9 Reacties

2 jaar geleden

Hoop dat ze niet heeft gespuugd, zo ja dan moet je nu naar de hap

2 jaar geleden

Reactie op vlinder19811

Hoop dat ze niet heeft gespuugd, zo ja dan moet je nu naar de hap
Nee heeft ze niet

2 jaar geleden

1e uur moet ze goed in de gaten gehouden worden of ze zich anders gaat gedragen of dat ze gaat spugen. Als dat gebeurd moet je direct de huisarts bellen. Kleine kinderen kunnen gelukkig veel hebben. Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Kan iedereen overkomen 😘

2 jaar geleden

Rustig aan.. gelukkig lag er tapijt en was je er direct bij. Super naar natuurlijk maar soms gebeuren die dingen. Heb je iets gezegd op het kinderdagverblijf? Ik merk persoonlijk dat ze echt wel extra opletten in zo’n gevallen. Ze zijn natuurlijk verplicht hun kind en baby ehbo te hebben en weten goed wat ze moeten doen. Mocht het je onrustig blijven maken dan zou ik bellen. Of even contact opnemen hoe het gaat en anders haar ophalen en zelf naar huis gaan. Veel sterkte en beterschap voor de kleine meid ❤️‍🩹

2 jaar geleden

Wat is dat schrikken! Maar wees niet te streng voor jezelf, je had haar vastgemaakt tijdens het eten en was niet onzorgvuldig. Het klinkt alsof ze er goed vanaf is gekomen. Dit kan iedereen gebeuren!

2 jaar geleden

Onwijs naar he als jou en jouw kleintje dat overkomt. Als het KDV iets opmerkt dan bellen ze gelijk, dar weet ik zeker! Mijn man is een aantal weken geleden van de trap gevallen met ons zoontje. Dat vond ik zo heftig! Hij voelt zich nog schuldig. De HAP heeft ernaar gekeken. Maar zolang ze niet spugen en alert zijn is het goed ! Ons zoontje had bijna de helft van zn hoofd erbij zo'n grote bult op zn hoofd.

2 jaar geleden

Hoe is het vandaag gegaan en hoe is het nu?

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Hoe is het vandaag gegaan en hoe is het nu?
Het gaat goed, heb me zorgen gemaakt om niks. Rond 12:00 uur smiddags nog gebeld met het kinderdagverblijf. Ze gaven aan dat ze lekker aan het slapen is en dat het goed gaat! Dankjullie wel voor het interesse!😊

2 jaar geleden

Reactie op babyseptember🌈

Het gaat goed, heb me zorgen gemaakt om niks. Rond 12:00 uur smiddags nog ...
Gelukkig!! Wat fijn! 😘