10 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even.

2 jaar geleden

Reactie op ellenn91

Ik volg even.
Bij jullie ook steeds gepaard met hoge koorts??

2 jaar geleden

Ik heb van jongs af aan buisjes gehad! Werkt heel goed. Wel echt goed rekening houden met water in de oren! Buisjes plaatsen gebeurd op jonge leeftijd onder narcose, maar is echt maar een hele kleine ingreep en nadien bijna geen napijn (bij mij niet iig)

2 jaar geleden

Nou ze had hier een oorontsteking in juli. Toen flink opgeknapt door de antibiotica. Toen vermoedde ik dat ze weer last had maar ebte weg. En nu sinds een paar dagen doodziek.. bleek rs te zijn en weer een oorontsteking, maar nu een dubbele. Sinds dodag begonnen met kuur en begint nu op te knappen..

2 jaar geleden

Onze zoon van inmiddels 7 had als baby ook steeds oorontstekingen. Na 3x antibiotica heeft hij met 14 maanden buisjes gekregen. Hele kleine ingreep. We gingen smorgens naar het ziekenhuis. Heb hem mee weggebracht naar de OK. Toen hij in slaap was gebracht moest ik naar een wachtruimte. Ik stond daar nog het prikbord te lezen toen ze me alweer kwamen halen. Smiddags waren we weer thuis. Daarna nooit meer oorontsteking gehad.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft met 10 maanden buisjes gekregen en sindsdien heel ander kind gekregen! Hartstikke vrolijk, slaapt hele nachten door en daarvoor altijd krijsen en pijn. De ingreep stelde niks voor ze hebben bij haar ook gelijk de neusamandelen eruit gehaald.

2 jaar geleden

Wij hebben nu op zijn eerste levensjaar al 6 oorontstekingen/dubbele oorontstekingen achter de rug met bijna om de 2m een antibiotica kuur. Ik ben het zowaar echt beu, grotendeels voor mijn klein mannetje. Gingen jullie dan ook langs een neus/keel-oor arts ?

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Wij hebben nu op zijn eerste levensjaar al 6 oorontstekingen/dubbele ooront ...
Wow dat is wel even andere koek. Snap dat je dit niet wil. Voor jezelf en voor je kleine man!

2 jaar geleden

Met mijn oudste zoontje! Is nu 2.5, buisjes gekregen met 1.5 jaar. Had vanaf z'n een vrijwel iedere maand een enkele of dubbele oorontsteking, zo sneu! Sinds de buisjes geen last meer gehad. Weleens een loopoor, maar zonder drie nachten huilen en flinke koorts. Daarbij ging z'n spraak opeens vlot vooruit sinds de buisjes! Nu zijn ze er allebei uitgevallen dus houd ik mijn hart vast voor de winter, anders gaan ze er wrsl opnieuw in.

2 jaar geleden

Mijn vriend en ik waren beide doof door de oorontstekingen, vanaf het moment dat we buisjes kregen konden we weer horen en begon het gebrabbel en geklets 😅. Wel nog jarenlang gevoelig geweest voor oorontstekingen. In mijn geval bleek het om een lactose intolerantie te gaan waar ik in de puberteit overheen gegroeid ben. Mijn vriend heeft door de vele oorontstekingen al vanaf jongsafaan geen gevoel in zijn oren. Er is bij hem ook nooit onderzocht wat de trigger was.