209 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
hier ook heel verkouden en de ontlasting slijmerig, ik heb ergens gelezen d ...
Slijmerige ontlasting kan ook een teken vam verkoudheid zijn of na gebruik van zetpillen
2 jaar geleden
Ik heb 4 uurtjes geslapen 😵💫 Gister ook al een slechte nacht, maar volkomen terecht. Ik legde hem vrijdagavond in zijn bed en na 2 minuten spuugt meneer alles onder 🥺 dus hem helemaal verschoon, bedje verschoond en alles weer spuugvrij. Meneer ging meteen slapen maar ik verwachtte dus honger ‘s nachts, hij kwam toen om 3 uur. Vannacht was anders, ik heb van 23:00 tot 01:15 geslapen en van 05:00 tot 07:00 🥲 weer oneenigheid met mn vriend en zijn broer was lekker aan het feesten en dat is hier nogal gehorig. Ook mijn zoontje kwam rond 04:30 met honger… hoop niet dat dit zo blijft 😵💫😵💫
2 jaar geleden
Tis iedere keer weer: slaapregressie dan gaat het een tijdje goed, sprong, dan gaat het een tijdje goed en dan net wanneer ik aan het wennen was aan de “goede nachten” waarin mevrouw rond 3 uur 1 voeding wilde.. heeft ze, heel zielig, ineens koorts. Ik heb geen idee waar het vandaag komt want ze is verder echt vrolijk, alleen de nachten zijn dus draaama. Vannacht geslapen van 23.30 tot 02.00 en van 04.00 tot 06.00.
Nu ligt ze lekker te slapen.
2 jaar geleden
Totaal uit t niets, deze nacht was compleet drama. Eerst uren met m bezig geweest vanaf 23:30u. Meneer was klaarwakker en vol energie. Daarna uren bezig geweest (wel wat korter) vanaf 02:30u. Keihard en overstuur huilen. Uiteindelijk bij ons in bed nog even geslapen, totdat hij om 05:35 weer klaar wakker werd 🤦🏼♀️😴
2 jaar geleden
Reactie op ellenn91
Hier dus hetzelfde.. We zijn gegaan van slapen van 7 tot 7 naar elke ochten ...
Haha voor doorslapen tot 5 zouden wij echt voor tekenen. Onze heeft nog nooit enigszins doorgeslapen. Zo grappig dat verschil in perspectief 😅. Vroeger nooit gedacht dat ik heel blij zou zijn met 4 uur slaap achter elkaar, terwijl dat nu een topnacht is.
2 jaar geleden
Van 2 uur - 4 uur wakker geweest, alles tegelijk
sprong 6...
slaapregressie.... verlatingsangst...
tandjes....
Ze gaat het hele bed door, waardoor ze steeds wakker word als ze met haar hoofd tegen het bedje aan komt. Ze slaapt nu al 3 weken slecht, terwijl ze hiervoor altijd doorsliep.
2 jaar geleden
Reactie op ellenn91
Oh jeetje.. Ik heb dus niet veel te klagen 😳 sorry! Hoop dat dat ook voor ...
Haha nee hoor, vooral lekker blijven klagen 😉! Overdag hebben we een meisje dat supermakkelijk, relaxed en gezellig is, dus ook wij hebben het heel goed hier en eigenlijk weinig te klagen op wat verloren nachtrust na 😁.