209 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op wave
Wij gaan ook binnenkort kamperen. Vind het wel spannend met slapen. Onze zo ...
Wij zijn sinds een paar maanden van het luxekamperen met een klein caravannetje 😅. Mara heeft een eigen bed (onderste stapelbed) met een rekje ervoor. De eerste nacht viel me niet tegen! Ze heeft 2x gedronken (normaal) en is tegen 4 uur licht miepend bij ons in bed gekomen en heeft daar verder geslapen tot 6.30. Ze is zo door een dikke onweersbui heen getukt, dus we zijn erg tevreden 😁.
Mijn enige tip is de tijd nemen en rustig rondkijken en spelen/zingen, zodat het plekje al wat bekend is. En zo'n slaapzak van alleen hydrofiel tegen de warmte als je dat nog niet hebt, maar in tent zijn de nachten wel veel kouder dan in huis. Als je met een tent gaat, zou ik trouwens voor een deryan tentje gaan. Dan kan je voor die tijd de dutjes vast oefenen, zodat het slaapplekje op vakantie niet meer nieuw is.
Veel plezier!
2 jaar geleden
Onze nacht was echt verschrikkelijk. Zoontje ging om 18:45u naar bed en sliep pas om 20:30u. Daarna gehuild van 00:00 tot 1:30. Om 2u bij mij in bed gelegd en om 5u weer wakker. Ben gesloopt
2 jaar geleden
Afgelopen nacht was zo vele beter dan nacht ervoor!
Woensdag op donderdag heeft hij besloten van 19.tot 23. 23.30 tot 01, 01.30 tot 2 en 4 tot 6. Ongeveer... Ik ging 23u naar bed ... Heb er maar weinig van gezien😴
Donderdag 3x 30min geslapen en donderdag op vrijdag geslapen van 19.30 tot 01, 01.30 tot 3.00, 3.30 tot 4.30 en 5 tot 8. Zo veel beter 😂 ach blij zijn met hoeveelheid slapen is relatief 😂
2 jaar geleden
Afgelopen nacht geslapen van 18:15u tot 6:15 🥳 zonder 1x wakker te worden.
Nu slaapt hij ook al vanaf 18:30u. Nu maar hopen dat hij doorslaapt
2 jaar geleden
Afgelopen nacht geslapen van 18:15u tot 6:15 🥳 zonder 1x wakker te worden. ...
Wat goed!