6 Reacties
2 jaar geleden
Wat je om 10u kan doen als ze de borst niet pakt haar dan haar fruithapje geven en dan smiddags een boterham en voor het middagdutje bv. En dan smiddags een tussendoortje (fruit, koekje, maisvinger etc) zo krijgt ze 2x een tussendoortje 😊
2 jaar geleden
Wat je om 10u kan doen als ze de borst niet pakt haar dan haar fruithapje g ...
dankjewell ❤️
2 jaar geleden
Hier voed ik op werkdagen om 7, 18 en 20 uur en soms nog ‘s nachts. Op dagen dat ik thuis ben voed ik op verzoek en bied ik het hem niet echt meer aan. Hij vraagt er vaak zelf om. Hij heeft overdag geen flesjes meer en drinkt vrij veel water. Hij heet om 8 uur een boterham, rond 10 uur fruit. Als hij in de vroege middag uit bed komt nog een boterham en ‘s middags vaak weer fruit en tussendoor soms nog knijpfruit of een zelfgemaakte smoothie. Zoontje eet soms geen brood en soms wel vier stukken. Ik denk altijd maar, alles is goed bij voldoende plas- en poepluiers en een vrolijk mannetje!
2 jaar geleden
6:30/7:30 daar tussen wordt ze vaak wakker en krijgt ze de borst.
Rond 9:00 krijgt ze fruit
Tussen 11:30/12:30 krijgt ze een boterham (afhankelijk hoe laat ze wakker is geworden en of ze het al wilt
Dan rond 14:00 yoghurt (is op de opvang later in de middag)
Dan slaapt ze rond 14:30 en als ze rond 16:00 wakker is dan een cracker, die cracotte
Rond 18:00 groente
En dan voor het naar bed gaan nog borstvoeding en soms later op de avond komt ze ook nog beetje drinken.
2 jaar geleden
Hier bijna precies dit schema 😂
Maar ik geef 11u tussendoortje, stukje fruit ofzo en om 12.30 lunch en dan 13u slapen. Soms een slokje bv voor slapen gaan, maar sowieso bv bij wakker worden.
We zijn nu de bv van 16.30/17u aan het vervangen door een klein tussendoortje en dan eten om 18u. Dan eet hij 18u beter.
Alleen Flint drinkt snachts nog 2 keer. Heeeeel soms 1 keer