30 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op vlinder19811
Waar slaat dat nou op jij jankt zeg je, dus ik denk doe er wat aan. Ipv te ...
Nouja zeg. Jij zeg best op botte manier doe er wat aan. Ik snap je wilt jezelf promoten maar op deze manier lukt het je niet. Niet alleen jou kerantine helpt. Gewoon weg de manier hoe jij het zegt. Dan had je bij andere ook zo kunnen reageren. Nooit gehoord van sarcasme ik jank.
2 jaar geleden
De hormonen doen nog goed hun werk hier lees ik 🤣
Ik heb ook enorme last gehad van haaruitval, heeft ongeveer 2 maanden geduurd. Mijn dochter is nu 5 maanden oud en het lijkt al iets minder heftig te worden. Hou moed dames, het komt goed! Straks kunnen we lekker zeuren over de baby haartjes die overal bovenuit pieken 😃
2 jaar geleden
Dag allemaal,
Graag wil ik jullie vragen om de reacties on topic te houden en met respect voor elkaar. Is dat lastig, probeer dan niet te reageren.
Mocht de sfeer niet anders worden in dit topic, dan worden de off topic reacties in zijn geheel verwijderd. Helpt ook dat niet, dan moeten we het topic helaas sluiten.
Groetjes,
Anna | Moderator
2 jaar geleden
Reactie op Didem68
Nouja zeg. Jij zeg best op botte manier doe er wat aan. Ik snap je wilt jez ...
Promoten doe ik echt niet hier 🙄jullie zijn echt vreselijk 🤦🏻♀️ ik vind het niet bot om tegen iemand te zeggen doe er wat aan ! Ik bedoel dat ook niet bot maar oké fijne avond
2 jaar geleden
Oh wat een ellende! Zo herkenbaar. Door alle lossen haren ook steeds veel klitten. Gelukkig ook gezegend met een flinke bos haar normaal gesproken, hoop dat er wat van over blijft 😅
2 jaar geleden
Helaas hier ook hetzelfde probleem. Tegenwoordig kam ik mijn haar niet meer binnenshuis en laat ik het ook maar bij de kapper wassen, ajuu