Ik geef mijne een kwart avocado of een cracotte maar dan is hij om 4u chagrijnig omdat hij honger heeft 😅 terwijl hij om 12u nog 2 boterhammen eet. Dus als iemand tips heeft voor gezonde maar vullende snacks?
Soms zijn ze er gewoon nog niet aan toe om zolang zonder fles te doen. Ik z ...
Ja het zelfde hier daarom geef ik ong 120ml yoghurt met een gekruimeld koekje dat kan mooi en dan om half 5 avond eten. Ineens een fles van ong 180ml vervangen door alleen een koekje leek mij zo weinig..
Ik zit hier ook mee. Vervangen jullie meteen de fles door hapjes of bouwen jullie af?
En hoe geven jullie tomaat en komkommer? Mijn meise heeft nog maar 2 ienemiene tandjes haha
Ik zit hier ook mee. Vervangen jullie meteen de fles door hapjes of bouwen ...
Mijn dochter heeft alleen 1 kiesje achter, geen voortanden. Ik snij denk een stuk van 4/5 cm van de komkommer welke ik in de lengte in kwartjes snij en dat geef ik ik haar handje. Ze eet ze op tot de schil!
Ik bouw m langzaam af van een fles van 210+8 naar een fles nu van 120+4 waarvan ze nu inmiddels maar 70 a 80ml van opdrinkt. Ze krijgt dan een maisvinger na de fles. Ze heeft nog geen tanden en gaat kokhalzen van brood en rijstewafels lukt nog niet zonder tanden 😅