209 Reacties

2 jaar geleden

I need some sleep.. 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Mirrii

I need some sleep.. 🥲
Vertel!

2 jaar geleden

Reactie op nmn

Vertel!
M'n dochtertje van nu 6,5 maand slaapt zo onregelmatig. De nachten slaap ze al nu twee maanden niet meer door. Ze wordt vaak wakker en de dutjes overdag duren niet eens een half uur. Behalve in de auto, dan slaapt ze wel langer. Weet ook niet zo goed waar het aan ligt, sprongetjes die geweest zijn en de tanden die nog steeds door moeten komen. Ben wel echt moe door de gebroken nachten.

2 jaar geleden

Reactie op Mirrii

M'n dochtertje van nu 6,5 maand slaapt zo onregelmatig. De nachten slaap ze ...
Precies hetzelfde maak ik ook mee met mijn zoontje die wordt volgend week 8 maanden. Ik mis het slapen echt. Die wordt 2 keren per nacht wakker. In de ochtend en in de middag slaapt ie niet eens een kwartiertje. Voordat mijn dag begint ben ik al uitgeput😔

2 jaar geleden

Wat een ellende nacht. Ze sliep van tot 12 uur en tot elk uur gehuild. s heeft ook wat koorts sinds gisteren en is verkouden. Ook wat last van de 7 h’s… ze is zondag 7 maanden

2 jaar geleden

Een super nacht 🥰. Onze kleine meid is vannacht voor het eerst in haar kamer wezen slapen. Ze is geen een keer wakker geworden en heeft van 20u tot 07:30 geslapen. Ik had dit veel eerder moeten doen!

2 jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Wat een ellende nacht. Ze sliep van tot 12 uur en tot elk uur gehuild. s he ...
7 h's? Moet ik mij vast voorbereiden? #6,5maand

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

7 h's? Moet ik mij vast voorbereiden? #6,5maand
Sorry 3 H: huilen, humeurig en hangen. Rond 29 a 30 weken gaan ze door hebben dat mama en papa weg kunnen daar door dat gedrag .

2 jaar geleden

Wie heeft er een tip. Mijn zoontje is 6 maandjes. Me zoontje gaat vaak tussen 18:15/18:30 naar bed hij is dat echt op.. In bed is het dan minimaal 40 min lachen gieren brullen Rond 21 uur geeft ik een klein flesje van 70 cc en slaapt dan Altijd door tot uur of 7 De laaste paar dagen wordt hij rond 5 uur wakker en duurt het ongeveer 30 min voordat hij weer in slaap valt weet iemand hoe dit komt en wat je kan doen?

2 jaar geleden

Reactie op Kilaatje

Wie heeft er een tip. Mijn zoontje is 6 maandjes. Me zoontje gaat vaak tus ...
Waarom nog een fles om 21u? En wij hebben het ook gehad rond 6 maanden, een week lang dat hij telkens wakker was rond 4u en zelfs 2x kwam voor een nachtfles weer

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Waarom nog een fles om 21u? En wij hebben het ook gehad rond 6 maanden, een ...
Omdat hij niet echt vast voedsel eet... Dan zal ze laaste fles om kwart voor 18 zijn...dan red hij het net niet

2 jaar geleden

Yes, ze heeft weer keertje nacht doorgeslapen.🥳 23:30 nog fles en toen was het 6:30. Dit was beter dan 1 en 5 uur wat ze vaak ook wel komt. Hoop dat ze het keertje vol gaat houden om langer te slapen in nacht.

2 jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Sorry 3 H: huilen, humeurig en hangen. Rond 29 a 30 weken gaan ze door heb ...
Ooooh.... zitten er precies in 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ooooh.... zitten er precies in 🤣
O boy.... Succes 🙈😘

2 jaar geleden

Eindelijk een hele nacht doorgeslapen van 8 tot half 6 🥳

2 jaar geleden

Flint zit midden in maand 29 en 30 en slaapt beter? Huh?🙈🤷 Wel heel erg aanhankelijk. Gisteravond was ik super misselijk dus samen om 20u naar bed. 23u wakker omdat papa naar bed kwam. 2u eten, 5u eten en luier vol kleien 🙈😝 6 tot 8.30 nog geslapen.

2 jaar geleden

Hier nog altijd ca. iedere 2 uur feest 🙈. Ik post maar niet meer dagelijks, want het is al maanden hetzelfde. Ooit zal ik hier vast een ander bericht kunnen melden. Midden in de rode fase. Keurig in thema heeft ze als bonus regelmatig na een halfuur slapen een uitgebreide krijspartij omdat ze wakker wordt en wij niet binnen handbereik zijn. Ook in haar slaap is ze aan het rondvoelen/meppen om te kijken of ik er wel ben.

2 jaar geleden

Sinds 2 nachten hou ik mijn dochter bij me, zat er namelijk echt doorheen. De eerste nacht was nog niet succesvol maar afgelopen nacht een stuk beter geslapen. Hoop deze nacht weer wat normaal slaap te pakken. Sinds ik me kan heugen slaap ik in etappes van 2/2,5u per keer. Maaaaarr na iedere nacht, zijn we dichtbij dat het beter zal gaan ☺️😘

2 jaar geleden

Na 2 weken drama, vannacht ‘maar’ 3 keer eruit geweest voor haar speen. Eindelijk weer een beetje geslapen allemaal 🙈

2 jaar geleden

Zoontje 7 maanden, minimaal 4x eruit met een goede nacht. Pff wat zijn we op. Nu 01:20 en al 3x eruit geweest om de 20 a 30 minuten. Sorry voor mijn klaagzang. Wij geven zijn laatste fles om 22:00 uur.