100 Reacties

2 jaar geleden

Ook nog een goede: voor het badje/douche de handdoek even in de droger doen zodat ‘ie lekker warm is als de baby uit het water komt. 🥰

2 jaar geleden

Wij hebben deze: xiaomi roborock s6 maxv.
Ik heb me vandaag toevallig in zitten lezen en ben ook op de Roborock uitgekomen. Maar zit nog te twijfelen tussen de S5 Max en de S6 Max. Tevreden? Werkt die camera voorop goed voor objecten? Nog argumenten om mijn man te overtuigen? 😅

2 jaar geleden

Reactie op El707

Ik heb me vandaag toevallig in zitten lezen en ben ook op de Roborock uitge ...
Ja, heel tevreden. Hij ziet en herkent heel veel. Stekkerblokken, snoeren, kattenspeeltjes, speentjes ed. Hij rijdt niet zomaar tegen iets aan. Hij kon alleen niet met de stoelen omgaan die we hadden😅. (De Volfgang van IKEA)

2 jaar geleden

Misschien ook al een bekende: Je kindje zelf de fles laten drinken terwijl hij op zijn rug ligt. Kan ik vast de vaatwasser uitruimen of zelf ontbijten (mijn zoon lukt dat nu een paar weken. Hij is nu 6mnd)

2 jaar geleden

Reactie op Schön88

Misschien ook al een bekende: Je kindje zelf de fles laten drinken terwijl ...
Wel gevaarlijk zeggen ze. Eerlijk is eerlijk ik doe het ook, maar leg hem dan in de kinderwagen met de rugleuning iets omhoog 😅. Die staat dan naast me terwijl ik de vaatwasser doe 😅.

2 jaar geleden

De dingen die niet moet doen met een kinderwagen, hoe handig het ook lijkt: https://youtu.be/wZzaF2m1e4I

2 jaar geleden

Flesje + papspeen + peer/perzik/ananas = handig fruithapje on the go Het fruithapje peer/perzik/ananas van de Kruitvat is erg vloeibaar en geschikt voor in een flesje met een papspeen. Erg handig om onderweg een fruithapje te geven.

2 jaar geleden

Leer je kindje gebarentaal. Wij gebruiken de app Kwebl. https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/gebarentaal-baby-pvNRgg

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Wel gevaarlijk zeggen ze. Eerlijk is eerlijk ik doe het ook, maar leg hem d ...
Waarom is het gevaarlijk je kindje op de rug de fles te laten drinken? Ik kan niet echt wat vinden als ik Google. Ben wel heel benieuwd. Wij doen dit heel vaak. Dochter lijkt dit de meest fijne houding te vinden.

2 jaar geleden

Reactie op nummer7

Waarom is het gevaarlijk je kindje op de rug de fles te laten drinken? Ik k ...
Dat doen wij ook. Er is ook niets mis mee, maar je moet er wel bij blijven voor het geval van verslikken. Dan gelijk rechtop zetten. Ik vind het zeker tijdens de ochtendspits in huis handig. Hij kan dan zelf z'n fles drinken terwijl ik hem verschoon en omkleed.

2 jaar geleden

Reactie op nummer7

Waarom is het gevaarlijk je kindje op de rug de fles te laten drinken? Ik k ...
dan kunnen ze zich verslikken en er in stikken maar een steuntje/kussejtje in de rug vindt ze niet fijn? beetje leunend?

2 jaar geleden

Leer je kindje gebarentaal. Wij gebruiken de app Kwebl. https://community.2 ...
Thanks voor de tip! Ik had een boek maar was niet handig opzoeken. Deze app ziet er super uit! Hoe oud is jullie baby en welke gebaren gebruik je momenteel

2 jaar geleden

Reactie op BabyMinte

Thanks voor de tip! Ik had een boek maar was niet handig opzoeken. Deze app ...
Eten, helpen, koekje, luier, mama, melk, op (leeg), optillen, papa, slapen, speen, spelen, vies, vos, wakker, welterusten, zitten. Vos gebruiken we omdat z'n favoriete knuffel een vos is. Hij is bijna 7 maanden. We zijn met bijna 6 maanden begonnen. In de app gebruiken we de favoriete lijst voor de woorden die we gebruiken en het blijft voorlopig bij deze woorden. Iedere ochtend kijk ik die lijst weer door, ik moet het zelf ook nog leren en mezelf er aan herinneren om de gebaren te gebruiken.

2 jaar geleden

Wat je nog niet wist over luiers: https://community.24baby.nl/forum/baby/weet-jij-dit-al-over-luiers-JreeQ0

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Is echt heel fijn! Wij hebben 2uur in de week een hulp. Echt heeeeeeel rela ...
Ja dat zou ik ook graag willen! Heb je een hulp via bekenden of via een bedrijf? Ben op zoek namelijk :)

2 jaar geleden

Ja dat zou ik ook graag willen! Heb je een hulp via bekenden of via een bed ...
Ik heb het via hlprs.nl gedaan

2 jaar geleden

Zonbescherming voor je kindje Naast het smeren van zonnebrandcrème een aantal handigheden: - De comfort cover (voor Joolz) - Een Cloby zonnedoek voor kinderwagen en voor gebruik met draagzak. Ook te gebruiken als deken of voedingsdoek. Zorg er voor dat er altijd openingen zijn voor luchtcirculatie en dat de temperatuur in de kinderwagen niet te hoog wordt.

2 jaar geleden

Zonwering voor in de auto: De zonnekap van Maxi-Cosi voor op de autostoel (groep 1).

2 jaar geleden

De bovenkant van de poedertoren omgekeerd gebruiken als trechter op een fles met smalle hals voor de schepjes voeding! Ideaal

2 jaar geleden

Reactie op Crissy92

De bovenkant van de poedertoren omgekeerd gebruiken als trechter op een fle ...
haha deze doe ik ook altijd variant op je kolfschilden gebruiken om de melk gemakkelijk in een zakje te doen