12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een bestelling geplaatst bij Twistshake met daarin de click mat + bord. Je klikt het bord aan de placemat vast en de placemat blijft plakken aan de tray van je stoel.. hier namelijk hetzelfde verhaal 😅

2 jaar geleden

Ben ook heel tevreden met de twistshake! Heb er ook een extra kommetje bij besteld gaat zelfs mee op vakantie. Let wel op als je een stokke stoel heb moet je de mini nemen anders is de mat te groot

2 jaar geleden

De enige die bij ons werkt is die van Kids Cultures op bol. Wij hebben alleen geen dienblad hij zit direct op tafel.

2 jaar geleden

Reactie op rileyK

De enige die bij ons werkt is die van Kids Cultures op bol. Wij hebben alle ...
Blijft het goed vast plakken?, Ik heb hier ook een meisje dat het bord eraf gooit. Doe het ook op het blad maar wat een gedoe steeds. Heb liever een bord met zuignap

2 jaar geleden

Blijft het goed vast plakken?, Ik heb hier ook een meisje dat het bord eraf ...
Nja ze krijgt hem soms los gepeuterd. Daarnaast moeten we de tafel eerst goed schoonmaken. Maar tot nu toe is het bord maar 2 keer echt er af gegooid. Het is geen garantie dat het blijft zitten maar zodra we haar zien trekken, dan duwen we hem opnieuw ff aan en dan zit die weer goed vast. Je moet het meer als een ‘vertraging van’ zien. Geen enkel bord blijft met een zuigkracht van duizend zonnen plakken (al zouden iemand dat van mij wel mogen uitvinden haha. Waarom niet gewoon een mega zuignap?!).

2 jaar geleden

Even een zijdelingse vraag want wij hebben dat hier ook (het gooien van borden). Maar wij geven alleen brood en fruit/tussendoortjes om zelf (met de handen) te eten. Met pasta of warm eten voeren we haar gewoon. Is het een bewuste keuze om dit zelf te laten eten? En dan met de handen of oefen je dan ook met zelf de lepel vasthouden?

2 jaar geleden

Reactie op Marjolein-1990

Even een zijdelingse vraag want wij hebben dat hier ook (het gooien van bor ...
Met lepel oefenen doen we nog niet. Gaan we ergens mee beginnen na haar verjaardag denk ik. Maar verder al het eten mag ze zelf met haar handen doen. Pasta en rijst e.d. We hebben voor yoghurt en fruit pap van die hervulbare knijpzakjes via bol besteld. Kan ze ook zelf eten. We doen het bewust omdat ze op die manier zintuigelijk kennis maken met eten. Nieuwe texturen etc maar ook goed voor dr autonomie. Kan ze zelf beter aangeven wanneer ze vol zit hebben wij gemerkt.

2 jaar geleden

Mocht er nog iemand twistshake willen overnemen, stuur me een berichtje op instagram, jolinde_h. Hier werkte het helaas niet. Maar nog nieuwe bordjes en nog een nieuwe placemat. (Had een grote en kleine besteld, alleen de kleine tijdelijk gebruikt)

2 jaar geleden

Hier een twistshake. Er af trekken lukt niet, maar schuiven wel😅 Dus meneer schuift het bord heen en weer en dan is hij los. 100% werkt het niet bij ons, maar zijn bord ligt heel wat minder vaak op de grond🙂

2 jaar geleden

Geen tips ,ik geef het dan liever zelf. Ik geef dan een vork of lepel zodat ze het kan proberen daarna haal ik het bordje weg en geef ik het zelf. Brood doet ze wel zelf. Maar dan laat ik haar eerst wat pakken en schuif ik de rest weg. Ik denk dat weinig bordjes echt goed werken en ik eet zelf ook niet avond eten met de handen dus dit leek mij zelf logischer🙈

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Geen tips ,ik geef het dan liever zelf. Ik geef dan een vork of lepel zodat ...
Fruit laat ik haar ook wel zelf doen. Ik heb de bakjes van munchkin dat werkt wel redelijk goed.

2 jaar geleden

Wij hebben een zwart dienblad, dat scheelt enorm in verkleuring haha Je heb via amazone matjes met zuignappen aan beide kanten, daar kan je alle bordjes opzetten. Hier gaat hij vooral met borden enzo klooien als bij geen honger meer heeft. Dan zeggen we 'voor mama/papa, dankjewel' en dan geeft hij het aan. Als hij sowieso aan het klooien is dan geef ik het bordje aan, mag hij er wat afpakken en zet ik het bordje weer buiten bereik. En zo elke hap 🤷