9 Reacties

één jaar geleden

Heeft hij al z’n tandjes al? Hier ook drama tot ze als der tanden had. Nu gaat het prima! Denk dan toch dat het altijd gevoelig/pijn was geweest ofz i.v.m. tanden krijgen.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Heeft hij al z’n tandjes al? Hier ook drama tot ze als der tanden had. Nu g ...
Ja. Hij heeft ze al allemaal. Dus daar ligt het niet aan. Toen hij echt nog baby was ging het zo vlot 😔

één jaar geleden

Probeer het op andere momenten van de dag. Gewoon een paar keer tussendoor. Wij spelen altijd leeuwtje met z'n grote mond! Ook helpt hier electrisch poetsen. Omdat als je de borstel er in krijgt je gelijk ff wat tandjes goed meepakt. Hier gaat bijvoorbeeld sochtend of smiddag poetsen altijd veeeeel beter dan de poetsbeurt s avonds. Je kunt misschien ook filmpjes kijken over tanden poetsen, je kind bij jou laten poetsen en dan om en om, een knuffel poetsen eerst en daarna je kind Veel tijd voor vrij maken en het zo leuk mogelijk maken

één jaar geleden

Reactie op CharlotteVN63

Ja. Hij heeft ze al allemaal. Dus daar ligt het niet aan. Toen hij echt nog ...
Ook al 4 kiezen?

één jaar geleden

Probeer het op andere momenten van de dag. Gewoon een paar keer tussendoor. ...
Bedankt voor de tip. Ga ik proberen. Nu heeft mn schoonmoeder zn tanden gepoetst vanavond.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ook al 4 kiezen?
Ja. Mondje vol 😜

één jaar geleden

Ik zing er een liedje bij, dat helpt gelukkig. Anders is het een gevecht. Ik zing ‘tandjes poetsen’ op de melodie van ‘handjes draaien’ van K3 🫣

één jaar geleden

Wij geven ons zoontje zelf ook een tandenborstel terwijl we zijn tandjes poetsen. Zo ‘poetst’ hij dan ondertussen onze tanden 😜 of poetst hij zelf mee

één jaar geleden

Reactie op CharlotteVN63

Ja. Mondje vol 😜
Haha sorry ik bedoelde 8 kiezen! Die laatste 4 waren hier ook een boosdoener! Meestal komen ze pas rond 2 jaar. Maar hier ook een vroege! Maar sindsdien gaat het poetsen wel goed.