9 Reacties

2 jaar geleden

Hier laten we ze alleen in een romper slapen zodat eventuele zweet wel opgenomen kan worden en we laten de hele dag de gordijnen dicht zodat het niet extra warm word

2 jaar geleden

Ik denk dat er weinig aan te doen is ja een ventilator kan altijd.. ik zet altijd sochtends meteen alles open. En wanneer het warmer word meteen weer dicht gordijnen ook. Mijn dochter slaapt nu ook haar kamer is 25 graden.

2 jaar geleden

Wij hebben de babykamer op het zuiden en ook nog eens een schuin dak (oude boerderij) in zijn kamertje zit een dakraam met verduisterend rolgordijn, 鈥榮 ochtends luchten en voor de middag dicht en alles dichthouden. Rest van ons appartement is 23,5 graden maar de babykamer is koeler. En ligt hij in een korte mouw romper met 0,5 tog slaapzak. Slaapzak had ik eerst niet aangedaan maar toen zat meneer binnen no-time 馃槀 ik ga ook nog een hydrofiel slaapzak kopen, die ademt, voor de extreem warme nachten 馃槉

2 jaar geleden

Wellicht niet voor de korte termijn. Maar rolluiken en sunscreens laten plaatsen en overdag gesloten houden en voor volgend jaar een professionele airco. Voor nu zo veel mogelijk alles dicht overdag, en zodra het buiten koeler is dan de temp binnen gaat luchten.

2 jaar geleden

Wij hebben al een geluk een airco die we op voorhand op laten springen zodat de kamer aangenaam fris is. Hier slaapt hij met een romper zonder mouwen en losse frisse pyjama in een 0,5 tog slaapzak. Vind dat altijd zo moeilijk h茅. 馃檲

2 jaar geleden

Misschien heb je hier wat aan: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/kamer-koel-houden-VaGdwG

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt alleen in romper. Is op haar kamer al 2 weken 27 graden en krijg het met de ramen open niet lager dan 25 graden. Heb ook alle ramen afgeplakt met zilverfolie en een reddingsdeken met zilveren kant naar buiten en gouden kant naar binnen.

2 jaar geleden

Reactie op Mommy98

Mijn dochter slaapt alleen in romper. Is op haar kamer al 2 weken 27 graden ...
Heb je t idee dat die folie voor t raam werkt? Wij twijfelen om dit te gaan doen namelijk

2 jaar geleden

Reactie op Vera-S

Heb je t idee dat die folie voor t raam werkt? Wij twijfelen om dit te gaan ...
Het helpt een klein beetje.... maar wordt alsnog warm op dr kamer