19 Reacties
2 jaar geleden
Hier om 12u 1 boterham met boter en beleg en een uurtje later 210cc. Ze drinkt graag melk haha.
Hier 3 flessen met warm weer 4 flessen. 7u 180/6 + halve boterham, 13u 210/7 15u met warm weer 90/3 anders tussendoortje en 18.30u 210/7 +3 scheppen rijstebloem.
Ze drinkt ze bijna allemaal leeg. Verder gewoon fruit 100a150gr en avondeten 200gr.
2 jaar geleden
Hier of n boterham, soep of pap als ze de fles niet. Vaak is het hier nog 4x 150 ze vraagt er ook echt nog om rond n uur of 3 a half 4😅
2 jaar geleden
Hier nog 3 flessen.
6.30u 1 boterham + 120cc
10u fruit + water
12u 1 boterham + water
12.30u 120cc
15u tussendoortje + water
17.30u avondeten + water
18.30u 180cc
2 jaar geleden
Wij geven nog 3 flessen van 180cc.
In de ochtend, middag en voor ze naar bed gaat.
Als lunch eet ze ook een broodje.
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Gewone melk echt nog mee wachten tot hij 1 is 🫣
Hoii, met alle respect en ik bedoel dit echt vriendelijk hoor is niet om aan te vallen maar op zich is dat niet super erg om gewone melk te geven, ik kom uit Irak en ik weet van heel veel landen waar ze niet eens kunstvoeding hebben en als het er is dan kunnen de meeste het niet eens betalen waardoor letterlijk elk kind al vanaf baby zijnde of borstvoeding krijgt of gewone melk krijgt en laat me je vertellen dat die baby’s als kool groeien en die landen bijna overbevolkt zijn, dus als een baby van 10 maanden gewone melk krijgt, 2 maanden eerder dan -raadzaam-, dan is dat niet super erg. 🤷🏻♀️
🙋🏻♀️
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Gewone melk echt nog mee wachten tot hij 1 is 🫣
Hoezo is dit dan? Het cb vond het geen probleem. Mijn dochtertje krijgt bijna iedere middag een paar slokjes melk en eet ook geregeld yoghurt
2 jaar geleden
Reactie op Danaa93
Hoii, met alle respect en ik bedoel dit echt vriendelijk hoor is niet om aa ...
Is toch helemaal goed! Iedereen zijn ding toch? Maar in Nederland is het (vaak) tot 1 jaar geen echte melk.
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Is toch helemaal goed! Iedereen zijn ding toch? Maar in Nederland is het (v ...
Ja precies, helemaal mee eens daarom zei ik het ook, meer omdat jij het op een soort van “verplichte regel” manier zei ipv in de vorm van een advies, wilde ik zeggen dat het niet uit maakt en ieder gewoon moet doen wat past bij zijn of haar kind. That’s all 🙋🏻♀️