Oorspronkelijk openingsbericht van palmboompje199 :
Ik zag deze topic bij de aug. Groep.
Lijkt me leuk om de positieve ervaringen en mindere nachten hier te kunnen delen met elkaar. ⏰
Opvolging van deel 1 :https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-september-2021/hoe-was-jouw-nacht-e7xred
Verbazingwekkend 😱 1u wakker voor eten en daarna 6u.
Uiteraard vervolgens niet echt meer geslapen 🤷 das dan weer jammer. Ik zei al, heb liever dat hij 5u wakker wordt dan slaapt hij nog tot half 8 ofzo 😂
Woow was is 7 maanden sprong pittig.. Altijd een top slaper geweest maar sinds dede week elke nacht intens verdrietig..
Tippss kom maar door..
Hij ontdenkt zoo veel opeens en brabbelt zooo op los.. ❤️
Zware nachten maar vol op liefdee
Na gisteren een rot nacht gehad te hebben doordat mn kleine meid corona heeft en hoge koorts had heeft ze afgelopen nacht weer lekker van 18.00u tot 7.00u geslapen en wij zijn ook even bijgekomen 😴
Onze dochter van 8 maanden wordt eigenlijk bijna altijd nog 1 x per nacht kort wakker voor haar speen of gewoon even wat liefde. Ze gaat vaak binnen 5 minuten weer slapen maar daardoor toch nog een beetje een gebroken nacht….
Onze dochter was zo afgemat van gisteren voor het eerst zwemmen, dat ze heeft geslapen van 19:15 tot 07:00. Ze kon nog doorslapen maar wij moesten werken… eindelijk een goede nacht weer!
Weer doorgeslapen en moest hem wakker maken vanochtend. 😀 Gisternacht wakker voor een fles, maar daarna in zijn eigen bed gelegen. 😁
Ik ga nu iets gevaarlijk zeggen maar ik denk dat hij het slapen door heeft, eindelijk na bijna 8 maanden. 😁
19.00 erin, 21.00 uur wakker maar sliep gelijk weer en daarna riep ze om 06.30 weer “memmmmmm”.
Goede nacht dus, alleen ben ik zelf vannacht onwijs ziek geworden, keelontsteking, dus mijn eigen nacht was wat minder.