13 Reacties

2 jaar geleden

Sudocreme op de plekjes smeren? Schijnt te helpen tegen de jeuk. Mentholpoeder mag helaas niet onder de 2 jaar

2 jaar geleden

Aloë Vera gel werkt vaak ook tegen jeuk als je het vermoeden hebt dat t jeukt. Hier helpt t als een malle tegen de muggenbulten! Sudocreme of zinkzalf smeren om t te laten uitdrogen maar ik kreeg van mijn schoonzus te horen dat t daar niet hielp tegen de jeuk. Echt drama 😵 je zou t liefste alles van ze willen overnemen

2 jaar geleden

Volgens mijn huisarts is Lotion Alba echt een wondermiddel maar dat was bij iedere apotheek hier uitverkocht. Verder was slapen hier ook drama, enige wat werkte was tussen ons in of op ons. Mocht je zoontje ook pokken in zijn mond krijgen, mijn zoontje vond het fijn als hij natte, koude spenen kreeg.

2 jaar geleden

Sudocreme op de plekjes smeren? Schijnt te helpen tegen de jeuk. Mentholpoe ...
Hij lijkt niet echt jeuk te hebben. Meer ongemakkelijk, niks is goed, veel gejammer, niet willen/kunnen slapen. Smeer alsnog wel een verkoelende en genezende mousse erop.

2 jaar geleden

Havermout in een washandje en dan in bad!

2 jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Havermout in een washandje en dan in bad!
Al gedaan.

2 jaar geleden

Wij gebruiken deze. Ons kereltje heeft er niet zoveel last van gelukkig (een milde versie/nog antistoffen van mij??) Maar dit werkt bij ons super fijn🙂

2 jaar geleden

Reactie op Zomie

Wij gebruiken deze. Ons kereltje heeft er niet zoveel last van gelukkig (ee ...
Ik zie niks behalve je tekst?

2 jaar geleden

Reactie op Jessica1709

Hij lijkt niet echt jeuk te hebben. Meer ongemakkelijk, niks is goed, veel ...
Achh gossie. Als ze ziek zijn zijn zo ook zo zielig he. Als niks helpt, gewoon lekker bij je nemen (evt in de draagzak) en bij jou laten slapen op de dag en snachts even aankijken waar hij het meest behoefte aan heeft? Verder lijkt het dat je alles al geprobeerd hebt om de klachten te verminderen

2 jaar geleden

Lekker knuffelen en uitzieken. Als je borstvoeding geeft dan misschien een melkbadje af en toe, om genezing te bevorderen en eventuele onsteking door krabben tegen te gaan. Draagzak is inderdaad een goeie tip. Beterschap voor de kleine💗

2 jaar geleden

Achh gossie. Als ze ziek zijn zijn zo ook zo zielig he. Als niks helpt, gew ...
Helaas hebben we geen draagzak. En hij is inderdaad zo zielig als die ziekjes is. Dan is niks goed en alleen mama wilt die dan. Ik merk dat als die moe is en het hem zelf niet lukt, ik weer als vanouds mag wiegen. Dan kan ik hem daarna wel wegleggen en slaapt die eventjes.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Lekker knuffelen en uitzieken. Als je borstvoeding geeft dan misschien een ...
Dankjewel ❤️ helaas geen borstvoeding of draagzak. En alleen mama is goed, dus ik geef me er maar aan over, maar zwaar is het wel. Ben blij als het weer over is!

2 jaar geleden

Reactie op Jessica1709

Dankjewel ❤️ helaas geen borstvoeding of draagzak. En alleen mama is goed, ...
Zorgen dat je eten en drinken binnen handbereik hebt en dan lekker op de banken en serie bingen ofzo