8 Reacties

2 jaar geleden

Jup.. Corona-nachtje ziekenhuis door een verkoudheid- verkoudheid 2 en nu weer tandjes.. Het blijft feest 😂

2 jaar geleden

Ik kon er tot voor kort niet over mee praten… maar ik ben 5 weken ziek geweest, eerst verkouden, toen het bijna weg was weer verkouden, voorhoofdholte ontsteking, en nu keelpijn… ben precies een week fit geweest… en die kleine ook bij de 2e keer dat ik verkouden was ook verkouden geworden, toen tandjes en nu heeft hij diarree en ontstoken ogen… gelukkig slaapt hij wel goed. Wat ik je kan aanraden is een nachtje (of weekendje) even er tussenuit met je man. Heb ik 2,5 weken gedaan. Gaf echt weer energie, we zijn zaterdags voor de middag weg gegaan en zondagavond waren we weer thuis. Was het langste dat ik zonder mn zoontje ben geweest (al 2x eerder een nachtje weggeweest maar dat was voor verjaardagen) nu was ik echt uitgerust daarna 😊

2 jaar geleden

Misschien kan je zoontje 2 nachtjes bij opa en oma slapen? Een nachtje heerlijk slapen en iets leuks doen met je man. Even opladen... is echt niet gek. Dat heeft iedereen wel eens nodig!

2 jaar geleden

Zo voelt het soms wel hé! Er gebeurt ook zo veel in dat eerste jaar. Maar denk maar zo: je hebt ook al heel wat achter de rug! De bevalling en het herstel daarvan. De krampjes. De heftigste gebroken nachten. Het om de drie uur voeden. De spuitluiers. De eerste prikjes. De regeldagen. Je zit waarschijnlijk inmiddels in een redelijk ritme en je zoon is in zo'n korte tijd zo groot geworden! En ik sluit me aan bij de rest. Misschien even een nachtje met man ergens weg of zoontje een nachtje laten logeren. Even bijtanken. Dat mag echt!

2 jaar geleden

En ook heb ik dit gevoel bij alle sprongen en slaapregressies en weet ik het wat?😂 Alsof je zo van de ene overgaat in de ander 🥴

2 jaar geleden

Heel erg herkenbaar hoor! Hoe leuk ik het ook vind, ik heb soms veel moeite met het de hele dag “aan” staan en voel mij dan ook vaak overprikkeld. Het lijkt mij heerlijk om even een weekje de zorg uit handen te kunnen geven!

2 jaar geleden

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik neem ook af en toe dagje vrij als mijn zoon naar de opvang gaat om bij te tanken. Ik hoop dat hij binnenkort ook bij mijn ouders kan logeren. Dank kunnen samen even bij tanken.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, hier vallen we van de ene ziekte periode in de andere sinds ze naar het kinderdagverblijf gaat…en als ze eens een paar dagen niet ziek is komt er een of andere sprong waardoor ze slecht slaapt… ik vind het moordend..