12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb precies t zelfde 😅 ze vind buikliggen echt niet fijn al sinds geboorte maar ze zit al wel enz maar omrollen nog steeds niet

2 jaar geleden

Ik heb het dan ook fout gedaan.. Ik zag ook dat het vanuit rug was. En als ze op hun buik liggen een beetje tegendruk geven op der billen/bekken zodat ze haar hoofdje kon oefenen ( nek spieren) Maar dit staat letterlijk op YouTube met uitleg filmpjes erbij.. Voorbeeld pop etc.. Niet alleen in het Nederlands maar ook Engels & Turks.. Dus doen zo veel landen het verkeerd? Denk het niet.

2 jaar geleden

Reactie op Jamilaa

Ik heb precies t zelfde 😅 ze vind buikliggen echt niet fijn al sinds geboo ...
Haha hier ook haha, Maar het gaat steeds beter op de buik liggen. Kan dat best lang.

2 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ik heb het dan ook fout gedaan.. Ik zag ook dat het vanuit rug was. En a ...
Vraag mij nu echt af wat dan juist is?, ik denk zelf vanuit rug. Oke zal die filmpjes opzoeken. Maar indd als daar ook vanuit rug is dan zal dat toch goed zijn.

2 jaar geleden

Vraag mij nu echt af wat dan juist is?, ik denk zelf vanuit rug. Oke zal di ...
Beentjes mee geven vanuit rugligging & als ze op hun buik liggen een beetje druk op der bekken zodat ze haar hoofd steviger kan vasthouden.. Ik zal ook de video’s opzoeken voor je

2 jaar geleden

Bij mij zeiden ze vanuit de rug naar buik heeft met de ontwikkeling te maken. En buik naar rug is een kunstje. Omdat t hoofdje zwaar is rollen ze toch wel

2 jaar geleden

Bij mij zeiden ze vanuit de rug naar buik heeft met de ontwikkeling te make ...
Dan heb ik het dus wel goed gedaan,

2 jaar geleden

Mijn dochtertje kan zo een halfuur op de buik liggen maar ze kan echt noet terugdraaien. Haar hoofdje kan wel zwaar zijn, maar ze heeft dr armen zo gespreid dat ze niet terug kan draaien. Echt niet te zwaar aan tillen hoor. Uiteindelijk komt het allemaal op een eigen tempo!

2 jaar geleden

Dan heb ik het dus wel goed gedaan,
In mijn optiek wel. En dus ook in die van t CB bij ons😂 heb t ook nog even aan een kennis gevraagd die fysiotherapeut is en die zegt ook t zelfde

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Mijn dochtertje kan zo een halfuur op de buik liggen maar ze kan echt noet ...
ja indd, maar kreeg het gevoel alsof ik het al die tijd verkeerd gedaan heb. terwijl verpleegkundige liet zien hoe ik het moest doen.

2 jaar geleden

In mijn optiek wel. En dus ook in die van t CB bij ons😂 heb t ook nog even ...
aaah oke, Zie je wel. Raar dat die arts zegt van niet.

2 jaar geleden

Je moet sowieso niet helpen. Ze gaan het vanzelf doen. Je kindje is pas 8 maanden. Als ze he 'tkunnen is het knap maar het' hoeft' nog helemaal niet op deze leeftijd