9 Reacties

2 jaar geleden

Sinds de antibiotica was het hier 1 dosis.. dag erna was het hier over. Maar ons mannetje was vrolijk! Alleen in de middag huilde die.. maar had wel een dubbele oorontsteking.

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Sinds de antibiotica was het hier 1 dosis.. dag erna was het hier over. Ma ...
Zielig hoor!, Ewn dubbele nog wel. Ik had het als kond ook. Weet hoe t voelt. Voel met haar mee. Maar ook al wist ik het niet. Je wilt niet dat je kind pijn heeft. Hier ochtend middag gaat het goed. Ze is opzich vrolijk. Maar kijkt nog pips. Alleen net weer wat huilen. Nu rustig. Hopelijk slaapt ze goed vannacht. Heb haar nu 4 keer antibiotica gegeven. Zij moet een week langs 2 keer daags. Hoop dat het snel over is. Vanochtend was haar temp heel laag 34,1 gelukkig liep het daarna wel weer op. Maar koude handen voeten gezichtje. Gaan het vannacht goed in de gaten houden anders bellen wij de hap. Zo laag is niet goed.

2 jaar geleden

Zielig hoor!, Ewn dubbele nog wel. Ik had het als kond ook. Weet hoe t voel ...
Ow zolang ja! Wij 3 dagen 1 keer 2ml hahaha wat een verschil! Ja ik ken het gevoel helemaal niet ! Hopelijk knappen ze snel weer op en zijn ze weer de oude 🥰 Heel veel beterschap nog! 😘

2 jaar geleden

Onze dochter had een paar weken geleden oorontsteking. Ik vond het best zwaar. Heeft een week geduurd bij ons (geen antibiotica). We hebben op advies van de huisarts een week paracetamol gegeven (2x per dag). Dat had ze ook echt nodig in dex nacht. Na een paar dagen werd het eerst beter en toen weer slechter. Toen hebben we andere pijnstilling gekregen met ontstekingsremmer. Dat hielp goed. Eerste dagen waren de nachten pittig, ze heeft drie dagen naast mij geslapen. Een nacht moest ik haar ook veel omhoog houden. Overdag was ze wel oke. Sterkte! Hopelijk voelt ze zich snel beter 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Ow zolang ja! Wij 3 dagen 1 keer 2ml hahaha wat een verschil! Ja ik ken h ...
Ja vind het gek, lees hier indd ook minder dagen en 1 keer per dag. Hangt het misschien ervanaf hoe erg de oorontsteking is?. Nou ja als het maar helpt. Dankjewel. Ja dat hoop ik ook. Thx jij ook😘

2 jaar geleden

Bij onze dochter van toen 8 maanden, heeft het lang geduurd en als ik de reacties hieronder lees, had ik misschien harder tegen de huisarts in moeten gaan. Onze dochter heeft 9 dagen 39a 40 graden koorts gehad. Ondanks ze elke 6 uur paracetamol kreeg. De laatste dag zelfs tussendoor ook nog nurofen. Meerdere keren naar de huisarts geweest. Die gaf steeds aan dat niet uit maakt hoe hoog de koorts is bij een kind en we haar maar paracetamol moesten geven. Oren waren volgens hem schoon. Na 9 dagen en meerdere keren dus naar de huisarts toch naar de kinderarts doorgestuurd en vlak voordat we heengingen was de oorontstekingen doorgebroken en kwam alle prut eruit. Volgende keer laat ik het niet meer zolang duren, arme meisje heeft zoveel pijn gehad.

2 jaar geleden

Reactie op EvaBritt

Onze dochter had een paar weken geleden oorontsteking. Ik vond het best zwa ...
Pfff wat erg😔 Pfff waarom in de nacht he. Ja ze liggen dan plat. Ik heb haar 1 nacht nou ja paar uur naast mij laten slapen. Maar ik deed geen oog dicht. Heb haar uiteindelijk op haar eigen bedje neer gelegd. Dat ging toen goed. Maar gister nacht pfff heftig!!!. Uiteindelijk op bed gelegd maar ze werd steeds huilend wakker. Dan schrok je wakker. Liep je erna toe. Dan sliep ze gewoon..Zo ging het de hele nacht. Wij zijn gebroken en de kleine ook. Ik hoop echt dat ze vannacht goed slaapt. 2 keer zetpil? ik geef er 3 om de 6 uur.

2 jaar geleden

Reactie op anoniem...

Bij onze dochter van toen 8 maanden, heeft het lang geduurd en als ik de re ...
Ahhh die skat, Dan breekt je hart he. Je voelt je zo machteloos. Je kunt helemaal niks doen om het te verlichten. Maar jee dat jou huisarts haar zolang ermee heeft laten lopen. Wat erg. Ik voel mij schuldig omdat ik ool niet sneller de huisarts gebeld heb. Ben op dag 3 gegaan

2 jaar geleden

Ik zweer bij otalgan.. maar goed mijn zoontje was al 2 toen ik achter steeds terugkerende oorontstekingen kwam. Dus ik weet niet of dat bij een baby mag. Hij is uiteindelijk geopereerd en toen zijn alle abcessen achter z'n trommelvliezen weggehaald en buisjes geplaatst, verademing wel.. nooit gemerkt dat ie doof was, hij sprak nauwelijks maar begreep alles, achteraf blijkt dat ie goed kon liplezen..