54 Reacties

één jaar geleden

Hier ook drama. S avonds niet in slaap willen komen. Gillen, krijsen, tranen met tuiten. Uit ellende neem ik hem in bed bij mij. Dan wilt hij spelen. Uit eindelijk valt hij in slaap. Soms s nachts nog wakker. Doms slaapt hij door. 😴😴😴😴😴😴

één jaar geleden

Reactie op MirandaLoewie

Hier ook al paar nachten drama en zelf ook in de overlevingsmodus.
Het is vreselijk he!!

één jaar geleden

Pff ja, herkenbaar. Hier werkt het vaak om 3!! flessen vlak achter elkaar te geven. Tot ze dat binnen heeft blijft ze echt superonrustig. Het is wel een proces van 1 a 2 uur voordat ze weer helemaal diep slaapt. We doen wel max 2 scheppen in iedere fles om de molligheid iets in de perken 😂. Ze is ook het vermogen om haar speen zelf weer in te doen ineens kwijt, echt zo raar hoe dat werkt. Het is nu niet ideaal, maar het werkt en we gaan er vanuit dat het maar tijdelijk is 😅. Niet dat ze normaal gesproken vaak doorslaapt (vaak nog 1 nachtfles).

één jaar geleden

Ik merk geen verschil, dochterlief vraagt nog even vaak om nachtvoedingen (bv). We slapen samen, waardoor het niet zo'n belasting is en ik heb het idee dat ze daardoor rustiger slaapt. Ze heeft door alle indrukken met kerst vanmorgen uitgeslapen tot half negen. Daar kan ik wel aan wennen.

één jaar geleden

Reactie op Babygirlaug

Het is vreselijk he!!
Ja echt! Maar moet zeggen na een kleine week ellende lijkt het hier weer rustig. Durf nog niet te hard te juichen..

één jaar geleden

Hier ook in de regressie party🎉 Niet meer zelfstandig in slaap komen, dus om haar in bed te krijgen wiegen knuffelen en sussen. Slaapt ze na n half uur eindelijk wordt ze na 45 min wakker kunnen we weer vanaf voor beginnen. Dan in de nacht wakker, de ene keer is alleen een tutje of een aai over der hoofd voldoende maar de andere keer is wiegen de enige oplossing of als t net als vannacht zo heftig is dan is tussen ons in de enige oplossing en slaap ik helemaal niet meer nu 🤷🏻‍♀️ Fases fases fases

één jaar geleden

Hier ook niet willen slapen, maar zelfs de slaapkamer in willen (of de trap al omhoog) is al drama. Is dat bij jullie ook? Als we dan zover komen om slaapzak aan te hebben en ik hem dan in bed neerleg, is het alleen maar krijsen en slaan/schoppen in bed. Met geen mogelijkheid rustig te krijgen. Lijkt wel soort angst te zijn voor het bedje of is het “maar gewoon” een slaapregressie?

één jaar geleden

Reactie op Nogrim

Onze dochter heeft eigenlijk nog nauwelijks doorgeslapen, ze is nu 15 maand ...
Wat een hel hé…. Maar o zo herkenbaar. Hier ook een dame die altijd slecht slaapt en ook net uit sprong 9 en krijg je dit weer 🤯🤯 ik wordt lichtelijk gek

één jaar geleden

Jeetje ik dacht dat ik de enige was wat een drama sinds deze week. Me dochter heeft altijd wel problemen gehad met slapen maar nu is het echt krijsend wakker worden en mama blijven roepen

één jaar geleden

Reactie op Nogrim

Onze dochter heeft eigenlijk nog nauwelijks doorgeslapen, ze is nu 15 maand ...
Hier ook maar heel af en toe een doorslaper. Meestal wil ze 1 nachtfles en soms 2. Op het moment is het weer even hopeloos en minimaal 2 a 3 flessen per nacht (naast de avondfles) en een aantal keer speensteken of sussen. Nu ook zwanger en nogal misselijk, dus het is echt even doorkomen. We hebben gelukkig deze week en volgende week (klus)vakantie dus kunnen om en om bijslapen in de ochtend. Straks nr 2 erbij, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ooit wordt het vast beter 😅!

één jaar geleden

nog weinig gemerkt, ja dat hij 'los' in slaap wil vallen, keertje een extra nachtfles maar dacht dat dat was omdat hij overdag slecht gegeten had We gaan nu zoetjes aan naar de 16 mnd ik houd al die regressies niet meer bij joh 🙈

één jaar geleden

Reactie op Nogrim

Onze dochter heeft eigenlijk nog nauwelijks doorgeslapen, ze is nu 15 maand ...
Mijn dochter heeft nog nooit doorgeslapen en is nu 16 maanden. In de avond slaapt ze in haar eigen bed en tot 23 uur wordt ze tussen de 0 en 3 keer wakker. Als ze wakker wordt wanneer ik naar bed ga neem ik haar bij me en slaapt verder bij mij. Hoevaak ze in de nacht nog wakker wordt weer ik niet precies. Vannacht volgens mij drie keer. Slapen is hier een flinke uitdaging.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft nog nooit doorgeslapen en is nu 16 maanden. In de avond ...
Wat herkenbaar en wat zwaar is het me dochter is ook 16 maanden en ook nooit doorgeslapen

één jaar geleden

Reactie op LindaaMK

Hier ook niet willen slapen, maar zelfs de slaapkamer in willen (of de trap ...
Hier precies zelfde. Leg m nu op de bank en dat vind hij prima & als die in slaap valt of we slapen in de woonkamer op matras of ik til m naar zn kamer.

één jaar geleden

Totale herkenning, helaas. Echt irritant als er niks is dat helpt... sneu ook voor die kleintjes ☹️ Geen idee hoelang het duurt, wij zitten er nog middenin!

één jaar geleden

Ohhh ik zit nu in deze fase; van 23 tot 2 schreeuwen en krijsen.. uiteindelijk tot 4.30 geslapen en na een fles tot 6.20u... Hoe gaat het bij jullie? Is het al over?

één jaar geleden

Hier ook drama nog steeds, wil in de avond absoluut niet in zijn eigen bed. Slaapt in ons bed wel gewoon door. Tot in de ochtend 8/9 u. Alleen in zijn eigen bed wordt hij hysterisch. Overdag gaat zijn dutje wel gewoon goed. Ik weet er ook geen raad mee.

één jaar geleden

Reactie op umral

Hier ook drama nog steeds, wil in de avond absoluut niet in zijn eigen bed. ...
Dit heb ik al weken... Geen idee wat het is...

één jaar geleden

Ugh we dachten er vanaf te zijn na een paar betere nachten, maar afgelopen nacht ineens weer van 1 tot 4 uur aan het spoken. Elke keer wakker worden en krijsen bij het wegleggen. 3 flessen later en daarna uiteindelijk de wurm bij ons in bed gelegd konden we weer slapen. We duimen voor vannacht 😅! Succes allemaal!

één jaar geleden

Pff wij zitten er ook middenin, ondertussen week 2 achter de rug 😭 dit doet me zo hard denken aan de 4 maanden regressie, die was hier ook een hel 😭 veel succes mama’s (en papa’s) we can do this! 💪🏽