13 Reacties

2 jaar geleden

wij hebben hierom dus een rolluik laten plaatsen, niet goedkoop maar nu al het geld waard!

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

wij hebben hierom dus een rolluik laten plaatsen, niet goedkoop maar nu al ...
Slim! Maar hoe doe je dat bijvoorbeeld op vakantie? Ik ben een beetje bang dat onze dochter op andere manieren niet kan slapen, haha. Of in ieder geval dat het veel moeizamer gaat…

2 jaar geleden

Wij hebben ook rolluiken laten plaatsen! Zowel voor de warmte (kamer op het zuiden) als voor het licht. Werkt perfect en de kamer blijft ook lekker koel 😊

2 jaar geleden

Reactie op DeniseGB

Slim! Maar hoe doe je dat bijvoorbeeld op vakantie? Ik ben een beetje bang ...
Ik heb geen idee 🤔🤣

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Ik heb geen idee 🤔🤣
Haha, zien we dan wel weer

2 jaar geleden

Hier slaapt mijn baby op een lichte kamer. Heb beige gordijnen en hij lijkt er tot dusver nog geen last van te hebben. Was ook mijn idee: als hij hier goed op slaapt kan hij altijd overal slapen..

2 jaar geleden

Overdag gaat de gordijndicht maar blijft het licht en in de avond gaat de verduister gordijn dicht.

2 jaar geleden

Reactie op DeniseGB

Slim! Maar hoe doe je dat bijvoorbeeld op vakantie? Ik ben een beetje bang ...
Wij hebben in centerparcs grote badlakens voor het raam gehangen 😬 ze slaapt echt niet in een lichte kamer dan is echt alles veeeel interessanter dan slapen 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt overdag vaak buiten. Nu heeft hij een zonnebril en we merken dat hij dan beter slaapt. Werkt prima. Zonnebril op, in de wagen met dekentje en knuffel, rondje wandelen of een beetje de wagen wiebelen en hij is weg.

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook weleens buiten en vindt dat prima. Hij slaapt op een kamer met verduisterende gordijnen, maar ‘s avonds, overdag en ‘s ochtends is het niet 100% donker door de lichtstralen aan de zijkant. Hij slaapt meestal van 20.00 - 05.35 uur.

2 jaar geleden

Wij hebben in centerparcs grote badlakens voor het raam gehangen 😬 ze slaa ...
Ja, dit doen wij dus ook 😆

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Mijn zoontje slaapt overdag vaak buiten. Nu heeft hij een zonnebril en we m ...
Goede tip van de zonnebril! Gaan we ook proberen

2 jaar geleden

Je hebt speciale black out doeken die je kan meenemen. Toevallig keek ik er vandaag naar. We hebben supermooie velours gordijnen maar kunnen deze niet verduisteren omdat t wellicht te zwaar is 🥲 andere gordijnen wil ik ook weer niet 🤣 Toen kwam ik uit op een black out doek die je dus overal kan meenemen en thuis dus gewoon kan gebruiken als t TE licht wordt. https://www.bol.com/nl/nl/p/blackout-blind-babykamer-zonwerend-verduisteringsgordijn-zwart-zonwering-doek-donkere-slaapomgeving-tijdens-vakanties-en-reisjes-inclusief-handige-draagtas/9200000116051792/?Referrer=ADVNLGOO002075-G-122910962591-S-1434069216715-9200000116051792&gclid=Cj0KCQjwgYSTBhDKARIsAB8Kuktxok-KI_9BECfNzn1fUTY6HXjEIzS0lcaUJLnM3wuLdjRL29AlfU4aArx4EALw_wcB Ik kende de sleepout sheet vanuit canada maar die versturen helaas nog niet naar europa 🥲 op amazon heb je ook verschillende doeken