19 Reacties

9 maanden geleden

We hebben overigens ook zo’n ette tette leertoren die ook naar tafeltje gaat hier ontbijt en luncht hij vaak in. Maar wil ook graag iets waarmee die aan tafel kan

9 maanden geleden

Triptrap en als we weggaan zit verhoger voor op de normale stoel https://www.bol.com/nl/nl/p/topmark-up-stoelverhoger-zwart/9200000095274700/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000095274700&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA-P-rBhBEEiwAQEXhH7DOVyh5sdC5RR69cmqy-ymvzejQXaplNh3LE943QprTVp0_Ho__FBoCyCQQAvD_BwE

9 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/stokke-tripp-trapp-stoel-black/9200000002019115/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000002019115&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA-P-rBhBEEiwAQEXhH7hcGtDa3HH5Yb2slRVGi2d0vbGlBnPg5EM9tn4W5fEEJFBDGPO59RoCH9QQAvD_BwE Via marktplaats veel goedkoper

9 maanden geleden

Wij hebben voor onze 2 jongste een tripp trap. Tweedehandse via mp. 1 helemaal geschuurd en afgelakt daarna, de andere was nog in goede staat. Beide voor €25 per stuk.

9 maanden geleden

Hier ook een Tripp Trapp stoel 😃, dat is ook echt zijn stoel. Dat vindt hij helemaal niets als een ander kindje erop gaat zitten 😅 en voor volwassenen of wat grotere kinderen ook echt een prima stoel

9 maanden geleden

Bedankt voor tips! Ga eens kijken naar trip trap vind hem nieuw wel prijzig idd wie weet 2de hands

9 maanden geleden

Wij hebben ook een tripptrapp thuis. via MP voor 25 euro idd. Maar als we bij de Ikea gaan eten is mijn dochter helemaal fan van de Agam stoel en de Urban kinder eetstoel van Ikea. Die hebben ze in het restaurant.

9 maanden geleden

Yes tripptrapp echt top! En gaat jaaaaren mee

9 maanden geleden

Tripp Trapp en nu sinds kort als gewone stoel.

9 maanden geleden

Wij hebben een stoelverhoger voor op een gewone stoel. Hij vond zichzelf ook te groot, en terecht. Nu nog wasbare hoezen kopen voor over de stoelen, want de regel 'handen boven tafel' blijft lastig... 😀

8 maanden geleden

Wij hebben een kinderstoel van hauck, was wat goedkoper dan tripptrapp. We hadden ook een wipstoel die je erop kon klikken zodat ze er als baby al bij kon liggen. In een restaurant kan ze ook nog wel even in de simpele ikea stoel, maar daarin missen ze echt steun voor de voeten. Dat een minder comfortabel.

8 maanden geleden

Wij hebben een stokke Tripp Trapp en voor nummer 2 ook al besteld! Wij vinden deze ideaal en kan tot in den treuren gebruik worden! Zelf (ja geloof t of niet) zit ik er nu ook regelmatig graag op omdat ik mijn benen op de plank kan leggen en zo minder last heb van mijn bekken met zitten. 🙈 Och haha je moet iets. Maar wij zijn mega tevreden, Maud kan er makkelijk zelf op en af klimmen en past perfect qua hoogte op onze tafel ❤️

8 maanden geleden

Wij hebben de stokke steps! Zelfs wij kunnen er nog op

7 maanden geleden

Wij hebben een mooie kinderstoel, maar sinds een poosje klimt die keutel steeds op de eetkamerstoelen. Wij hebben een bartafel met hoge barstoelen (1 poot, ronddraaiende stoelen). Dus was eerst niet zo blij dat hij daar steeds op klom… maar hij ‘hoort er nu wel bij’ 😂 ik laat ‘m maar.

7 maanden geleden

Mijn dochter zit op de stokke triptrap, die wilt alleen niet meer in het zitje, dus zit zonder het zitje op die stoel. Bij opa en oma zit ze op een normale stoel met een stoelverhoger voor in de auto😝

7 maanden geleden

In de Hauck (knock off van de stokke) zonder gordel of tafelblad, met wel nog een voetenplankje (en uiteraard de zitplank).

7 maanden geleden

Onze dochter zit op een stokke stoel triptrap, daar heb je jaren plezier van

7 maanden geleden

Onze zoon wil ook niet meer op de triptrap 😂 zit vaak op de eetbank naast mij, soms leg ik een dekentje onder ons

7 maanden geleden

Triptrap