54 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mara21

Ugh we dachten er vanaf te zijn na een paar betere nachten, maar afgelopen ...
Helaas pindakaas. Ze slaapt weer totaal oppervlakkig op de arm en is gewoon niet meer weg te leggen. Geen idee hoe we het kunnen oplossen. Succes allen!

één jaar geleden

Reactie op Sosra

Pff wij zitten er ook middenin, ondertussen week 2 achter de rug 😭 dit doe ...
Eens! Die 4 maanden regressie was bij onze dochter ook zo’n hel… hopelijk is dit snel voorbij!

één jaar geleden

Wij ook, al een maand een ramp.. was even beter tussendoor (lees 1 week) en komt nu 2x zo hard terug. Zo 2 uur wakker snachts en middagdut is een ramp. Hij is net 2 weken van zn ochtenddut af en heb gelezen dat ze daar wel tot 2 maanden van slag van kunnen zijn😵‍💫😵, incl wat verlatingsangst en eenkennigheid, topcombinatie 👌

één jaar geleden

Oh wat een drama he! Na een zware sprong 9, hakt deze slaapregressie er wel in moet ik zeg. Zijn jullie kindjes overdag ook zo humeurig? Weinig is goed hier 😞

één jaar geleden

Ligt dus niet aan ons... 😂 kleine meid slaapt al paar dagen ontzettend slecht. Middag slaapjes zijn kort, wilt niet in haar eigen bed liggen, slaapt pas als ze tussen ons in ligt, schreeuwen, huilen en boos doen. Scheelt dat ze overdag vrolijk is.. nog iemand het zelfde probleem?

één jaar geleden

Hier echt een bizarre wending. De hele nacht doorgeslapen en het is inmiddels 9 uur en ze ligt nog steeds te snurken 😅. Een dagje dierentuin deed blijkbaar wonderen.

één jaar geleden

Reactie op irinaperee

Ligt dus niet aan ons... 😂 kleine meid slaapt al paar dagen ontzettend sle ...
Jip, helemaal hetzelfde hier 😭😢

één jaar geleden

Reactie op irinaperee

Ligt dus niet aan ons... 😂 kleine meid slaapt al paar dagen ontzettend sle ...
Ja!! Hier precies hetzelfde.. hopelijk snel weer voorbij deze fase 🤞

één jaar geleden

Reactie op Mara21

Hier echt een bizarre wending. De hele nacht doorgeslapen en het is inmidde ...
Oh wat fijn! Hopelijk is t voorbij!

één jaar geleden

Ook hier 15 maanden en slaapregressie/verlatingsangst. Naar bed gaan is een hel, wenen, krijsen zelfs zo hard dat hij ervan moet braken. ‘S morgen vroeg wakker. Dutjes overdag zijn ook zeer kort en met de nodige tranen. Hoop echt dat dit snel over is..

één jaar geleden

Pff wat een drama vandaag weer. Heb m uiteindelijk in slaap gekregen en meteen in zn bedje gelegd. Afgelopen week sliep die vaak naast zijn vader op een matras in de woonkamer. Wilde het vanaf vandaag toch weer anders doen, bang dat hij went aan het slapen in de woonkamer😭. Duimen dat ie doorslaapt

één jaar geleden

Wij hebben ook zo'n nacht gehad. Noem het slaapregressie, sprongetje, een fase... we worden er gek van! Slaapt ze een nachtje bij oma, dan is er niets aan de hand. Thuis slaapt ze al bijna een maand niet meer in d'r eigen bedje, alleen maar huilen en jammeren als we al in haar kamertje zijn. Ze slaapt naast mij vriend op de bank.. en met een beetje pech is ze in de nacht huilend wakker of ineens mega actief.. soms vraag je je gewoon af, wat doe ik verkeerd?! Pfff we gaan hier bijna aan onderdoor.. ookal gaat ze logeren, eenmaal thuis is het weer drama.

één jaar geleden

Reactie op Eems88

Wij hebben ook zo'n nacht gehad. Noem het slaapregressie, sprongetje, een ...
Ze slaapt naast mij in bed, mijn vriend ligt op de bank...

één jaar geleden

Reactie op Eems88

Wij hebben ook zo'n nacht gehad. Noem het slaapregressie, sprongetje, een ...
Jeetje hier letterlijk hetzelfde ze valt tussendoor in slaap maar steeds wakker... en idd nachtje bij oma niets aan de hand het is echt drama en ook echt niet leuk meer.. ik ben alleenstaand en moet zeggen dat dit zo zwaar is