209 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op LesleyJaikey
Hier weer lichtelijk gebroken nachten. Mijn zoontje slaapt op zijn buik ine ...
Precies wij dit ook. Hij rolt nu om in bed maar kan niet altijd z'n draai vinden en is zijn tut kwijt.
2 jaar geleden
Reactie op Ninanonowars
De laatste weken moet ik zeggen dat er regelmatig nachten zijn dat ik niet ...
Heel bekend 😂
Ik heb nog wel eens gehad dat hij ineens tussen ons in lag en zich een weg maar mijn borst aan het graven was..... Vorige keer dat ik weet lag hij toch echt in zijn cosleeper 😳😂 kennelijk een keer slapend aangelegd🤷
2 jaar geleden
20:00 sliep hij, rond 12 wakker want verkouden, om 03:00 uur was hij zo moe dat hij als een blok op me in slaap viel. Uiteindelijk in zijn bedje gelegd, die had ik al opgehoogd. Toen om 07:00 uur weer wakker 🥴 normaal slaapt hij van 8 tot 8 🙈
2 jaar geleden
Hier het in slaap wiegen proberen er af te krijgen maar wel zonder huilen, eerst leg ik hem wakker in bed maar zodra die gaat huilen ga ik er gelijk heen om hem te pakken, dan pak ik hem op en ga ik hem wiegen maar blijf ik staan op mn plek hoe rustiger ik hem voel worden in mn armen hoe minder hard ik ga wiegen,zodra die zn oogjes dicht doet leg ik hem gelijk in bedje, moet hem vaak weer er gelijk uit halen, maar blijf dit net zolang doen totdat die slaapt, vanacht was het echt drama, hij was zwz heeeel wakker en keek me met grote ogen aan, duurde zo weer een uur voordat ik hem in slaap had 😴😴 en een uur a 2 uur later was die zo weer wakker, zn slaapjes overdag doet die nu wel sinds dat ik dit doe in zn eigen bedje dus ben daar wel heeeel blij mee! Kleine stapjes vooruit 🥳
2 jaar geleden
Slaapt de baby eindelijk redelijk, is er die luilak traditie. En niet vanaf 5.30 neeee gewoon vanaf 3.30 en dan elke 45min langskomen. Wat een klereherrie.. nee fijne koningsdag, echt zin in zo 😒 nu is de uk natuurlijk ook mega gezellig, dat snap je
Hopelijk slaapt hij vannacht nog enigszins.
2 jaar geleden
ZE SLIEP DOOR.
Soort van. 8u op bed. Alleen om half 4 even speentje erin gedaan maar misschien was ze uiteindelijk zelf ook wel in slaap gevallen.
Half 7 weer wakker. 👌👌👌
2 jaar geleden
Hier laten we haar nu wat minder overdag slapen en nu 3 nachten gehad dat ze doorslaapt. Tot 5/half 6 dan… krijg t helaas niet verlengd. Maar de rest van de nacht wel doorgeslapen wat wel echt een verademing is..
2 jaar geleden
Niet zo. 22u droomvoeding, 1u wakker voor eten en 2u huilen en daarna gillen (inmiddels was ik er al) van de pijn. Duidelijk pijn, maar waar 🤷 na een minuut of 5 werd het minder en daarna weer in slaap. 4.30 wakker voor eten en 6u weer hetzelfde. Maar toch al 6u dus lekker bij papa en mama in bed. Nog geslapen tot 8u.
Maar wat er was 🤷 misschien kramp ofzo🤷
2 jaar geleden
Heerlijk geslapen. Gisteren is onze whitenoise lamp binnengekomen. Gewoon een simpele goedkope van Bol. De hele nacht heeft er heel zachtjes een muziekje gedraaid. Meneer kwam nu nog om de 2.5 uur (2 uur/2 uur en kwartier na terugleggen). Afgelopen 2 weken was het tussen sommige uren iedere 45 a 60 min en dus soms maar 15 a 30 min na terugleggen 🤯. Dus dan vaak al rond 1 a half 2 hup tussen papa en mama in. Vanmorgen pas om half 7 omdat mijn wekker al om half 9 zou gaan en ik graag nog wat wilde slapen 😅. De heren hebben prins heerlijk uitgeslapen tot 09.15 uur. Om 09.35 uur stonden mijn schoonouders op de stoep om Ben op te halen 😅. Die hebben hun maandelijkse opa en oma dag. Vanavond lekker daar eten en Ben weer mee naar huis.
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Niet zo. 22u droomvoeding, 1u wakker voor eten en 2u huilen en daarna gille ...
👋
Klinkt als een heftige nacht. Die van ons is ook enorm aan het spoken. Elke twee uur wakker. De wallen komen tot op mn kin. Hoe gaat het verder met jou?
2 jaar geleden
Reactie op babybe2021
Hier laten we haar nu wat minder overdag slapen en nu 3 nachten gehad dat z ...
Hoelang laten jullie haar slapen. Ons zoontje doet sinds kort twee slaapjes overdag van gemiddeld twee uur. Maar sinds dien is hij snachts heel vaak wakker terwijl hij voorheen doorsliep.