8 Reacties
2 jaar geleden
Ik kon er tot voor kort niet over mee praten… maar ik ben 5 weken ziek geweest, eerst verkouden, toen het bijna weg was weer verkouden, voorhoofdholte ontsteking, en nu keelpijn… ben precies een week fit geweest… en die kleine ook bij de 2e keer dat ik verkouden was ook verkouden geworden, toen tandjes en nu heeft hij diarree en ontstoken ogen… gelukkig slaapt hij wel goed. Wat ik je kan aanraden is een nachtje (of weekendje) even er tussenuit met je man. Heb ik 2,5 weken gedaan. Gaf echt weer energie, we zijn zaterdags voor de middag weg gegaan en zondagavond waren we weer thuis. Was het langste dat ik zonder mn zoontje ben geweest (al 2x eerder een nachtje weggeweest maar dat was voor verjaardagen) nu was ik echt uitgerust daarna 😊
2 jaar geleden
Misschien kan je zoontje 2 nachtjes bij opa en oma slapen? Een nachtje heerlijk slapen en iets leuks doen met je man. Even opladen... is echt niet gek. Dat heeft iedereen wel eens nodig!
2 jaar geleden
Zo voelt het soms wel hé! Er gebeurt ook zo veel in dat eerste jaar.
Maar denk maar zo: je hebt ook al heel wat achter de rug!
De bevalling en het herstel daarvan. De krampjes. De heftigste gebroken nachten. Het om de drie uur voeden. De spuitluiers. De eerste prikjes. De regeldagen. Je zit waarschijnlijk inmiddels in een redelijk ritme en je zoon is in zo'n korte tijd zo groot geworden!
En ik sluit me aan bij de rest. Misschien even een nachtje met man ergens weg of zoontje een nachtje laten logeren. Even bijtanken. Dat mag echt!