209 Reacties

2 jaar geleden

super leuk, er was een loeihard feestje tot half 2, zoon werd om 0u en 4u wakker van een poepbroek en om 7u ging de wekker weer 😣

2 jaar geleden

Reactie op Eknein-

Hoe is de nacht gegaan? 😅
Verbazingwekkend 😱 1u wakker voor eten en daarna 6u. Uiteraard vervolgens niet echt meer geslapen 🤷 das dan weer jammer. Ik zei al, heb liever dat hij 5u wakker wordt dan slaapt hij nog tot half 8 ofzo 😂

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

super leuk, er was een loeihard feestje tot half 2, zoon werd om 0u en 4u w ...
Ow fijn dat 😒

2 jaar geleden

Hier eindelijk weer wat beter! Ze heeft vannacht voor het eerst in lange tijd 7 uur achter elkaar door geslapen 🎉

2 jaar geleden

Woow was is 7 maanden sprong pittig.. Altijd een top slaper geweest maar sinds dede week elke nacht intens verdrietig.. Tippss kom maar door.. Hij ontdenkt zoo veel opeens en brabbelt zooo op los.. ❤️ Zware nachten maar vol op liefdee

2 jaar geleden

Na gisteren een rot nacht gehad te hebben doordat mn kleine meid corona heeft en hoge koorts had heeft ze afgelopen nacht weer lekker van 18.00u tot 7.00u geslapen en wij zijn ook even bijgekomen 😴

2 jaar geleden

Hou je hart vast want van 18.30 tot 07.30 heeft hij geslapen 😳

2 jaar geleden

Onze dochter van 8 maanden wordt eigenlijk bijna altijd nog 1 x per nacht kort wakker voor haar speen of gewoon even wat liefde. Ze gaat vaak binnen 5 minuten weer slapen maar daardoor toch nog een beetje een gebroken nacht….

2 jaar geleden

Onze dochter was zo afgemat van gisteren voor het eerst zwemmen, dat ze heeft geslapen van 19:15 tot 07:00. Ze kon nog doorslapen maar wij moesten werken… eindelijk een goede nacht weer!

2 jaar geleden

Weer doorgeslapen en moest hem wakker maken vanochtend. 😀 Gisternacht wakker voor een fles, maar daarna in zijn eigen bed gelegen. 😁 Ik ga nu iets gevaarlijk zeggen maar ik denk dat hij het slapen door heeft, eindelijk na bijna 8 maanden. 😁

2 jaar geleden

Reactie op Eknein-

Weer doorgeslapen en moest hem wakker maken vanochtend. 😀 Gisternacht wakk ...
Nooit hard op zeggen he!😂

2 jaar geleden

Reactie op Cribedidar

Nooit hard op zeggen he!😂
Het heeft meteen effect, hij wil nu al niet meer slapen. 😬

2 jaar geleden

Vreselijle nacht gehad. Zoontje had koorts en het was 27 graden op zijn kamer. Hij heeft bij mij geslapen, maar was zo onrustig

2 jaar geleden

Hier een topnacht! Op haar eigen kamertje met alleen om 1.00 en 4.30 een voeding en verder geen enkel gespook tussentijds! Ik voel me als herboren 😂

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Hier een topnacht! Op haar eigen kamertje met alleen om 1.00 en 4.30 een vo ...
Heerlijk! Hier precies zo 🥰

2 jaar geleden

Van 2045 tot 625! Eindelijk weer een nacht er helemaal niet uit geweest🥳

2 jaar geleden

19.00 erin, 21.00 uur wakker maar sliep gelijk weer en daarna riep ze om 06.30 weer “memmmmmm”. Goede nacht dus, alleen ben ik zelf vannacht onwijs ziek geworden, keelontsteking, dus mijn eigen nacht was wat minder.

2 jaar geleden

Al een week lang wakker in de nacht door hoesten of door een poepbroek, horen die poepbroeken ook bij de slaapregressie???

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Al een week lang wakker in de nacht door hoesten of door een poepbroek, hor ...
Ik heb wel eerder gelezen dat ontlasting kan veranderen tijdens een sprong of regressie…

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Al een week lang wakker in de nacht door hoesten of door een poepbroek, hor ...
Ooooh hier ook opeens 2 tot 4x per nacht?? En anders nooit. Dacht zelf dat het door zijn verkoudheid komt want het is heel dun en slijmerig.