209 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Ooooh hier ook opeens 2 tot 4x per nacht?? En anders nooit. Dacht zelf dat ...
hier ook heel verkouden en de ontlasting slijmerig, ik heb ergens gelezen dat slijmerige ontlasting tandjes zijn!

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

hier ook heel verkouden en de ontlasting slijmerig, ik heb ergens gelezen d ...
Slijmerige ontlasting kan ook een teken vam verkoudheid zijn of na gebruik van zetpillen

2 jaar geleden

Slijmerige ontlasting kan ook een teken vam verkoudheid zijn of na gebruik ...
geen zetpillen, morgenmiddag wel ff langs de huisarts want hij is al 2 weken zo verkouden/ hoesten / prutogen

2 jaar geleden

Hier zijn de nachten drama! Sprong 6 + slaapregressie 🥳😴

2 jaar geleden

Joepieee, hij was weer 5u klaarwakker 🥱. Begon al lekker te kletsen in z'n bedje. Hij zit duidelijk in sprong 6, slaap in niet meer favoriet 🙈

2 jaar geleden

Ik heb 4 uurtjes geslapen 😵‍💫 Gister ook al een slechte nacht, maar volkomen terecht. Ik legde hem vrijdagavond in zijn bed en na 2 minuten spuugt meneer alles onder 🥺 dus hem helemaal verschoon, bedje verschoond en alles weer spuugvrij. Meneer ging meteen slapen maar ik verwachtte dus honger ‘s nachts, hij kwam toen om 3 uur. Vannacht was anders, ik heb van 23:00 tot 01:15 geslapen en van 05:00 tot 07:00 🥲 weer oneenigheid met mn vriend en zijn broer was lekker aan het feesten en dat is hier nogal gehorig. Ook mijn zoontje kwam rond 04:30 met honger… hoop niet dat dit zo blijft 😵‍💫😵‍💫

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik heb 4 uurtjes geslapen 😵‍💫 Gister ook al een slechte nacht, maar volko ...
Oooh pittig! Wat zal jij brak zijn☹️. Hoop voor je dat je komende nachten wat meer kunt en mag slapen

2 jaar geleden

Tis iedere keer weer: slaapregressie dan gaat het een tijdje goed, sprong, dan gaat het een tijdje goed en dan net wanneer ik aan het wennen was aan de “goede nachten” waarin mevrouw rond 3 uur 1 voeding wilde.. heeft ze, heel zielig, ineens koorts. Ik heb geen idee waar het vandaag komt want ze is verder echt vrolijk, alleen de nachten zijn dus draaama. Vannacht geslapen van 23.30 tot 02.00 en van 04.00 tot 06.00. Nu ligt ze lekker te slapen.

2 jaar geleden

Dankzij sprong 6 komt meneer nu soms slecht in slaap. Dan zijn we echt tot 22-23.00 met hem bezig. Dit gebeurt nu zo'n 2x in de week... 🤷🏼‍♀️ Gelukkig slaapt ie dan wel door tot de volgende ochtend!

2 jaar geleden

Hoe is mijn nacht? Eenkennigheid of sprong 6 / slaapregressie it is!!

2 jaar geleden

Totaal uit t niets, deze nacht was compleet drama. Eerst uren met m bezig geweest vanaf 23:30u. Meneer was klaarwakker en vol energie. Daarna uren bezig geweest (wel wat korter) vanaf 02:30u. Keihard en overstuur huilen. Uiteindelijk bij ons in bed nog even geslapen, totdat hij om 05:35 weer klaar wakker werd 🤦🏼‍♀️😴

2 jaar geleden

Na een aantal dramanachten (een heel sneu, ziek kindje en zieke ouders) weer super voor ons doen 😁. Gister om 23 en 4.30 zonder mekkers en vandaag om 23 en 2.30 en daarna om 6.30 op 😎

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Totaal uit t niets, deze nacht was compleet drama. Eerst uren met m bezig g ...
ja hier dus ook!!

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Joepieee, hij was weer 5u klaarwakker 🥱. Begon al lekker te kletsen in z'n ...
Hier dus hetzelfde.. We zijn gegaan van slapen van 7 tot 7 naar elke ochtend wakker rond 5 uur. Ik hoop dat het snel voorbij is 😅

2 jaar geleden

Reactie op ellenn91

Hier dus hetzelfde.. We zijn gegaan van slapen van 7 tot 7 naar elke ochten ...
Haha voor doorslapen tot 5 zouden wij echt voor tekenen. Onze heeft nog nooit enigszins doorgeslapen. Zo grappig dat verschil in perspectief 😅. Vroeger nooit gedacht dat ik heel blij zou zijn met 4 uur slaap achter elkaar, terwijl dat nu een topnacht is.

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Haha voor doorslapen tot 5 zouden wij echt voor tekenen. Onze heeft nog noo ...
Oh jeetje.. Ik heb dus niet veel te klagen 😳 sorry! Hoop dat dat ook voor jullie beter zal worden!!

2 jaar geleden

Van 2 uur - 4 uur wakker geweest, alles tegelijk sprong 6... slaapregressie.... verlatingsangst... tandjes.... Ze gaat het hele bed door, waardoor ze steeds wakker word als ze met haar hoofd tegen het bedje aan komt. Ze slaapt nu al 3 weken slecht, terwijl ze hiervoor altijd doorsliep.

2 jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Van 2 uur - 4 uur wakker geweest, alles tegelijk sprong 6... slaapregressi ...
Ik weet niet of jullie dit hebben, maar nadat ik een bedbumper heb gekocht, wordt ze er hier minder snel wakker van omdat het zachter is aan haar hoofdje.

2 jaar geleden

Reactie op ellenn91

Oh jeetje.. Ik heb dus niet veel te klagen 😳 sorry! Hoop dat dat ook voor ...
Haha nee hoor, vooral lekker blijven klagen 😉! Overdag hebben we een meisje dat supermakkelijk, relaxed en gezellig is, dus ook wij hebben het heel goed hier en eigenlijk weinig te klagen op wat verloren nachtrust na 😁.

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Haha nee hoor, vooral lekker blijven klagen 😉! Overdag hebben we een meisj ...
Gelukkig. Dat ervaren wij ook en het scheelt zoveel! Dan valt het slaaptekort wat minder op dan wanneer ze niet vrolijk zou zijn 😅