13 Reacties
2 jaar geleden
Grijze stoelgang is niet 'normaal'. Is het nu de eerste keer of heeft hij al meer grijze poepbroeken gehad? Ik zou dan zeker even de huisarts bellen
2 jaar geleden
Ben je nog langs de huisarts gegaan? Ben benieuwd wat het betekent als een baby grijze poep heeft
2 jaar geleden
Ik ben er geweest, babytje eet goed en drinkt goed komt ook goed bij, het kan van zijn tanden zijn.. alleen als hij buikpijn heeft en koortst krijgt en nietmeer eten dan moet je dringend bij de dokter of ziekenhuis wat dan kan er iets aan de galwegen zijn of lever ... Maar men zoontje gaat prima..
2 jaar geleden
Reactie op Anatje
Dankje meid
Hoi Anatje, ik was benieuwd of jouw zoontje dit nog eens heeft gehad, of dat het eenmalig was! Mijn dochtertje heeft namelijk hetzelfde vandaag. Even contact gehad met de HAP en zij zeiden hetzelfde als wat jij hierboven noemt. Ik hoor van je!
Liefs Nina
2 jaar geleden
Reactie op ninadebaat
Hoi Anatje, ik was benieuwd of jouw zoontje dit nog eens heeft gehad, of da ...
Dag, nina
Mijn zoontje heeft het maar 1maal gehad, door zijn 1ste tandjes die door moest komen. Zijn volgende tandjes die hij kreeg was zijn stoelgang wel altijd diaree , maar voor de rest geen grijze stoelgang meer gehad
Grtjs Ana
2 jaar geleden
Reactie op Anatje
Dag, nina
Mijn zoontje heeft het maar 1maal gehad, door zijn 1ste tandjes d ...
Dank voor je reactie! Haar eerste tandje moet ook nog doorkomen dus wellicht heeft het daar mee te maken! Ik wacht het af! Het stelt me gerust dat het dus wel vaker gewoon eenmalig voorkomt!