1157 Reacties
3 jaar geleden
Mijn nacht is nu al top!! Ze heeft voor het eerst 5 uur lang geslapen. Ze is 3 weken (bijna 4 weken) en kreeg om 10 uur de borst en ze sliep om half 11 en nu komt ze pas net voor de nachtvoeding (borstvoeding)! Ze heeft nu 5 minuutjes gedronken en valt alweer in slaap…. Even trots momentje want normaal komt ze lekker om de 3 uur ook Snachts
VRIEND
3 jaar geleden
Jaaa ik ben blij, ze is 6 weken en heeft vannacht voor het eerst geslapen van 23.00 tot 4.30. 💪🏻
3 jaar geleden
De nachten waren aardig goed. Zat er vaker 4 of meer uren tussen. Nu kwam ze voor 2e nacht op rij om 12-3-6 uur. Gok dat ze in een sprongetje zit. Is bijna 9 week oud. En is overdag ook erg onrustig.
3 jaar geleden
Hier gaat het sinds 2 weken erg goed. Ze is bijna 2 maanden (gecorrigeerd 1). Laatste voeding rond 23h en dan slaapt ze 4/5 uur. In de nacht drinkt ze erg kort t.o.v. overdag en daarna slaapt ze weer 3/4 uur. Dus we zijn goed uitgeslapen! Afgelopen weekend sliep ze zelfs eens 6 uur.
3 jaar geleden
Mwah minder goed. Om 1.20 gewekt door m'n grote zoon die wilde knuffelen toen ik net héél diep in slaap was. Maar baby slaapt wel goed, van 20.30 -1.30 en daarna van 1.35 tot 5.30 en daarna weer in spurts van een uurtje en voeden steeds. Kan beter, vond 22.00 - 5 zo fijn
3 jaar geleden
Ik heb al even geen bericht meer geplaatst hier. Bij ons gaan de nachten iets beter als onze kleine bij ons slaapt in een babynestje.
Ik probeer hem wel af en toe nog in de co-sleeper te leggen.
Vaak worden we nog wel 2 a 3 keer wakker per nacht. Hoe gaat het bij jullie?
3 jaar geleden
Zo jaloers als ik dit allemaal lees, hier 1,5 uur bezig na elke voeding met inslaap krijgen, spugen hik etc ivm erge reflux. Laat gelukkig nu steeds vaker 4 uur tussen voeding maar daadwerkelijk slapen is daar maar 1,5 van. Hij is nu 9 weken 😔 begin steeds meer zombie te worden
3 jaar geleden
Mijn baby is vandaag precies 9 weken en gisteren sliep ze voor het eerst van 20.30 tot 04.30. En daarna tot 7.30. Ben r zo blij om. Hopelijk slaapt ze vandaag ook door. Normaal gesproken kwam ze om de 3uur voor een fles.
3 jaar geleden
Zo jaloers als ik dit allemaal lees, hier 1,5 uur bezig na elke voeding met ...
Dat klinkt heftig. Hoop dat je snel wat meer rust krijgt.
3 jaar geleden
Hoe zien jullie voedingsschema's eruit? Ik merk dat die kleine van ons echt nog best vaak komt. Dit is niet erg, maar zou zelf graag wel wat meer nachtrust willen pakken.
3 jaar geleden
Reactie op Palmboompje199
Hoe zien jullie voedingsschema's eruit? Ik merk dat die kleine van ons echt ...
Wat is vaak? Ik geef bv en meestal ligt hij er tussen 22 en 23 in s avonds. Hij komt dan rond 1 uur weer, 4 uur en 7 uur. Mijn vriend doet de voeding van 1 uur met een flesje afgekolfde melk en ik dan die van 4 uur en de rest van de dag live aan de borst. Heb je een partner met wie je de voedingen kan delen? Dat je iets meer kan slapen?
3 jaar geleden
Hier slaapt hij van 22 tot 6 dan flesje en dan slapen tot 9:30/10 uur hopelijk blijft het zo goed gaan. Hij is dan ook wel aan de grote kant 9 weekjes 62 cm en 6,3kg
3 jaar geleden
Hier geen touw aan vast te knopen met mijn kleine. Ze is nu 7,5 week en soms komt ze om de 3 uur in de nacht en andere keren weer om de 2 uur of de eerste helft van de nacht 4 uur tussen de voeding en daarna rest van de nacht dan weer om de 2 uur. Veel slaap zit er nog niet in helaas ;). Hopelijk gaat ze binnenkort wat langer achter elkaar slapen met meer ritme!