32 Reacties
2 jaar geleden
Hoihoi,
Ik ben gaan fietsen toen ze zelfstandig kon gaan zitten. Dit was toen ze op een week na 9 maanden oud was. 馃槉
2 jaar geleden
Ik ben gaan fietsen toen ze ong 9,5 maand was. Ze zat toen al een tijdje stevig los. En begon toen ook met zelf gaan zitten. Ze vindt het heerlijk als we gaan fietsen. Had op zich wel wat eerder willen gaan fietsen, maar mn fiets was nog niet gemaakt.
2 jaar geleden
Haha ok茅, dan wacht ik ook nog even. Had denk ik even bevestiging nodig. 馃槅 Zie hier namelijk al best wat kindjes op de fiets en in mijn omgeving ook al kindjes die jonger zijn. Dus begon mij al af te vragen of ik niet te voorzichtig was.
Hij kan al wel stevig zelf zitten. :) Maandag 9 maanden geworden, dus moet nog even geduld hebben. 馃榿
2 jaar geleden
ik fiets al paar maanden met hem rond, zo chil
sinds dat hij 6 maanden is kan hij zitten zonder kukelen en met 7 mnd gaan fietsen
2 jaar geleden
Net als bij jouw oudste 2, toen hij zelf tot zit kwam. Dus niet neerzetten en kijken of hij blijft zitten, maar dat hij zelf echt gaat zitten. Het schijnt dat ze dan pas sterk genoeg zijn om mee te kunnen op de fiets. Hier was dat met 8 maanden.
2 jaar geleden
Ik ben gaan fietsen toen hij stevig kon zitten dat was met ong 7.5 maand hij is nu over een week 10 maanden en kan nu zelf tot zit komen
2 jaar geleden
Wij zijn gaan fietsen toen ze zelfstandig tot zit kwam en toen hebben we nog een week of drie gewacht. Dat was rond 9,5 maand.
2 jaar geleden
Mijn zoontje komt af en toe zelfstandig tot zit en wat heel rustig een klein stukje met opa fietsen. Echt een klein stukje, 10 minuten ofzo, daarna de halve nacht pijn gehad. Overstrekken en huilerig.
Hij is heel sterk (staat al en loopt langs dingen) maar dit was toch nog te veel. Alle prikkels die er bij komen kijken en dan niet weten wanneer de hobbels komen op de weg of hoe je die op moet vangen....
Nope, wij wachten nog weer wat extra weken.
2 jaar geleden