17 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben geen vloerbed, maar haar ledikant is omgebouwd naar een peuterbed. We hebben er nog een val hekje in gedaan, maar ze zou er door een kleine opening zelf uit kunnen. Dit doet ze eigenlijk alleen met opstaan. Ze ligt nog in haar slaapzak, omdat ze dit zelf zo fijn vindt. Als ze 2/2,5 is wil ik gaan experimenteren met een dekbed. Ze gaat soms nogal haar bed door 😅. Sinds we een kussen hebben, ligt ze wel meer op dezelfde plek.

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Wij hebben geen vloerbed, maar haar ledikant is omgebouwd naar een peuterbe ...
We hebben gister haar ledikant omgebouwd en matras voor vloerbed ertegen aan om te kijken wat haar voorkeur heeft. Fijn dat je dochter gewoon in haar peuterbed blijft liggen. Die van mij ging gister na haar middagslaap er meteen uit😂 Maar slaapzak is dus wel te doen met in en uit bed klimmen. Leuk om te horen dat je dochter lekker slaapt in dr bedje :)

één jaar geleden

Hier een vloerbed en een slaapzak. Werkt perfect. Bij kruipt een beetje door zijn bed heen, maar nooit erg ver. Hij heeft met 120x180 enorm veel ruimte 😂 kan mama er naast wanneer nodig 😉 Hij slaapt er al in vanaf 7 maanden, dus hij is het gewend. Als hij echt wat wil gaan doen dan roept hij ons. Je hebt ook slaapzakken met openingen voor de voetjes, (dikke) wollen sokjes aan en gaan.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Hier een vloerbed en een slaapzak. Werkt perfect. Bij kruipt een beetje doo ...
Hi! Dank voor je reactie! Ik weet dat jij ook Liefde van een moeder volgt en had hier en daar al berichtjes van je gelezen. Helaas is ons vloerbed geen vloerbed maar op pootjes (fout bij bestellen van leverancier) maar we gaan als gewone slaapzak niet werk voor 1 met beentjes. Nogmaals dank :)

één jaar geleden

Hi! Dank voor je reactie! Ik weet dat jij ook Liefde van een moeder volgt e ...
Hoe hoog zijn de pootjes? Want vaak kunnen ze er nog prima uit komen. Als is een dichter slaapzak dan idd wel wat lastiger.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Hoe hoog zijn de pootjes? Want vaak kunnen ze er nog prima uit komen. Als i ...
Het vloer bed + 20cm pootjes (die er los bij zouden moeten zitten). Ach slaapregressie&hoektanden&verlatingsangst&peuterpuberteit staan hier vol aan dus dan ook maar een hoger bed en missen een slaapzak met benen 😱 Het is soms zo intens voor onze kleintjes als voor ons💕

één jaar geleden

Het vloer bed + 20cm pootjes (die er los bij zouden moeten zitten). Ach sl ...
Jah..vandaag echt een gilavond. Wilde niks en zeker niet slapen 😩 uiteindelijk wel natuurlijk, maar mama moest er wel bij blij liggen. Hopelijk tot een uur of 5 a 6.

één jaar geleden

Ik had een aantal weken dezelfde vraag hier gesteld haha. Mijn dochter heeft sinds kort een peuterbedje maar slaapt veel liever en beter in haar ledikantje. Ze vindt het wel leuk om boekjes te lezen maar slapen wilt ze echt in haar ledikant, ondanks die dus nu in de baby kamer staat 😅 Ik las over slaapzakjes met open einde, die ga ik ook maar proberen en langzaam toch stimuleren het peuterbedje te gebruiken

één jaar geleden

Reactie op ROF

Jah..vandaag echt een gilavond. Wilde niks en zeker niet slapen 😩 uiteinde ...
En…? Tot een uur of 5 a6?

één jaar geleden

Reactie op Amandy

Ik had een aantal weken dezelfde vraag hier gesteld haha. Mijn dochter heef ...
Oh echt? Niet voorbij zien komen maar bij jullie ook zoekende dus! Open ledikant staat bij ons ook nog maar daar gaat ze ook niet in. Redelijk nacht gehad hier. Bij jullie hopelijk ook

één jaar geleden

En…? Tot een uur of 5 a6?
Tot 1 en daarna tot 6 🙈

één jaar geleden

Hoi! Mijn zoon van nu 1.5 slaapt al vanaf 6 maanden in een vloerbed, een lattenbodem op de grond met daarop een 1persoons matras. We hebben foamtegels naast het matras voor het geval hij eruit valt tijdens het slapen. Altijd met een dichte slaapzak, de 4 seizoenenslaapzak van Puckababy. Als hij wakker is kruipt hij wel eens uit bed en gaat hij spelen, allemaal met een dichte slaapzak. Nooit problemen mee gehad. Hij gaat het hele bed door dus een deken zou sws niet werken. Mocht je meer vragen hebben hoor ik het wel!

één jaar geleden

Reactie op ROF

Tot 1 en daarna tot 6 🙈
Klink oke… denk ik?🙈

één jaar geleden

Reactie op Saskia97

Hoi! Mijn zoon van nu 1.5 slaapt al vanaf 6 maanden in een vloerbed, een la ...
Dank voor je reactie! We gaan nu 3e nacht in in haar nieuwe bed en ze lijkt meer te wennen. Gewoon in haar slaapzak :) Als ik vragen heb dan weet ik je te vinden!

één jaar geleden

Klink oke… denk ik?🙈
Ja best oke 😂 vandaag helaas 2,5 uur wakker 🙄 was te koud geworden en weigert zijn slaapzak. Vanavond een wollen pakje aangedaan, knap alsdie het nu nog koud krijgt

één jaar geleden

Goede tip nog: een wollen onesie over een dunne pyjama is dus een prima alternatief voor de slaapzak

één jaar geleden

Reactie op ROF

Goede tip nog: een wollen onesie over een dunne pyjama is dus een prima alt ...
Echt een goede tip! Thanx! Want ik kan de perfecte slaapzak met losse beetjes niet vinden. Hopen dat t snel iets je warmer wordt dan is de slaapzak sowieso overbodig! Hoop dat je een goede nacht mag maken!