100 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Anna12345

Als je de hendel van de Maxi cosi helemaal naar achter door draait dan word ...
Jaa mijn mama kwam hiermee aanzetten toen ze op bezoek was. Maakte een happie geven zoveel makkelijker!

2 jaar geleden

Wij hebben de BabyBrezza. Zou nooit meer anders willen. We wonen 3 hoog zonder lift, dus ik gebruik heupzitje. Is toch makkelijker van en naar de auto dan een draagzak. Bij het verschonen van een plasluier leg de de luier opengevouwen onder hem en trek de vieze er tussen vandaan. Waarschijnlijk wel een bekende maar, die had ik zelfs niet van de kraamzorg geleerd. Ik heb speelgoedkoortjes besteld bij Mamaloes. Super handig voor aan de kinderwagen enzo.

2 jaar geleden

Onder hebben we dit rekje van ikea. Zo handig!

2 jaar geleden

Doosje met een touwtje bevestigd aan de autostoel. Altijd een speen bij!

2 jaar geleden

Nappy bags van de Action MET geur ;)

2 jaar geleden

Reactie op Sakura

Onder hebben we dit rekje van ikea. Zo handig!
Haha wij ook! Ideaal!

2 jaar geleden

Wowww die tip van dat haar elastiekje om je pak doekjes, fantastisch. Werkt echt heel goed! Thanks.

2 jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

De philley poederbus ipv het schepje met geknoei. Het speelgoed aan een s ...
De philly was hier juist echt een aanfluiting, veel geknoei en 1 klik uit de bus kwam niet overeen met 1 schepje.

2 jaar geleden

Reactie op Nb-

De philly was hier juist echt een aanfluiting, veel geknoei en 1 klik uit d ...
Oh hier is die echt ideaal. Moet wel zeggen ik had er 1 tweedehands gekocht en die ging vaker mis dan mijn nieuwe. Had ze zelf ook een nieuwe of tweedehands?

2 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Mijn lifehack is een robotstofzuiger😁
Dat was die van mij ook, pre-baby. Nu ligt er teveel troep te slingeren om hem rustig z'n gang te kunnen laten gaan😅

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Dat was die van mij ook, pre-baby. Nu ligt er teveel troep te slingeren om ...
Wij doen het als ze naar de opvang gaat of als we allen uit huis zijn. Effe alles in de zetel en omhoog en hem dan zen gang laten gaan. Heb al helemaal geen tijd meer om gewoon te stofzuigen

2 jaar geleden

Speelkleed in de badkamer, dan kan ik zelf uitgebreid douchen en zij ligt lekker te spelen en te luisteren naar het water en de afzuiging. Ouders die af en toe het huis komen poetsen. Could not do it without them! Samen met de baby naar bed in de avond. Heel ongezellig maar nog steeds gebroken nachten dus mamma moet iets doen om aan haar uren slaap te komen. Accepteren dat het huis vooral een bende is. Deze vind ik nog moeilijk, maar het is even niet anders.

2 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Wij doen het als ze naar de opvang gaat of als we allen uit huis zijn. Effe ...
Hihi herkenbaar. De stofzuiger staat op de verkeerde manier stof te vangen

2 jaar geleden

Reactie op Arinda1994

Haha wij ook! Ideaal!
Hier ook, echt top!

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Dat was die van mij ook, pre-baby. Nu ligt er teveel troep te slingeren om ...
Daarom hebben wij een slimme. Er zit een camera in die dingen herkent. En nog beter, die van ons heeft ook nog een dweilfunctie.

2 jaar geleden

Daarom hebben wij een slimme. Er zit een camera in die dingen herkent. En n ...
Lekker! Wij hebben de neato d7, zou vrij slim moeten zijn maar loopt nog wel eens vast op stoelpoten in zo'n X zeg maar😤 ik vind een vastlopende robotstofzuiger een van de irritantste dingen😆

2 jaar geleden

Reactie op Evvvv

Nappy bags van de Action MET geur ;)
Geparfumeerde honden zakjes zijn regelmatig goedkoper 😉

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Lekker! Wij hebben de neato d7, zou vrij slim moeten zijn maar loopt nog we ...
En dan kom je thuis en dan staat dat kreng stil en heeft 3/4 nog niet gehad 😒

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Lekker! Wij hebben de neato d7, zou vrij slim moeten zijn maar loopt nog we ...
Hahaha, wij hadden ook stoelen met poten waar onze stofzuiger op vast liep. We hebben uiteindelijk maar andere stoelen gekocht😅😅

2 jaar geleden

Reactie op ROF

En dan kom je thuis en dan staat dat kreng stil en heeft 3/4 nog niet gehad ...
Precies!!😤