13 Reacties

2 jaar geleden

Hier nu om de 4 uur ongeveer. Snachts ook nog !

2 jaar geleden

Ik hou het niet echt bij 🙈 ik schat ongeveer om de 3 uur. Als mijn baby een tijdje niet heeft gedronken bied ik aan en als hij honger heeft dan drinkt hij en anders niet. Soms trekt hij ook zelf mijn shirt naar beneden, dan neemt hij 3 slokken en is hij weer klaar 😄

2 jaar geleden

Hier nog zeker 4 a 5 voedingen per 24 uur

2 jaar geleden

Reactie op babybaby1348

Ik hou het niet echt bij 🙈 ik schat ongeveer om de 3 uur. Als mijn baby ee ...
Hehe dat doet mijn zoontje sinds kort ook. Ik lees soms enkel ‘s ochtends en ‘s avonds nog maar hier is het echt de hele dag door.

2 jaar geleden

Ik hou het ook niet bij, maar nog zeker om de 3 uur! Hij laat er soms wat langer tussen als hij "goed" heeft gegeten (hij krijgt nog niet veel hapjes binnen)

2 jaar geleden

Hier rond 7.30 pap van bv, dan 11.00, 15.00, 19.30, 23.30 en 4.00 borstvoeding. Dit is overigens niet iedere dag hetzelfde, want het gaat op verzoek en het aantal voedingsmomenten/tijden wisselen daarom soms wat.

2 jaar geleden

Wisselt hier. Ik geef regelmatig nog overdag maar vaak drinkt ze biet echt door, lijkt dan een slokje tegen de dorst ofzo. Ik denk nog 5 keer goed. ‘S ochtends, namiddag, ‘s avonds en meestal 2 keer ‘s nachts

2 jaar geleden

Wij geven overdag aardig ander voedsel en eet zo’n 3 maaltijden en 2 snackmomenten. Daarnaast drinkt hij nog 3-5x per 24 uur. Meestal 1x ‘s nachts, maar soms ook 1 of geen. Ik volg hem gewoon heel erg en bevalt het eten niet, aan bied ik de borst een extra keer aan.

2 jaar geleden

Hier bied ik ook nog aan rond 7, 11, 15:30 en 18:30. De rest bied ik aan op verzoek, maar komt meestal neer op tussen 22:00-0:00 en dan snachts meestal nog 2 x, zo rond 2 en 5 meestal. Dus toch wel zo’n 6-7x nog.

2 jaar geleden

Hier overdag rond de 3-4 uur, hij is nu opeens 's avonds een beetje aan het clusteren (dus valt moeilijk in slaap en dan voed ik hem een paar keer om hem te kalmeren). Soms slaapt hij door, maar vaak wil hij ook nog rond 3 of 4 uur 's nachts drinken. Dus het varieert nogal hier! Sommige dagen 6/7 keer, soms nog wel 10 keer... Maar ik vind het allemaal goed te doen 😊

2 jaar geleden

Overdag drinkt mijn dochtertje denk ik 3/4 keer. Ze is snel afgeleid en wil graag spelen dus drinkt vaak ‘even tussendoor’. ‘s Nachts ook nog 1 of 2 keer. Dus tussen de 4-6 keer in 24 uur.

2 jaar geleden

Mijn dochter is 10 mnd en we zitten nog op 5 voedingen per dag. 2 nacht voedingen dan 1 ochtend, middag en avond voeding.

2 jaar geleden

Rond 6 uur 11:30 14:30 17:00 23:00 3:00 Ongeveer het wisselt ook wat en dat komt ook omdat ik zelf onregelmatige werktijden heb en haar dan laat drinken voordat ik ga en direct als ik thuis kom. Dus dan schuift alles op.