30 Reacties

2 jaar geleden

Blokken, ballen in de ballenbak, autootjes, knuffeltjes. Van die kleine v tech speelgoed zoals afstandsbediening en telefoon.

2 jaar geleden

Ongeveer 30/45 minuten. Als ze me kan zien ten minste. Ik heb iets van 10 speeldingen in de box, dat wissel ik eens in de zoveel tijd om. Favoriet is nu het Nijntje huisje met plastic vormen, een happyhorse knuffel, 'autosleutels' met geluid. Ik geloof dat als ik juf Roos erbij aanzet ze het wel rekt tot 60 min 🤣

2 jaar geleden

Wanneer ik mijn dochter gewoon haar gang laat gaan en ik doe mijn eigen ding, kan ze zo twee uur spelen. Maar als ik in haar buurt ga zitten niet, dan wil ze gelijk getild worden.

2 jaar geleden

Deze week 1 minuut en dan huilen, maar zal met doorkomende tandjes te maken hebben. Anders kan hij gerust variërend van 10 minuten tot 2 uur alleen spelen en ontdekken.

2 jaar geleden

Hier kan ze zich best wel een half uur vermaken. Boekjes vind ze geweldig, stapeltoren of van die houten blokjes. Ik koop nooit iets nieuws heb genoeg afwisseling liggen. We krijgen t meeste dan ook 😝

2 jaar geleden

Verschilt heel erg per moment. Als hij aan het ontdekken is of helemaal in zijn spel zit kan hij zo een half uur alleen spelen. Maar andere momenten nog geen 2 minuten 🤷‍♀️ dan ga ik maar samen met hem spelen, ook dat kan steeds meer ook wel gezellig haha.

2 jaar geleden

Verschilt echt per dag. Het werkt bij mijn zoontje goed om niet teveel spee ...
Dit herken ik ook erg. Als ik zelf ook bezig ben vermaakt ze zich prima en anders ook, maar dan komt ze mij vaak opzoeken. Momenteel is lopen achter een loopkarretje of aan m'n vingers de grote favoriet, hopelijk loopt ze snel los want ik heb mede dankzij haar optrekken aan mijn handen een peesontsteking in beide polsen hihi. Verder speelt ze graag ben bakjes waar ze iets in kan doen.

2 jaar geleden

Sinds hij kan kruipen en kan staan kan hij zich geweldig goed vermaken. Alleen stil zitten in een stoel is een dingetje. Dat kan hij dan weer geen 2 min 😅

2 jaar geleden

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar met gemak een uur. Uiteraard zijn wij dan wel in dezelfde kamer (aan het koken oid) en kletsen we wel lekker tegen haar. De opvang is het ook al opgevallen dat zo ontzettend goed zichzelf kan vermaken. Ik ben stiekem altijd een beetje bang dat ze minder aandacht krijgt daar omdat ze zichzelf zo goed kan vermaken.

2 jaar geleden

Een uur per keer ongeveer. Het wordt wel steeds makkelijker met kruipen en lopen. Ze pakt haar 3 wiel fietsje en gaat er zelf op en af, kan druk zijn met haar bouwblokken, met haar telefoontje van V-tech. De babygym is nog een succes, niet om eronder te liggen maar juist vanaf de bovenkant er iets mee te doen😅De waterkant die wij nu een tijdje hebben is nu helemaal ontdekt. Ze gaat erop zitten en op en neer zodat het water en de diertjes gaan klotsen😂Wij kopen 1 x in de 3 maand denk ik iets nieuws. Wij merken dat ons meisje constant uitdaging nodig heeft. Hopelijk wordt het iets minder nu ze kan lopen.