6 Reacties

2 jaar geleden

Ik snap je gevoel helemaal. Hoe was jullie zoontje tijdens de sprong 6 periode? Als jullie weinig tot niks anders aan hem merken, kun je wel vaststellen dat dit zijn sprong is. Heeft hij m wat later dan gemiddeld, helemaal niet gek. Soms probeer ik niet teveel vast te houden aan "wanneer begint en eindigt sprongetje nummer ..". Maar is moeilijker dan ik dacht 🙈. Ons zoontje had wel echt 2 lastige periodes tijdens sprong 6. (Uitgerekende datum van 23sept) Maar sinds vanavond dat we m in bed leggen, super moeilijk! Duurde uren voordat hij sliep. Ben benieuwd naar de nacht.. Het is trouwens wel volle maan vanacht 🤭🌕 misschien hebben ze daar last van

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Ik snap je gevoel helemaal. Hoe was jullie zoontje tijdens de sprong 6 peri ...
Tijdens de sprong waren er ook momenten van op en af, zeer moeilijk bezig te houden. Had continu entertainment nodig. Dit is dan wel weer beter. Gisterenavond 2uren geduurd eer hij sliep 🙄🤦🏼‍♀️. Man man man die sprongetjes zijn soms de hel. Ook twee doorkomende voorste tandjes. Heeft er al 4 (onderste en hoektandjes) nooit zoveel last van gehad. Khoop snel op betering 😇

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is van 8 september en ook al was de moeilijke fase vd sprong voorbij sliep ze zo slecht. Was in de avond 1.5 uur bezig haar in slaap te krijgen en vaak wakker. Nu van het 1 op andere moment lijkt dit weer voorbij. Ik durf het niet te hard te roepen.. maar wel herkenbaar dus 😬 sterkte!!

2 jaar geleden

Hier ook zo’n slechte slaper. Ze is van 23 september. Voor de sprong was er niks aan de hand en sinds 1,5 week is het drama met slapen. Vermaken en eten doet ze goed maar dat slapen is echt hels. Tijdens de sprong had ze af en toe een slecht nachtje maar dit is echt even andere koek

2 jaar geleden

Sprongen zijn niet wetenschappelijk onderbouwd dus je kunt het beste naar je eigen kindje kijken. Is tie bijvoorbeeld een nieuwe vaardigheid aan het oefenen? Heeft tie een langere wakker tijd nodig of wat meer hulp met slapen? Is tie verkouden? Mijn zoontje slaapt overdag altijd in de kinderwagen maar wilde afgelopen week graag weer bij mij slapen op de bank. Ik beweeg er maar in mee, in mijn ervaring kost dat de minste energie.

2 jaar geleden

Ik had dit ook na sprong 6, snapte er helemaal niks van. Maar wat bleek er kwam 1 tandje door toen die eenmaal door was niks aan de hand nu komt het 2e ondertandje door en weer hetzelfde verhaal. Nu iets meer voorbereid: detinox en voor de nacht een zetpil tot ie door is. Dat gaat tot nu toe aardig, ze is alleen wat sneller geirriteerd/sacherijnig