37 Reacties

2 jaar geleden

Maiswafel/ maisfinger/ tomaat/ komkommer/ of nog een stukje fruit.

2 jaar geleden

Wij geven een soepstengel. Kan ze lekker lang mee knabbelen

2 jaar geleden

Niets. Rond 12/13 brood. Rond 2 een mini flesje en tussen 4 en 5 warm eten.

2 jaar geleden

miasfinger, yoghurt, fruit, soms een rijstwafel

2 jaar geleden

Iets van fruit of groente in stukjes. Tomaat vinden ze hier heel lekker. Of een eitje ofzo?

2 jaar geleden

Maisvingers, zelfgemaakte koekjes met appelmoes, bananenbrood of fruit/groenten

2 jaar geleden

Yoghurt met een gekruimeld koekje

2 jaar geleden

Reactie op Babyboymom

Maiswafel/ maisfinger/ tomaat/ komkommer/ of nog een stukje fruit.
Hoeveel maisfingers geef je dan🙈

2 jaar geleden

Ik geef mijne een kwart avocado of een cracotte maar dan is hij om 4u chagrijnig omdat hij honger heeft 😅 terwijl hij om 12u nog 2 boterhammen eet. Dus als iemand tips heeft voor gezonde maar vullende snacks?

2 jaar geleden

Yoghurt, stuk fruit, cracotte, komkommer

2 jaar geleden

Reactie op kkeller

Ik geef mijne een kwart avocado of een cracotte maar dan is hij om 4u chagr ...
Soms zijn ze er gewoon nog niet aan toe om zolang zonder fles te doen. Ik zou nog een kleine fles aanbieden

2 jaar geleden

Soms zijn ze er gewoon nog niet aan toe om zolang zonder fles te doen. Ik z ...
Ja het zelfde hier daarom geef ik ong 120ml yoghurt met een gekruimeld koekje dat kan mooi en dan om half 5 avond eten. Ineens een fles van ong 180ml vervangen door alleen een koekje leek mij zo weinig..

2 jaar geleden

Ik zit hier ook mee. Vervangen jullie meteen de fles door hapjes of bouwen jullie af? En hoe geven jullie tomaat en komkommer? Mijn meise heeft nog maar 2 ienemiene tandjes haha

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 8 maanden heeft nog geen tanden. Wij geven mais vinger, prakje banaan met een koekje, stukje brood

2 jaar geleden

Reactie op Anma

Ik zit hier ook mee. Vervangen jullie meteen de fles door hapjes of bouwen ...
Mijn dochter heeft alleen 1 kiesje achter, geen voortanden. Ik snij denk een stuk van 4/5 cm van de komkommer welke ik in de lengte in kwartjes snij en dat geef ik ik haar handje. Ze eet ze op tot de schil!

2 jaar geleden

Ik bouw m langzaam af van een fles van 210+8 naar een fles nu van 120+4 waarvan ze nu inmiddels maar 70 a 80ml van opdrinkt. Ze krijgt dan een maisvinger na de fles. Ze heeft nog geen tanden en gaat kokhalzen van brood en rijstewafels lukt nog niet zonder tanden 😅

2 jaar geleden

Yoghurt of maisstengel

2 jaar geleden

Reactie op Bibi12

Yoghurt of maisstengel
Welke yoghurt is geschikt?

2 jaar geleden

Reactie op kkeller

Ik geef mijne een kwart avocado of een cracotte maar dan is hij om 4u chagr ...
Ik geef vaak een maisstengel, wat yoghurt en een zelfgemaakt bananen koekje (ei banaan en havermout)

2 jaar geleden

Reactie op anouk35

Ik geef vaak een maisstengel, wat yoghurt en een zelfgemaakt bananen koekje ...
Geef je dat allemaal tegelijk? Van alleen een maisstengel heeft de mijne niet genoeg😆