209 Reacties
2 jaar geleden
2 weken lang iedereen ziek geweest, behalve ik, we hoopte dat het voorbij zou zijn en we weer allemaal door zouden kunnen slapen in ons eigen bed.
Maar helaas niets is minder waar, doordat mijn zoontje ook ziek was zijn we weer terug bij af en slaapt hij weer slecht en dus tussen ons in en mijn dochter van 2.5 heeft oorontsteking dus die wordt ook constant wakker.
Ik lig nu op de vloer met een kussen naast mijn dochter, zodat iedereen lekker kan doorslapen.
En drie keer raden wie er morgen gaat zeuren dat hij zo'n slechte nacht heeft gehad. 🙄
De enige die echt goed slaapt is mijn oudste zoon. Kan niet wachten totdat deze nacht voorbij is.
2 jaar geleden
Vreselijk
23.30 / 01.00 speen /03.00 voeding, wakker tot 5 met krijsen/07.30 voeding. Ik ben kapot
2 jaar geleden
Ik schrok vanmorgen om 07.30 wakker, door mijn wekker heen geslapen. Eerste wat ik dacht was “wat erg, er is iets met de kleine!”Normaal is ze of ‘s nachts een keer wakker, of vanaf 06.00 uur wakker. Nu sliep ze al 12,5 uur.
Gelijk bij haar gaan kijken en ik maakte haar wakker. De nachten gaan ineens te goed blijkbaar (overdag slapen is alleen dra-ma-tisch).
2 jaar geleden
Hier vannacht wel een betere nacht gehad. Normaal wordt ze zelf wakker (laatste voeding tussen 18:00 en 18:30) tussen 22:00 en 23:00 voor haar flesje gekolfde melk. Gisterenavond kwam ze maar niet, dus uiteindelijk zelf rond 23:30 maar gaan slapen. Ze had ook goed haar avondhapje gegeten, dus was niet heel verbaasd. 23:50 werd ze wakker voor een voeding 😜
Daarna alleen rond 4:00 nog een keer en toen was ze 6:30 wakker. Prima nachtje wel, maar jammer dat ik zelf niet gewoon op tijd naar bed was gegaan 😉
2 jaar geleden
Al 4 weken lang vreselijke nachten. Voorheen was 2 keer het tutje geven genoeg. Nu is zelfs het tutje niet genoeg. Ze blijft een soort van jammeren. Enige wat helpt is het vasthouden van onze handen (van papa of mama). Maar ook dan kan het een uur duren voordat ze weer slaapt. Ze is dan gewoon ontzettend actief en geen rust te bekennen. Heb me al afgevraagd of het honger is maar een nachtfles heeft ze echt maar heel kort gehad. Ze sliep toen juist bijna vanaf het begin door. Dus ja om daar nu met bijna 7 maanden weer mee te beginnen 🤷🏼♀️
2 jaar geleden
Reactie op mignot
Al 4 weken lang vreselijke nachten. Voorheen was 2 keer het tutje geven gen ...
Hier hetzelfde.. toch een klein flesje van 90 gegeven en toen was het goed. Dat een paar keer gedaan.. de laatste fles opgehoogd naar 210+7schepjes+12 gram fijne granen en nu slaapt hij weer redelijk door. Soms nog een speentje maar geen fles.
Ik zou doen waar je kindje behoefte aan heeft. En het geeft ook wat nachtrust aangezien ze dan weer gaat slapen.
2 jaar geleden
Durf niet meer te gaan slapen 😑 Mn zoontje is soms wat huilerig in zn slaap. Tegenwoordig hoef ik er niet altijd meer heen. Maar net bleef hij jengelig en was opeens stil dus toch maar even op de camera app gekeken. Ligt hij opeens op zn buik 😲 was ook weer in slaap gevallen met zn hoofdje opzij gelukkig. Nu is hij weer op zn zij gewurmd zie ik. Heb de deken strak over hem heen getrokken maar blijkbaar is dat niet genoeg... nou durf ik dus niet meer te slapen 🙈
2 jaar geleden
Durf nog niet te juichen. Maar ze heeft 2 nachten op rij doorgeslapen van 19/20 tot 6/6:30 uur. Ondanks dat ze weer verkouden is. Had verwacht dat ze dan juist wakker zou worden. Ben benieuwd hoe de komende nachten gaan worden.
2 jaar geleden
De nachten lijken steeds beter te gaan! Nu was ze door ziekte wel echt gesloopt haha. Inmiddels weer beter en 'doorgeslapen'van 8 tot half 8. Wel nog een paar keer speentje en in de nacht nog een keer luuf gesmeerd en neusspray.
2 jaar geleden
Een betere nacht! 🥰
Van 20.45-22.45 geslapen waarna ze heel huilend wakker werd, ik kon maar niet achter halen wat haar dwars zat.. Heb haar aan de borst gelegd en daar is ze weer in slaap gevallen tot 3.30!!! Toen gedronken, schone luier en weer geslapen tot 7.15.
Door 2 langere stukken te hebben geslapen voel ik me ook weer fijn!
2 jaar geleden
Mijne krijgt rond 23u en rond 4u een flesje. Maar wordt tussendoor verder niet wakker. Doorslapen zonder voeden zit hier nog niet in maar heb niks te klagen verder. Met de tijd komt dat ook wel goed.
2 jaar geleden
De laatste weken moet ik zeggen dat er regelmatig nachten zijn dat ik niet meer weet wanneer ik voeding heb gegeven. Denk dat de moeheid hier wel een rol in speelt. Ook slaapt ze soms de halve nacht naast me in bed dus dan leg ik gewoon aan half slapend wanneer ik ze hoor.
Vannacht zag mn Fitbit er zo uit. Roze is wakker. En ik ben ervan overtuigd dat ik voor 6 uur maar 1x bv heb gegeven. Maar ja, geen idee hoelaat en daardoor twijfel ik of het echt maar 1x was 😂
2 jaar geleden
Hier weer lichtelijk gebroken nachten. Mijn zoontje slaapt op zijn buik ineens. En als hij dan wakker wordt begint hij te mopperen. Door het draaien ligt hij soms vast en raakt overstuur.. Dus dan moet ik hem weer goed leggen. Hij slaapt dan wel weer verder. Vannacht was dit om 00:45 en ik sliep net diep. Dus uit mijn diepe slaap naar zijn kamertje gestrompelt, hem weer goed gelegd en terug mn bed in, merk wel dat ik overdag een stuk moeier ben 🙈