21 Reacties

2 jaar geleden

Romper lange mouw in 0.5 zomerslaapzak. Denk haast dat ie al wel met korte mouwen in z'n zomerslaapzak kan!

2 jaar geleden

Lastig he, verschilt zo per baby en ruimte. Heb je een badthermometer? Hier meet ik de kamer temperatuur mee. Omdat het snachts nog best koud kan zijn. Hier katoenen lange mouwen romper en 3 tog slaapzak zonder mouw

2 jaar geleden

Hier hadden we eerst een lange mouw romper aan, broekje erover (zonder broekje werd ze laatst onrustig?) en de deken tot haar midden. De deken is erg warm dus nu ipv de deken een slaapzak van 0,4 tog erover gehad, ging ook prima alleen ze gaat dan sneller hoesten omdat ze dan hoog teveel is ingepakt. Denk dat ik nog een dunner dekentje er bij koop en dat dan afwissel

2 jaar geleden

Ik vind dit ook lastig. Ze heeft een te goed geïsoleerde kamer op het zuiden, ik probeer als de zon schijnt toch de gordijnen dicht te houden. Maar het wordt evengoed zeker 25 graden daar en ‘s nachts zakt het minimaal naar 21 graden. Ik laat haar nu al een tijd slapen in een lange mouwen romper en een zomerslaapzak, alleen ze wordt ‘s nachts evengoed wakker in het zweet. Maar ik vind korte mouwen toch nog iets te ofzo. Geen slaapzak is geen optie, mevrouw wordt driftig wakker van dekens en slapen met een broek of sokken.

2 jaar geleden

Vind het ook lastig. Tot nu toe vind ik de temperatuur in de slaapkamer wel normaal. Hij heeft een romper met korte mouw aan met pyjama shirtje. Met zomer slaapzak en dekentje erover. Ik laat nu alleen zn broekje uit en check 's nachts hoe warm zn beentjes zijn. Voelen normaal aan.

2 jaar geleden

Mijne heeft korte mouwen romper, pijama, slaapzak en een laken erover heen. Eerst had ze een deken eroverheen. Nu alleen een laken ipv deken omdat ze best warm aamvoelt.

2 jaar geleden

Lange broek, Tshirt en romper. Mocht de temp nog hoger worden dan alleen een romper. Slaapzak wil hij sws niet aan en lakentje slaapt hij ook niet onder. Het is redelijk warm op zijn kamer.

2 jaar geleden

Meestal romper lange mouw met slaapzak zonder mouw 0.5 tog. Afgelopen twee dagen korte mouw romper ipv lang. Rond de 20 graden thuis.

2 jaar geleden

Hier slaapt onze dochter op een kamer van soms 22,5 graden in een lange mouw romper en slaapzak 0,4 tog en lakentje 0,5 tog prima. Met korte mouw geprobeerd en de rest maar dit was geen succes veel wakker (tog 😅 te koud 🙈)

2 jaar geleden

Reactie op Mom-To-Be

Hier slaapt onze dochter op een kamer van soms 22,5 graden in een lange mou ...
Ha ha scherp ;-)

2 jaar geleden

Slaapzak zonder mouwen en romper zonder mouwtjes

2 jaar geleden

Slaapzak met mouwen en een romper zonder mouwen. Maar dit verschilt momenteel echt per dag, de temperatuur is zo verschillend vind ik. Soms heeft ze dus nog een lange romper aan. De pyjamabroek heeft ze niet meer aan. Ze slaapt wel met het raam open 's nachts, dus het koelt goed af op haar kamer.

2 jaar geleden

Zomerslaapzak zonder mouwen, een korte mouwenromper en een truitje met lange mouwen. Broek en sokken uit. Het is in de avond nu vaak 20 tot 24 graden in de slaapkamer, omdat de zon er s avonds op staat.

2 jaar geleden

vannacht lange mouw rompie en alleen de buitenste slaapzak van puckerbaby

2 jaar geleden

Romper korte mouw en sokken aan en slaapt nu in haar 2.5e tog slaapzak. Slaapkamer is rond de 20 graden

2 jaar geleden

Tog slaapzak van 0,3 daaronder een romper met lange mouwen en een broekje op zijn kamer is het 24 graden

2 jaar geleden

Romper korte mouw + een iets dikkere slaapzak met korte mouwen

2 jaar geleden

Hier een romper korte mouw met pyjama en slaapzak 2 TOG. Maar is ook nog steeds 17 graden op haar slaapkamer.

2 jaar geleden

Korte mouw slaapzak 0,5 tog met daaronder rompertje met korte mouw en een shirt met lange mouwen. Broek+sokjes uit. Het is 19 a 20 graden op zijn kamer.

2 jaar geleden

Lange mouwen romper, pyjama broekje en slaapzak van 0,5 tog