10 Reacties

2 jaar geleden

Aerosleep matrasbeschermer en hoeslaken

2 jaar geleden

Ik dacht als je zoontje kan rollen van buik naar rug dat het geen kwaad meer kon. Wij hebben ook wel aerosleep matrasbeschermer.

2 jaar geleden

Je hebt van Aerosleep ook een monitor. Die band kan je hem het buikje van je baby doen en via de App krijg je een melding als hij je nodig heeft. Misschien dat dit je een geruster gevoel geeft?

2 jaar geleden

Op deze leeftijd maakt het niet zoveel meer uit als ze op hun buik slapen, ik snap dat je dat eng vind! Heel veel kinderen van deze leeftijd slapen fijn op hun buik. Ze zijn sterk genoeg om hun hoofd omhoog te houden, te draaien.

2 jaar geleden

Reactie op Catharinax

Je hebt van Aerosleep ook een monitor. Die band kan je hem het buikje van j ...
Oooh super deze! Bedankt

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Op deze leeftijd maakt het niet zoveel meer uit als ze op hun buik slapen, ...
Ja inderdaad zoontje zit in fase van overal te rollen in huis ook in bed, tis indd eng dankje vrje berichtje

2 jaar geleden

Reactie op Anatje

Oooh super deze! Bedankt
Je mag uiteraard doen wat je wil, maar denk dat het ook belangrijk is dat je probeert het los te laten. Als je kindje gezond is en kan rollen, is slapen op de buik niet erg ♡

2 jaar geleden

Hier ook sinds een maand. Hij kan omrollen, dus dan is het geen probleem meer. Helaas ligt hij ook vaak met zn hoofd in het matras, wel zijn handjes onder zijn hoofd. Ik ben opgehouden om hem te corrigeren, want we werden er beide gek van. Hij wakker, ik geirriteerd. Wij hebben wel een hard matras van de ikea. Ik heb getwijfeld of ik wel of geen aerosleep matras zou nemen en na onderzoek gedaan te hebben, blijkt het niet aangetoond dat het beter is voor als je baby op je buik slaapt, het kan er alleen maar voor zorgen dat je minder alert wordt en dus signalen gaat missen (zegt de consumentenbond).

2 jaar geleden

Hier vind ik mn zoon overal terug in het ledikant behalve waar ik m heb neergelegd 🤣 op zn buik, omgekeerd met zn neus bijna tegen het voeteneinde. Doe je niks meer aan nu, is sterk genoeg om zich weer om te rollen! Maar ik vond het eerst ook eng, hoor.

2 jaar geleden

Reactie op Mommmmmy

Hier vind ik mn zoon overal terug in het ledikant behalve waar ik m heb nee ...
Ja inderdaad mijn zoon ook helemaal zelfde , 😊 hij wil bewegen aan alle kanten 😅 danku voor jullue berichtje ben al wa opgelucht tis inderdaad eng in begin