6 Reacties

2 jaar geleden

Ik vries ook in, maar wel 4 soorten. Dan kan ik ook ingevroren avondeten toch afwisselen.

2 jaar geleden

Ik wissel erg af Ontbijt: pannenkoeken met mama melk en banaan of groenten, omelette met groenten of zonder iets, brood of joghurt of cracker Lunch beetje zelfde als ontbijt of warm eten Avond eten eet ze met ons mee elke dag wat anders Na elke maaltijd krijgt ze ook nog fruit

2 jaar geleden

Wij wisselen af en proberen hem ook veel mee te laten eten met wat wij eten (alleen dan zonder kruiden/zout) Pannenkoeken, fruit, yoghurt, crackers, brood, scrambled eggs, groenten met rijst, past, couscous en dergelijke.

2 jaar geleden

Ontbijt en lunch is meestal brood of pannenkoeken, maiswafels, yogurt en fruit erbij. Wij laten dochter nu ‘s avonds gewoon met ons mee-eten, dus dat wisselt per dag. Qua beleg alleen nog boter, appelstroop en pindakaas. Meer variëren komt wel met de tijd.

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet mee met ons of soms een klein beetje aangepast. Hierdoor wel veel variatie.

2 jaar geleden

Zelf eet ik ook elke dag voor lunch en ontbijt vrijwel hetzelfde (brood) soms iets anders. Dus ga niet heel moeilijk doen om het voor haar anders te laten zijn. Met fruit en avondeten probeer ik wel af te wisselen qua soorten.