209 Reacties
2 jaar geleden
Precies hierom heeft Flint een lekker groot bed en gaat mama gewoon bij hem liggen. Heerlijk💕
Afgelopen nacht ook. Meneer besloot dat 2u een prima tijdstip was in te gaan spelen. Wel rustig enzo, maar wel wakker en niet alleen willen zijn. Dus ik ben lekker naast m gaan liggen en zijn we samen weer in slaap gevallen tot 7.45
2 jaar geleden
Reactie op Mara21
Haha voor doorslapen tot 5 zouden wij echt voor tekenen. Onze heeft nog noo ...
Haha, zo herkenbaar. Wij hebben 4 maanden niet geslapen gewoon. Ze sliep geen uur onafgebroken in de nachten. Ik heb overwogen ontslag te nemen, zag niet meer hoe ik ooit nog aan het werk zou moeten. Ze heeft 2 maanden bij mij in bed geslapen, anders was het helemaal niet vol te houden. En nu ineens, ligt ze in haar eigen kamer, eigen bed en komt ze 1 of 2x per nacht. Alles is een fase!
2 jaar geleden
Begin vd week hoge koorts, bleek een oorontsteking te zijn dus wat slechte nachten gehad. Halverwege de nacht eindigt ze al 4 nachten bij ons in bed en dan slaapt ze (en wij) gelukkig door.
2 jaar geleden
Hier al 3 dagen weer om 05:00 wakker, gaat dan spelen en valt om 06:00 weer in slaap.. wel vervelend omdat ik dus niet meer in slaap kan vallen als zij aan het spelen is.
2 jaar geleden
2e onrustige nacht gehad sinds sprong 6. 1e slechte nacht was vorige week. (Dus valt opzich echt reuze mee) Uren klaarwakker, een half uur lang wiegen heeft geen zin gehad 🙈. Een klein flesje wel. En ondanks weinig slaap, weer klaarwakker om half 6. Vorige paar nachten om 5u klaar wakker 😴
2 jaar geleden
Eindelijk weer geslapen van 18:45u tot 6:45. Alleen vannacht om 3u wakker geweest want meneer was omgedraaid in bed en lag met zijn hoofd bij het voeteneind 😅
2 jaar geleden
Reactie op Lysanne88
Hoe lang heeft het bij jou geduurd? 😁
Het voelt als een half jaar, maar ik denk 2 a 3 weken 😅
2 jaar geleden
Vannacht voor het eerst sinds maanden geen nachtvoeding meer gegeven (tenminste niet bewust). Niet dat we nu beter geslapen hebben 😒. Werd rond 3 uur wakker en vond onze zoon naast mij in bed 🤔. Volgens de OYO monitor was hij rond 00.25 wakker geweest dus mogelijk hem toen slaapwandelend opgehaald. Inmiddels ligt er een matrasje voor hem naast ons bed (past precies 😅) bedje eromheen zou dus al niet meer passen. Dus dan kan ik hem snachts daarop leggen als ik hem weer in ons bed vind 🤣. Hopelijk gaat het daardoor ook beter met zijn slapen. Rond half 4 tot 4 even met hem bezig geweest omdat hij pijn leek te hebben en daarna sliep hij door tot 06.15 toen klein slokje en weer slapen tot 07.30 uur 🥰. Mama zit tegen uitgeput aan.
2 jaar geleden
Hier lijkt er wat meer ritme in te komen (even afkloppen). Ze komt de laatste week, op een uitzondering na, een keer rond 23 en een keer om 3 voor eten. De afgelopen nacht zelfs alleen om 3! Misschien tijdelijk, maar we genieten er in ieder geval gigantisch van 😁! Aankomend weekend gaan we het ritme gelijk maar weer overhoop gooien, want we gaan een weekje kamperen 😂
2 jaar geleden
Halve nacht wakker geweest van de warmte. Op onze kamer was het 27 graden op de kamer van ons zoontje 30 😱
2 jaar geleden
Halve nacht wakker geweest van de warmte. Op onze kamer was het 27 graden o ...
Hier ook… zo sneu voor die kleintjes.. kunnen hun warmte moeilijk kwijt.
2 jaar geleden
Reactie op Mara21
Hier lijkt er wat meer ritme in te komen (even afkloppen). Ze komt de laats ...
Wij gaan ook binnenkort kamperen. Vind het wel spannend met slapen. Onze zoon wordt nog 3x wakker elke nacht. Afgelopen nacht met de warmte om het uur 😱 Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!
2 jaar geleden
Reactie op wave
Wij gaan ook binnenkort kamperen. Vind het wel spannend met slapen. Onze zo ...
Een deryan tentje op gelijk hoogte zetten met jou, is echt ideaal. Bij ons stond die op een stretcher naast mij. Echt perfect. Camping variant van een cosleeper. De luchtruimte onder het bed en een schapenvacht als matrasje is ook heel fijn voor de temperatuur.
Meneer heeft niet inmiddels ook zijn 2e onder tandje door. Dus afgelopen nacht was.. uhm 🤔 "minder"... Hopelijk komende nacht beter. Hier sliep nu al wel gewoon voor 20u in plaats van om 2130 🙄
2 jaar geleden
Onze nachten (en dagen) zijn de laatste tijd nog dramatischer geworden! Overdag meestal 3 slaapjes van 45 minuten per keer. En 's avonds/'s nachts is ze vaak aan het gymnastieken (kruipen, optrekken, heel verbaal). Ze slaapt bij ons in bed dus we kunnen optimaal genieten van haar nachtelijke oefeninfen. Snap niet dat ze nog zo vrolijk is met ZO weinig slaap 😭
Ik hoop echt dat ze binnenkort een stuk beter slaapt, ben kapot.
2 jaar geleden
Reactie op Satori
Onze nachten (en dagen) zijn de laatste tijd nog dramatischer geworden! Ove ...
Buh wat zwaar! Vooral als ze bij jullie in bed ligt zegt... Pff... In bed slapen zullen we het maar niet noemen dan.
Ja dat valt hier ook altijd wel op. Weinig slaap maar toch enorm vrolijk
Gelukkig maar 😂