14 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben toevallig maandag deze grondbox besteld op bol.com! Gister binnen gekregen, en ben er echt over te spreken. Stevig, en groot zat!

2 jaar geleden

Deze grondbox hebben we ook sinds gister. Extra zacht foammat onder gelegd voor als hij valt het zacht is. Hij staat in de box, valt op zn snufferd en het is nog steeds keihard huilen... Maar mijn zoontje weet zich dan ook echt aan alles op te trekken. Verder wel een stevig ding en veiliger als je even wat in de keuken wilt doen dan los in huis!

2 jaar geleden

Wij hebben deze via Amazon met een groot foam mat erin. Onze kleine kan lekker veilig spelen en rond kruipen terwijl ik even de was aan het doen ben of aan het koken.

2 jaar geleden

Wij hebben toevallig maandag deze grondbox besteld op bol.com! Gister binne ...
Wij hebben deze ook al een tijdje, echt een fijne box! Hebben er een foam mat in gelegd en daarop een vloerkleed. Is ook een handige plek om al het speelgoed in te verzamelen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Jilster25

Wij hebben deze ook al een tijdje, echt een fijne box! Hebben er een foam m ...
Jaaaa heel fijn indd, m'n huis lijkt een stuk opgeruimder nu alles daarin ligt 🤣

2 jaar geleden

Is zoiets ook makkelijk om mee te nemen op vakantie?

2 jaar geleden

Welke je ook besteld, doe dat niet bij Playpen.ei. Dat is een oplichter!

2 jaar geleden

Reactie op happy-us

Is zoiets ook makkelijk om mee te nemen op vakantie?
Die van ons is best groot, dus ik zou 't veel teveel gedoe vinden om mee te nemen...

2 jaar geleden

Wij hebben toevallig maandag deze grondbox besteld op bol.com! Gister binne ...
Ik zag deze ook voorbij komen maar ik zat heel erg met de vraag, is het zeil van de grond los te halen en te wassen?? ☺️

2 jaar geleden

Reactie op MomToBe2021x

Ik zag deze ook voorbij komen maar ik zat heel erg met de vraag, is het zei ...
Hoi! Nee dat is voor zover ik weet niet mogelijk, ik probeer het gewoon een beetje bij te houden met schoonmaakdoekjes in de avond er over heen te gaan 🤣

2 jaar geleden

Reactie op MomToBe2021x

Ik zag deze ook voorbij komen maar ik zat heel erg met de vraag, is het zei ...
Ik zit trouwens wel te zoeken naar iets wat ik erin kan leggen zodat zachter is (want het is gewoon heel dun stofje) en zodat ik het dus wel kan wassen.

2 jaar geleden

Hoi! Nee dat is voor zover ik weet niet mogelijk, ik probeer het gewoon een ...
Jaa daar was ik al bang voor maar inderdaad als je iets op de bodem lecht scheelt dat ook alweer! Misschien iets van schuimrubbere mat of tegels!

2 jaar geleden

Ik zit trouwens wel te zoeken naar iets wat ik erin kan leggen zodat zachte ...
Misschien zijn foam tegels een optie. Ik heb thuis 2 sets en hoop dat die passen als wij een grondbox hebben

2 jaar geleden

Wij hebben een houten grondbox... ben er echt zo blij mee! De kleine kan lekker spelen... en is veilig! Wij hebben de houten genomen omdat ik die plastic echt verschrikkelijk vind in m'n huis🤣