27 Reacties
2 jaar geleden
Ik kijk hoe erg het afkoelt ‘s nachts, maar hou ook rekening met de zon die tot laat op haar raam schijnt.
Het was bijvoorbeeld gisteravond 29.5 graad in haar kamer en omdat het goed geïsoleerd is weet ik dat dat niet meer zakt dan 25/26.
Als het erg zonnig is geweest slaapt ze met korte mouwen en een hydrofiele slaapzak. Ze zweet ook onwijs snel en wordt wakker als het te warm is.
2 jaar geleden
Wij hebben dit in ons (nog) niet zo goed geisoleerde nieuwe huis ook. Zon staat aan twee kanten op het kamertje dus savonds erg warm, waarna het snachts afkoelt. Wij hebben nu voor de dure maar makkelijkste oplossing gekozen en een airco laten plaatsen. Als het dan zo warm is dan koelen we het kamertje voor het naar bed gaan even af tot een graad of 22 en kleden haar daar dan op. Halverwege de avond airco uit en blijft het rond die temperatuur…
2 jaar geleden
Is ook lastig.. ik doe geen slaapzakje meer aan, vannacht een korte mouwen romper met pyjama pakje. Ik kijk echt per dag hoe warm t is in de kamer, ik slaap wel samen met m waardoor ik makkelijker een deken over m kan trekken of juist weer weg kan halen. Toen hij even in zn ledikant sliep vond ik t ook enorm moeilijk 😥
2 jaar geleden
Ik heb een koukleum van een dochter (net als der moeder 🤣). Ze draagt nu s ...
Dit is zo herkenbaar! Haha ik begon te denken dat ik de enige was.. onze zoon draagt altijd een korte mouwen romper met lange mouwen shirt en sokjes (of een lange mouwen romper) in een medium/zomerslaapzak - afhankelijk van hoe warm het is en onder een dun wollen dekentje. Het is als hij naar bed gaat idd wat warmer, maar daar heeft hij niet zoveel last van. Als ik het zelf erg warm vind, zet ik zijn kamerdeur open zodra hij slaapt. Koelt het vast een beetje af :). En hij ‘wandelt’ weliswaar altijd het hele ledikant door, maar zonder z’n wollen dekentje is het altijd huilen om 4 uur. Dus dan maar wol, dat ademt iig en kruipt hij overheen als ie eenmaal losgewoeld is haha