13 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
wij hebben hierom dus een rolluik laten plaatsen, niet goedkoop maar nu al ...
Slim! Maar hoe doe je dat bijvoorbeeld op vakantie? Ik ben een beetje bang dat onze dochter op andere manieren niet kan slapen, haha. Of in ieder geval dat het veel moeizamer gaat…
2 jaar geleden
Wij hebben ook rolluiken laten plaatsen! Zowel voor de warmte (kamer op het zuiden) als voor het licht. Werkt perfect en de kamer blijft ook lekker koel 😊
2 jaar geleden
Reactie op DeniseGB
Slim! Maar hoe doe je dat bijvoorbeeld op vakantie? Ik ben een beetje bang ...
Wij hebben in centerparcs grote badlakens voor het raam gehangen 😬 ze slaapt echt niet in een lichte kamer dan is echt alles veeeel interessanter dan slapen 🤷♀️
2 jaar geleden
Je hebt speciale black out doeken die je kan meenemen. Toevallig keek ik er vandaag naar. We hebben supermooie velours gordijnen maar kunnen deze niet verduisteren omdat t wellicht te zwaar is 🥲 andere gordijnen wil ik ook weer niet 🤣
Toen kwam ik uit op een black out doek die je dus overal kan meenemen en thuis dus gewoon kan gebruiken als t TE licht wordt.
https://www.bol.com/nl/nl/p/blackout-blind-babykamer-zonwerend-verduisteringsgordijn-zwart-zonwering-doek-donkere-slaapomgeving-tijdens-vakanties-en-reisjes-inclusief-handige-draagtas/9200000116051792/?Referrer=ADVNLGOO002075-G-122910962591-S-1434069216715-9200000116051792&gclid=Cj0KCQjwgYSTBhDKARIsAB8Kuktxok-KI_9BECfNzn1fUTY6HXjEIzS0lcaUJLnM3wuLdjRL29AlfU4aArx4EALw_wcB
Ik kende de sleepout sheet vanuit canada maar die versturen helaas nog niet naar europa 🥲 op amazon heb je ook verschillende doeken