17 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Tugba 🥰
Dan moet je “platte houtenplank waar ze met haar billetjes op zit” een laag ...
Dus nog een laagje, Zal dat eens proberen.
2 jaar geleden
Reactie op Tugba 🥰
Dan moet je “platte houtenplank waar ze met haar billetjes op zit” een laag ...
Doe je haar dan erin, Door haar vast te pakken en achter het stoeltje te staan. Haar erin doen en beentjes begeleiden?. Net beidr geprobeert. Er erin zetten door ervoor te staan wat helaas geen succes en huilende baby😔 Haha ik maak het mijzelf vast ingewikkeld. Maar ik had begrepen dat ze ook niet te laag mogen omdat dan de armpjes te dicht bij die buiksteun ding zit. Dan moeten ze hun armpjes de hele tijd omhoog houden ofzo
2 jaar geleden
Ik heb dezelfde stoel als jij. Met het zitplankje op de hoogste stand. Het is soms even zoeken inderdaad, en het gaat een stuk makkelijker als de baby meewerkt. Haha 😅
Ik ga achter de stoel staan en schuif mijn zoontje er dan in. Zijn benen komen wel langs het plankje waar zijn buik tegen moet, maar het schaaft niet en doet hem geen pijn.
Als het niet in 1x gaat, schuif ik mijn arm voor zijn buik, zodat hij een beetje hangt. Met mijn vrije hand kan ik dan zijn beentjes ‘begeleiden’ door de gaten.
2 jaar geleden
Reactie op MK123
Ik heb dezelfde stoel als jij. Met het zitplankje op de hoogste stand. Het ...
Ik vind het maar een dingetje hoor haha, Net weer wilde eten geven. Dan komen haar beentjed er weer tegenaan. Begint ze wat te miepen. Ze zit ook niet lekker. Begint te hangen. Maar die babyset is eigenlijk ook niet goed meer. 1 ze ligt erin. 2 doet haar hoofd steeds omhoog. Of zakt onderuit. Baal hier wel van. Vind t sneu voor haar. Net gestopt met eten geven omdat ze dus aangeeft niet lekker te zitten.
2 jaar geleden
Reactie op MK123
Heb je niet het riempje erbij? Dan hangen ze minder namelijk, want dan word ...
Die tussen de benen zit bedoel je?
2 jaar geleden
Doe je haar dan erin, Door haar vast te pakken en achter het stoeltje te st ...
Ik zou hem zeker nog niet lager doen hoor. Mijn zoontje van 7 maanden is echt een flinke jongen met dikke beentjes en heeft het plankje ook nog op de hoogste stand. Dat is juist veilig. Wij doen altijd ook achter hem staan en laten leunen op onze onderarm bij z'n okseltjes en dan met de andere hand de beentje in de graatjes laten glijden. Als het waren van achter naar voren. Ze moeten dus eigenlijk met de billen naar achter wijzen en de voetjes wat meer in een punt gelijk als dit teken ( <) het puntje links zijn de billen dan. En dan zo eerst de voetjes steken en dan de billen laten zakken op het plankje haha
2 jaar geleden
Ik vind het maar een dingetje hoor haha, Net weer wilde eten geven. Dan kom ...
Hier hetzelfde probleem. Hij gooit zijn kin op zijn borst als ik eten geef, terwijl als ik hem erin zet hij wel gewoon zijn hoofd recht overeind kan houden. Zijn fysio zegt dat het dan nog lastig is voor hem om zich tegelijkertijd te balanceren en te eten.
Met onze lunch en diner zit hij in de stoel om te oefenen erin te kunnen zitten en hij krijgt eten in het newborn gedeelte wat op de wipper is geklikt. Is nu even niet anders.
De tuigjes om hem in te zetten hebben wij niet. Hij kan ook dan zijn kin op zijn borst gooien.
2 jaar geleden
Nou dit hadden wij dus ook. Wat een k*t ding.
Ook een mooie set gekocht.
Zelfs in de goedkoopste 10jaar oude ikea stoel zit ze nog beter.
Inderdaad manieren gevonden om haar erin te begeleiden in een halve kromme banaan houding.
Maar dan vind ik nog het tafelblad niet stevig. Klikt steeds los.
Sorry.. wilde even klagen. Je hebt er precies niks aan hahahah.
#zodatbenikkwijt
2 jaar geleden
Als ze er nog in wiebelen en niet helemaal stevig zitten, kan je een handdoek oprollen en dan tussen haar en de beugel doen. Dan hebben ze iets meer steun. En voor dat schaven kan je idd het beste erachter gaan staan en dan met 1 hand de benen begeleiden. Maar je doet ze er niet zo snel pijn mee denk ik
2 jaar geleden
Reactie op Sanpau
Hier lopen wij ook tegenaan! Wat een gedoe om m’n zoontje zonder getrek en ...
Dan moet je het zitplankje echt maar beneden doen. Flint is bijna 70cm en het zitplankje zit, dacht ik, op de 2e.
De kidsmill heeft de hoogste ruimte voor de benen, dus een andere heeft waarschijnlijk weinig zin