209 Reacties

2 jaar geleden

Sinds drie nachten weer terror. Ze wordt dan 1 , 3 ,6 uur wakker … en tussendoor veel mopperen en huilen als de Speen eruit valt … deze avond is ze ook al mega onrustig. Ze is nu 7,5 maand oud

2 jaar geleden

Reactie op Kilaatje

Omdat zijn laaste fles eigenlijk rond 18 uur is. Maar door de groenten hapj ...
kan je de groentehap niet om 16.30u doen? Wij hadden hetzelfde probleem en toen lukte het. We hebben daarom wel de middagfles laten vervallen en toen kon de laatste fles om 18u

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

kan je de groentehap niet om 16.30u doen? Wij hadden hetzelfde probleem en ...
Dat kan als ik niet werkt. En dat maakt het lastig. Want op de opvang geven ze geen groenten hap

2 jaar geleden

Reactie op Kilaatje

Dat kan als ik niet werkt. En dat maakt het lastig. Want op de opvang geven ...
oh wat stom!

2 jaar geleden

Onze dochter is denk ik zes keer wakker geworden voor soms lange sessies (verzorging, wiegen, vooral veel borstvoeding) ik heb maar twee uur geslapen. Vraagje: hoe hou je zo’n dag vol (we zijn de hele dag thuis, ze is wat verkouden, ik zou wat moeten werken tussendoor maar dat laatste zal ik al maar vergeten :)), iemand tips? :p

2 jaar geleden

De nacht was rommelig. We hebben haar om 12 uur maar tussen ons in gelegd, was lastig te troosten. Heeft nog dik een uur geduurd voordat ze sliep. Maar het was te verwachten, want ze was gisteren voor het eerst een hele dag op het kdv geweest. Wat drama was, veel gehuild en heel erg boos. Tsja dan kun je zo’n nacht verwachten.

2 jaar geleden

Reactie op laud91

Onze dochter is denk ik zes keer wakker geworden voor soms lange sessies (v ...
Ik ga op zo'n dag heel bewust gezonder eten. Bijvoorbeeld lekker broodjes gezond maken en/of pastasalade smiddags. Dan voel ik me beter. Tevens lekker samen in bad of naar kinderboerderij voor afleiding en hopelijk valt hij dan in slaap

2 jaar geleden

Reactie op laud91

Ah, wij zijn dat soort nachten inmiddels wel gewend 🤣 (vannacht een ziek jong, daardoor om 22 voeding, 0 tot 2 wakker en niet willen slapen, 4.30 voeding, 5.30 poepluier en spoken en tussendoor nog regelmatig speen terugsteken). Mijn strategie is vooral actief blijven. Op werkdagen loop ik vaker de trap op en af voor wat thee en loop even vaker bij de collega's binnen voor een vraag of een praatje. Als ik geen bv zou geven, zou ik vermoedelijk aanvullend een lading koffie naar binnen gieten, haha. Thuis ga ik lekker met Mara wandelen en pak ik wat rust als zij slaapt. Mara ligt nu te tukken op mijn benen, dus ik lig wat te appen en te lezen. Verder vooral positief blijven, het gaat voorbij. Voor je het weet klagen we op het forum dat onze pubers niet uit hun nest willen komen 😋! Zet em op!

2 jaar geleden

Hier een dame die vanaf week 6 al door slaapt. Inmiddels 7,5 maand oud en ik hoef er s’nachts nooit uit. Ik heb best met sommige moeders te doen als ik zie dat die er nog meerdere keren per nacht uit moeten. Ze slaapt altijd van 19:00u tot 7 uur de volgende dag. Ik lees ook veel dat ze nu last hebben van slaap regressie, ik hoop dat ze ook dat over slaat.🫢

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanIris

Hier een dame die vanaf week 6 al door slaapt. Inmiddels 7,5 maand oud en i ...
Heerlijk! Geniet er van 🥰

2 jaar geleden

Reactie op laud91

Ik vraag me ‘s morgens dan ook altijd af hoe ik het vol ga houden, maar na een uurtje voel ik me al weer fitter. Ik drink gewoon een goede bak koffie, ontbijt goed met veel fruit en dan gaat het wel. Ik moet alleen niet op de bank gaan liggen of zitten want dan ben ik weg. Mijn dochter slaapt na zo een nacht overdag echt veel dus werken gaat bij mij altijd extra goed dan. Maar misschien ben ik die nachten inmiddels ook wel gewend, mijn man totaal niet en die is echt een zombie na zo een nacht (hij kan zelf zelfs meer slapen aangezien ik de uitverkorene ben voor de borstvoeding de hele nacht).

2 jaar geleden

Een samenwerking van de afgelopen nacht: sprong 6 + een verkouden baby🥴

2 jaar geleden

Hier gaat het sinds 1,5 week echt goed! Sommige nachten alleen 2x even een speentje en sommige nachten slaapt ze gewoon helemaal door! Wel rond 6 wakker. Maar ik ben erg blij na al die weken van ellende 😅

2 jaar geleden

Hier al sinds zondagnacht drama! Elke nacht krijsen van 00:00-04:00 (je hoorde duidelijk dat het pijn was) ze is ook bezig met tandjes dus dacht daar komt het door. Schijnt dus dat ze oorontsteking heeft aan beide oren…😓 die heeft echt veel pijn gehad😢

2 jaar geleden

Reactie op mandy220921

Hier al sinds zondagnacht drama! Elke nacht krijsen van 00:00-04:00 (je hoo ...
Achossie wat verdrietig. Hopelijk snel over

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Achossie wat verdrietig. Hopelijk snel over
Ja zo zielig… ik hoop ook dat ze er snel vanaf is.. vooral voor haarzelf 😓 ik kan wel tegen weinig slaap haha

2 jaar geleden

Sprong 8 is officieel aangekomen.. 5 keer per nacht troosten (speen kan ze zelf vinden en indoen maar lukt nu ineens niet meer) en vanaf 05:00 klaar wakker… hopenlijk is hij snel voorbij..

2 jaar geleden

Pff drama hiero! Het is nu 3 uur en letterlijk nog geen oog dichtgedaan. Niks is goed en alles is blèren. Ze ligt nu even stil op mijn benen na een drinksessie, dus wie weet zo meer geluk. Succes als er meer mensen in dit schuitje zitten!

2 jaar geleden

Al 3e nacht op rij doorgeslapen🥳. Ondanks dat ze weer snot verkouden is. Had juist verwacht dat ze daarom moeilijk zou slapen. Ze is wel tegen 6 uur klaar wakker. Maar na een hele nacht vind ik dat niet zo erg.

2 jaar geleden

Ze lag 20.15 op bed. 01.30 werd ze wakker, echt klaar wakker. Van alles geprobeerd om haar in slaap te krijgen. (Luier, melk, wiegen enz) viel ze rond 03.30 eindelijk in slaap. 06.00 weer wakker pffff.... eergister was het precies het zelfde alleen iets minder lang wakker... normaal slaapt ze goed en de hele nacht door. Ze is 8 maand oud.