12 Reacties
vor 2 Jahren
Herkenbaar jouw gevoelens! Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik wil niet zwanger worden omdat mijn zoontje pas zeven maanden is en ik net een nieuwe baan heb, maar ergens ben ik toch teleurgesteld als ik niet zwanger ben bij de maandelijkse ongesteldheid. Apart he? Is misschien strijd tussen verstand en gevoel.
Wanneer zou je wel zwanger willen worden (voor zover het te plannen is ..)?
vor 2 Jahren
Ik herken dit heel erg. Gevoelsmatig zou ik heel graag nu alweer een baby willen. Maar verstandig is het niet. In september ga ik een opleiding doen naast mijn werk (in juni klaar). En mijn verstand zegt dat het ook beter is als ons zoontje nu gewoon wat meer kan. Maar mijn hart denkt daar dus echt anders over.
vor 2 Jahren
Ik ken je gevoel wel een beetje. Momenteel heb ik sinds januari een nieuwe baan en daarnaast doe ik nog een deel master, deze is halverwege volgendjaar klaar. Ik heb nu een 2 jarige en eentje van 7 maanden. Ik ben nu al 2 weken niet meer ongesteld geworden. Heb 0,0 zwangerschapsverschijnselen en een kindje nu al erbij is dus echt niet de planning. Ik durf alleen geen test te doen omdat ik dan misschien toch wel een klein beetje teleurgesteld zal zijn als ie negatief is. Ik denk dat ik een soort van kop in het zand steek ding aan t doen ben. Stom hè deze gevoelens.
vor 2 Jahren
Begin moest ik er niet aan denken, Maar merk afgelopen menstruaties dat ik ook teleurgesteld ben. Ik verwacht niet dat ik zelf zwanger word. 7 jaar op mijn dochter gewacht zwanger via ivf. Geen reden om niet zelf zwanger te kunnen worden. Maar je hoort vaak en werd mij verteld dat als je eenmaal zwanger bent geweest. Je lichaam het sneller kan herkennen. Stiekem hoop je dat ik ook zo.n geval ben. Gevoel van teleurstelling heb ik lang niet gevoeld. Geen fijn gevoel. Zou dolgraag nog een broertje of zusje voor mijn kleine meid willen. Ben natuurlijk blij dat wij een kindje hebben mogen krijgen. Maar gun het haar zo erg!!. Snap jou gevoel wel van teleurstelling nu je een moment had dat het misschien wel zo had kunnen zijn.
vor 2 Jahren
Reactie op Minnii94
Ik hoop voor jou dat je inderdaad op een mooie dag voor een verassing komt ...
Dankjewel!, Hoop het!. Hoe is het nu met jou?. Omdat je toch wel teleurgesteld was.