29 Reacties

9 maanden geleden

Die van mij roept uit het niets heel hard: “ MAMA, LUISTEREN. NU. - in de hoek jij! 😂 Waar ze dat van heeft? Geen idee… wij zetten haar niet in de hoek😂

9 maanden geleden

Reactie op Cribedidar

Die van mij roept uit het niets heel hard: “ MAMA, LUISTEREN. NU. - in de h ...
Hahaha! Ja ze doen je de hele tijd na. Hier ook: "mamaaa, ik wil graag filmpje kijken atriiieeept, oke vooruit dan maar". Voegt hij zelf het gewenste antwoord al toe 😂

9 maanden geleden

Hier zegt onze dochter soms ook zulke grappige dingen en ze heeft een wilde fantasie: - Iets wat ze kwijt is geraakt is "weggevlogen, zo door de lucht". - laatst zei ik tegen haar over iets dat ze ging knutselen: "dat is een goed idee". Toen zei zij: "ik weet dat het een goed idee is". - ze heeft een heel verhaal over dat ze een baby was en in mama's buik zat, en toen whoosh eruit kwam en plons in het water. Nou zo makkelijk ging dat niet haha, en ze is ook niet in het water geboren dus waar ze dat vandaan heeft...

9 maanden geleden

Reactie op KJS

Hier zegt onze dochter soms ook zulke grappige dingen en ze heeft een wilde ...
Hahah mooi!

9 maanden geleden

Als ze iets niet mag gaat ze (een beetje nep, een beetje echt) huilen en zegt daarna "kijk papa, ik ben aan het huilen" 🫠

9 maanden geleden

Reactie op Satori

Als ze iets niet mag gaat ze (een beetje nep, een beetje echt) huilen en ze ...
Oh ja hier ook! In een hoekje van de kamer op de grond zitten, heel aanstellerig huilen en erbij zeggen "ik ben boos, ik moet huilen"

9 maanden geleden

Hier kwam onze dochter aangelopen, doet haar hoofd naar beneden en zegt: ik ben een beetje verlegen 🤣

9 maanden geleden

Een gekregen rode winterjas wilde ik voor het aangeven: O nee, kleur bah...!! Inmiddels 3 weken geleden maar hij vertikt het nog steeds😉. Gelukkig hebben we ook nog een groene jas...

9 maanden geleden

Altijd als ze opa ziet: Hoi meisje!!!!

9 maanden geleden

"Goedzo papaa" als hij zijn brood op heeft

9 maanden geleden

Gisteren aan tafel, zoontje heeft het over Sinterklaas en ik vraag. Waar is Sinterklaas nou? Zoontje zegt: hij zit nog in de auto, denk ik. Hij zei het bloed serieus des te harder moesten wij lachen 🤣🤣

9 maanden geleden

Kind zit nogal in de "van mij fase". Als ik aan hem vraag "ben je mijn schatje?" Dan zegt hij "nee MIJN schatje!" 😂

9 maanden geleden

Je kon me opvegen net… ze roept heel hard; IK MOET POEPEN, MIJN KONT DOET BOEMELEBOEM we lagen echt gevloerd….

9 maanden geleden

Check ook deze :) https://community.24baby.nl/forum/peuter/grappigste-uitspraken-peuter-kleuter-deel-3-oJKa7p

9 maanden geleden

Mijn vader kwam de woonkamer binnen en wilde even aan de kerstboom zitten. Dochter "nee opa! Niet aanraken, alleen kijken" Dat zat er op dag 1 al goed in haha.

9 maanden geleden

Ik ging naar mn werk (onderwijs kleuters) en ons zoontje zei: mama naar de kindjes, werkze! Doei doei Toen er sneeuw was gevallen; ‘ papa, er ligt sneeuw!! Heeft mama gekoopt’ Vorig week lag er een hoopje sneeuw en dat was volgens hem een beetje wiebelig😂 Ik geniet hier zoooo van!♥️♥️

9 maanden geleden

Ohja en als papa nog slaapt en hij mag lekker bij ons: papa, wakker worden! Slaapkop

9 maanden geleden

'Éeven meewerken pappa!' 'Oh! Ikke gepoept. Ruiken?'

9 maanden geleden

We zaten in de auto en hadden het erover dat we voor een grote aankoop even geld van de spaarrekening moesten halen. Vanaf de achterbank klinkt het: 'Doei geld!' 😆😆

9 maanden geleden

Bij alles met een vingertje wijzend ‘laatste’ zeggen, bijv als hij nog 1x ergens mee mag spelen voordat we weggaan of gaan eten Laatst zat mijn schoonmoeder en mijn zoontje vroeg of ze mee wilde komen. Ze zei dat hij even moest wachten, waarop hij zei ‘oma, luisteren!’ Een minder leuke, ik zat in de auto, het verkeer werkte niet mee, ik zei g*dverdomme. Totaal vergeten dat mijn zoontje achterin zat. Hoor ik op de achterbank ‘domme domme?’ Oeps 😅🫣