21 Reacties
2 jaar geleden
Hier hadden we eerst een lange mouw romper aan, broekje erover (zonder broekje werd ze laatst onrustig?) en de deken tot haar midden. De deken is erg warm dus nu ipv de deken een slaapzak van 0,4 tog erover gehad, ging ook prima alleen ze gaat dan sneller hoesten omdat ze dan hoog teveel is ingepakt. Denk dat ik nog een dunner dekentje er bij koop en dat dan afwissel
2 jaar geleden
Ik vind dit ook lastig. Ze heeft een te goed geïsoleerde kamer op het zuiden, ik probeer als de zon schijnt toch de gordijnen dicht te houden. Maar het wordt evengoed zeker 25 graden daar en ‘s nachts zakt het minimaal naar 21 graden.
Ik laat haar nu al een tijd slapen in een lange mouwen romper en een zomerslaapzak, alleen ze wordt ‘s nachts evengoed wakker in het zweet.
Maar ik vind korte mouwen toch nog iets te ofzo.
Geen slaapzak is geen optie, mevrouw wordt driftig wakker van dekens en slapen met een broek of sokken.
2 jaar geleden
Vind het ook lastig. Tot nu toe vind ik de temperatuur in de slaapkamer wel normaal. Hij heeft een romper met korte mouw aan met pyjama shirtje. Met zomer slaapzak en dekentje erover. Ik laat nu alleen zn broekje uit en check 's nachts hoe warm zn beentjes zijn. Voelen normaal aan.
2 jaar geleden
Mijne heeft korte mouwen romper, pijama, slaapzak en een laken erover heen. Eerst had ze een deken eroverheen. Nu alleen een laken ipv deken omdat ze best warm aamvoelt.
2 jaar geleden
Reactie op Mom-To-Be
Hier slaapt onze dochter op een kamer van soms 22,5 graden in een lange mou ...
Ha ha scherp ;-)
2 jaar geleden
Slaapzak met mouwen en een romper zonder mouwen. Maar dit verschilt momenteel echt per dag, de temperatuur is zo verschillend vind ik. Soms heeft ze dus nog een lange romper aan. De pyjamabroek heeft ze niet meer aan.
Ze slaapt wel met het raam open 's nachts, dus het koelt goed af op haar kamer.
2 jaar geleden
vannacht
lange mouw rompie en alleen de buitenste slaapzak van puckerbaby
2 jaar geleden
Romper korte mouw en sokken aan en slaapt nu in haar 2.5e tog slaapzak. Slaapkamer is rond de 20 graden
2 jaar geleden
Hier een romper korte mouw met pyjama en slaapzak 2 TOG. Maar is ook nog steeds 17 graden op haar slaapkamer.