22 Reacties

één jaar geleden

Ik voel me eigenlijk compleet hersteld. Nog wel lang last gehad van mn bekken. Vooral met snel opzij stappen, maar dat lijkt ook helemaal voorbij te zijn. Kheb een volledig natuurlijke bevalling gehad overigens zonder pijnstilling. Misschien zijn jouw buikspieren nog niet helemaal naar elkaar toe gegroeid?

één jaar geleden

Natuurlijke bevalling gehad, maar lichamelijk voel ik me soms echt net 80 😅🙈 lichaam is snel vermoeid , gevoelige bekken/ vermoeide benen etc

één jaar geleden

Laaang niet hetzelfde als hoe dat ik me voelde voor de zwangerschap. Met lange stukken lopen nog last van m’n bekken, en m’n lichaam is heel snel moe. Terwijl ik voor mijn idee echt top fit was altijd maar dat ben ik nu echt niet meer 🙈

één jaar geleden

Ik voel me eigenlijk compleet hersteld. Nog wel lang last gehad van mn bek ...
ja dacht ik zelf ook aan maar ruim een jaar later leek me zo lang

één jaar geleden

Reactie op Hermelien

ja dacht ik zelf ook aan maar ruim een jaar later leek me zo lang
Meestal is het met een half jaar weg, maar kan langer duren. Als je er echt last van hebt kan een fysiotherapeut je er wsl wel helpen 😊

één jaar geleden

Meestal is het met een half jaar weg, maar kan langer duren. Als je er echt ...
toch maar eens langs een fysiotherapeut gaan

één jaar geleden

Ik ben redelijk hersteld. Wel last van wat urine verlies als ik een volle blaas heb en dan nies of flink sport. Ik had een totaalruptuur en een mega volle blaas na de bevalling waardoor ik een tijdje geen aandrang tot plassen heb gehad. Verder als ik lang sta (echt een volle dag ofzo) dan heb ik wel last van mn bekken en een soort druk op de onderkant😅. Ohja en ik heb bv gegeven en mijn boobs zijn theezakjes geworden 🫤 Dus ja niet helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen haha maar het kan natuurlijk wel erger😊

één jaar geleden

pijn in mn rug wel verder wel oke misschien wel iets sneller moe maar ben ook een oudje haha 36 alweer

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

pijn in mn rug wel verder wel oke misschien wel iets sneller moe maar ben o ...
ja misschien duurt het herstel wat langer als je ouder bent , ben 41

één jaar geleden

Reactie op Hermelien

ja misschien duurt het herstel wat langer als je ouder bent , ben 41
t is ook wel echt een aanslag, het zwanger zijn überhaupt, vond ik bluh en kreeg trombose dat was ook geen feest voor t lijfje

één jaar geleden

Eigenlijk alweer helemaal hersteld. Alleen soms wat rusteloze benen, tot voor kort last van een hevigere menstruatie en af en toe bekkenpijn. Geef nog steeds borstvoeding en begin langzaam weer met meer soorten. Fiets nu weer regelmatig naar het werk en dan mn zoontje voor op. Is dan zo’n 15 km heen/terug.

één jaar geleden

Bij mij is het vanaf mijn navel naar beneden gevoelloos. Aan de buitenkant dan. Heb vanbinnen regelmatig pijn. Een diastase van zo'n 7,5cm. Chronische bekkeninstabiliteit. Maar voor de rest gaat het wel.

één jaar geleden

Bijna volledig hersteld gelukkig! Kan weer volop sporten, merk dat ik sinds kort pas weer wat strakker wordt door het sporten/gezonder eten (terwijl ik het al sinds 4 maanden na bevalling weer doe maar eerder geen tot weinig effect). Enkel alleen nog met intensief springen wat urine verlies maar gelukkig niet meer zo veel als eerst. Toch enkele keren naar fysio voor geweest.

één jaar geleden

Ik ben 4 weken terug weer bevallen van de derde 🙈 Dus mijn herstel is opnieuw begonnen 🤪 Maar ik herken je klachten wel een jaar na bevallen van de eerste. Hier heb ik nu geen last meer van of nog niet. Wel heb ik nog last van syndroom van tietze. Ontsteking in de borstbeen. Wat erg vervelend is 😣

één jaar geleden

Wat fijn al die reacties. Zo te zien hoort het er allemaal toch een beetje bij.

één jaar geleden

Helaas nog steeds enorme stuit klachten :(

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

t is ook wel echt een aanslag, het zwanger zijn überhaupt, vond ik bluh en ...
Oh hier ook een trombose! In mijn linkeroog waar ik nu injecties voor krijg. Mag nu nooit meer anticonceptie 🙈

één jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Oh hier ook een trombose! In mijn linkeroog waar ik nu injecties voor krijg ...
in je oog! jeetje joh nou je mag geen pil, maar andere dingen kunnen wel toch.. naar mijn weten..? en er bestaat/bestond? 1 pil die wel kan met trombose (in een ver verleden geprobeerd was geen succes)

één jaar geleden

Hier was ik na 3 maanden ongeveer wel al herstelt (heb een spoed KS gehad). Qua conditie heb ik niet veel ingeleverd en kon al redelijk snel weer 5km rennen (deed ik voor mijn zwangerschap ook).

één jaar geleden

Op zich geen echte klachten meer en voldoende hersteld. Alleen blijft mijn fysiek wat achter. Er zijn wat kilo's blijven hangen en alles is net wat minder 'strak'. Sporten doe ik niet meer zoals ervoor.