54 Reacties

één jaar geleden

Pfff herkenbaar. M'n zoontje slaapt dus wel al maanden door, en sinds 2 weken slaapt ie echt zoo slecht. Hij ligt om 7 uur erin, en vanaf 8/9 begint ie te huilen tot we hem uit bed halen. Soms kunnen we hem pas om 11 uur erin leggen, want daarvoor elke poging begint hij te krijsen. Ik hoop dat het snel voorbij is 🥺🥲.

één jaar geleden

Pfff herkenbaar. M'n zoontje slaapt dus wel al maanden door, en sinds 2 we ...
Het maakt trouwens ook totaal geen verschil als we hem later in bed leggen.. 🥲

één jaar geleden

Wij waren een weekend weg en 1 nacht heeft hij de hele nacht lopen krijsen en huilen. Niet bij ons willen zijn, niet in bed willen, enz. ‘s Nachts op mij in slaap gevallen, in z’n bedje gelegd en na twee uren weer van 4 tot 6 wakker. Weer hetzelfde gedaan en uiteindelijk nog tot 9 kunnen slapen. Volgende dag zo vrolijk als wat en het lijkt nu weer redelijk over. Gewoon kijken wat lukt en rustig blijven.

één jaar geleden

Hebben jullie je kindjes al eens getemperatuurd snachts als ze huilend wakker worden? Er bestaat echt een grote kans dat ze het gewoon echt koud hebben. Hier nu ook sinds de kou (1.5 a 2 weken) slechte nachten. Elke keer is dit gekomen doordat ze het koud heeft (lichaamstemp steeds tussen de 35.6 en 36 ) wij laten nu de kachel aanstaan snachts en dat helpt.. Ze slaapt al maanden door en wordt alleen wakker als er iets niet in orde is. Soms voelt ze aangenaam aan maar dan toch heeft ze een koude lichaamstemperatuur.

één jaar geleden

Hebben jullie je kindjes al eens getemperatuurd snachts als ze huilend wakk ...
Ja heb ik de eerste week gedaan omdat ik dacht dat hij misschien ziek was. Maar standaard 37/37.1, dus jammer genoeg ligt het bij ons niet daar aan. Dan had ik er wat aan kunnen doen 🥲

één jaar geleden

Ja heel herkenbaar! Heel deze week al last van. Momenteel nacht 4 van het niet willen slapen. Niks helpt, in eigen bedje niet, bij mij nemen niet. Deze mama staat al de hele week op overlevingsmodus en ben zelf ook nog ziekjes. :( Hopelijk snel voorbij! Ik merk wel dagelijks dat ie nieuwe dingen kan en doet, dus het is begrijpelijk. Maar ook oh zo zwaar. Sterkte mama!!

één jaar geleden

Hier ook! Ons kindje sliep al niet zo goed maar nu al helemaal niet. Bij ons in bed lukt redelijk maar er wordt veel gedraaid en gevraagd om melk. We zijn helemaal gaar..

één jaar geleden

Hier ook dikke drama sinds een week. Ook kan ze lopen en verkouden dus dat maakt het allemaal niet makkelijker.. maar crisis wat een nachten 😫

één jaar geleden

Wij zitten er ook midden in maar het gaat op en af. De ene nacht doorslapen de andere nacht verschillende keren krijsend wakker.

één jaar geleden

Bij ons geen verschil, het is hier altijd ellende 🙄 🤷

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Wij zitten er ook midden in maar het gaat op en af. De ene nacht doorslapen ...
Zo herkenbaar 😭 3 uur wakker geweest vanacht. Heb haar wel om 9u wakker gemaakt

één jaar geleden

Holy shit. Vannacht was rampzalig. Om 6 uur al gaan slapen want hij was moe, geen problemen. Toen om half 9 wakker en alleen maar huilen, huilen,huilen. Ook ineens koorts erbij 40 graden. En zo spontaan als dat kwam is het ook weer weggetrokken vannacht. Wel ook rete verkouden erbij. En om 5 uur wilde die helemaal niet meer.

één jaar geleden

Onze dochter heeft eigenlijk nog nauwelijks doorgeslapen, ze is nu 15 maanden. Zijn er meer kindjes die dit nog niet echt doen? Nu in deze slaapregressie is het sowieso drama. Ze is ontroostbaar en iedere keer na een paar uurtjes slaap weer wakker. Het enige wat soms helpt is bij ons in bed leggen. We waren net uit sprong 9… grrr haha

één jaar geleden

Reactie op Nogrim

Onze dochter heeft eigenlijk nog nauwelijks doorgeslapen, ze is nu 15 maand ...
Hier heel herkenbaar

één jaar geleden

Hier is het nu wel klaar na 1,5 week. Ze heeft vannacht van 19 tot 07;15 geslapen. En de nacht daarvoor ooo van 18 tot 6 . Ik ga duimen voor jullie dat het snel klaar is 🤞🏻❤️

één jaar geleden

Reactie op Babygirlaug

Hier heel herkenbaar
Hier ook. Ons zoontje is nog wel zo 2 a 4 keer wakker per nacht. Met de slaapregressie slaapt hij van 23:00 t/m 01:30 en daarna wakker (huilen, stopt niet) tussen de middag max 30 min. Slapen. Moet zeggen dat wij ook aardig op zijn.

één jaar geleden

Reactie op Palmboompje199

Hier ook. Ons zoontje is nog wel zo 2 a 4 keer wakker per nacht. Met de sla ...
Pfff vreselijk he.... Ik weet t ook echt niet meer gewoon. Ben gebroken en moet zo weer werken....

één jaar geleden

Reactie op Babygirlaug

Pfff vreselijk he.... Ik weet t ook echt niet meer gewoon. Ben gebroken en ...
Oh dat is echt balen. Heel veel sterkte. Dat al onze kindjes maar weer snel beter slapen.

één jaar geleden

Hier ook al paar nachten drama en zelf ook in de overlevingsmodus.

één jaar geleden

Iemand nog tips🥲? Helaas ook nog overal bultjes erbij (waterpokken?) Maar deze slaapregressie is niet te doen.