9 Reacties
2 jaar geleden
Heel herkenbaar! We hebben hier echt heel intensieve dagen en nachten, overdag wil ze niet meer zelfstandig spelen (en kan ik echt geen 2 minuten even weglopen/wat anders doen) en 's nachts slaapt ze het liefste op mij 🥴.
Als ik kook kan ik haar gelukkig nog wel in de kinderstoel plaatsen (in de keuken). Peper- en zoutmolen en de geluiden van de combimagnetron zijn (nog wel!) erg vermakelijk.
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde. Ook dezelfde leeftijd . Ik denk inderdaad dat het door de "rode sprong" komt. Dat is namelijk precies als ze ongeveer 6,5 maand zijn. En duurt ongeveer 2 weken. Althans dat hoop ik haha. Mijn mannetje is altijd super vrolijk en lekker aan het spelen . En sinds een dikke week is het echt alleen krijsen en hij vindt niks leuk . Hij wordt snacht ook een paar keer krijsend wakker. Terwijl hij al maanden door sliep. Overdag niks anders helaas. Ook niet als hij bij mij zit . Dan is het ook huilen. Gelukkig slaapt hij overdag nog wel goed en kan ik even opladen. Wel zo fijn als je nog 2 kids hebt.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Opeens huilen als ik weg loop en ze zegt ook mama! Wil graag zittend spelen of staan met hulp. We hebben het spelletje ‘waar is mama’ of ‘waar is minte’ helemaal ontdekt! Dan verstop ik me en kom ik tevoorschijn en gaat ze helemaal stuk van het lachen. Zo ga ik steeds verder weg me verstoppen en eindig ik in de keuken en zij in de woonkamer (in box)
Soms werkt dit lang en soms een halve minuut hahaha
Geduld geduld geduld 🙄😄
2 jaar geleden
Herkenbaar! Opeens huilen als ik weg loop en ze zegt ook mama! Wil graag zittend spelen of staan met hulp. We hebben het spelletje ‘waar is mama’ of ‘waar is minte’ helemaal ontdekt! Dan verstop ik me en kom ik tevoorschijn en gaat ze helemaal stuk van het lachen. Zo ga ik steeds verder weg me verstoppen en eindig ik in de keuken en zij in de woonkamer (in box)
Soms werkt dit lang en soms een halve minuut hahaha
Geduld geduld geduld 🙄😄
2 jaar geleden
Ja, dat zijn gewoon iedere keer fases. Duurt een week of 3 hier en dan is het weer overm