1157 Reacties

3 jaar geleden

Heerlijk door kunnen slapen afgelopen nacht. Laatste fles was om 00.30 en werd vanmorgen om 07.30 wakker. Ik ben bang dat het eenmalig is maar we hopen op het beste

3 jaar geleden

Reactie op Carrie123

Hier geen touw aan vast te knopen met mijn kleine. Ze is nu 7,5 week en som ...
Hier helemaal hetzelfde. Zoontje is exact even oud. Zelfde slaappatroon. Wel merk ik een groot verschil als hij tijdens de dag veel heeft geslapen, dan is het waken ‘s nachts 😳. Is het ook zo lastig om haar terug te leggen na de voeding? Ik ben steeds minimum 1u bezig, vaak 2u 🤯

3 jaar geleden

Heerlijk geslapen vannacht. Ben had een paar rampendagen gehad, veel aanhankelijk en snachts extra komen. Maar sinds de wandeling van gisterenavond op de arm ipv in de wagen, want meneer wilde niet meer liggen. Gaat het echt weer super. Is ook echt een buiten mannetje. Dus gaan we vaker doen. Hij gaat dan uiteraard wel lekker warm onder mijn jas 😅. Ook al is dat volgens hem niet nodig. Ben is 5.5 week en weegt 5.5 KG 😅

3 jaar geleden

Prima! Om 23:00 laatste fles, om 4:30 weer en daarna nog heerlijk geslapen tot 8:00. Ik heb niks te klagen 😊

3 jaar geleden

Drinken vaak nog 2x tussen voeding rond 22 en de ochtend... Doorslapen dus geen sprake van. Maar wel blij dat hij vrij snel inslaapt en lekker slaapt :) Was bij onze dochter met reflux wel anders dus tel m'n zegeningen 😅

3 jaar geleden

Hoe doen jullie het in de ochtenden bijv. Klaarmaken en douchen. Ik wil namelijk zelf ook weer even langer douchen dan afspoelen en even me haar doen hihi. Maar onze kleine man huilt heel snel.

3 jaar geleden

Reactie op Palmboompje199

Hoe doen jullie het in de ochtenden bijv. Klaarmaken en douchen. Ik wil nam ...
Na de ochtendvoeding leg ik haar in de wandelwagen en die zet ik in de badkamer zodat ze dichtbij me is. Badkamer is beneden dus makkelijk ;). Dan blijft ze stil en kan ik heerlijk even douchen!

3 jaar geleden

Reactie op Carrie123

Na de ochtendvoeding leg ik haar in de wandelwagen en die zet ik in de badk ...
Dit doe ik ook. De douche is een White Noise geluid waar ze rustig van worden. Ik hem horen en tegen hem praten. Al mocht ik vanmorgen wel douchen, maar ontbijten moet nog. Want hij had inmiddels weer honger haha

3 jaar geleden

Als ik geluk heb slaapt ze in kinderwagen als ik oudsten naar school heb gebracht. Dan schiet ik er snel even onder. Maar uitgebreid lukt me vaak niet. Dat doe ik in weekend maar als vriend thuis is. Dan moet hij maar even dr vermaken. Ben benieuwd hoe ik dat over paar week moet gaan doen als ik weer aan werk ga. Dan kan het niet meer even overdag🙈

3 jaar geleden

Mijn nacht was helaas wat minder, waardoor ik ook heel veel op het forum he ...
Oh zo jammer dit te horen 😔. Ik wens je alvast een betere dag toe ❤️

3 jaar geleden

Ik zet 'm in een wipstoeltje in de badkamer, werkt prima! 😊

3 jaar geleden

Vannacht van 22:30 tot 5:30 geslapen 😍

3 jaar geleden

Als hij zijn eerste fles om bijv 8 uur moet dan slaapt ie meestal nog diep en zet ik mijn wekker 1/1,5 uur eerder zodat ik mezelf kan klaarmaken! Dan maak ik de fles en heb ik alle tijd voor hem 🥰

3 jaar geleden

Dochtertje van 11 weken nu, slaapt elke nacht door van +/- half 12 tot 7/half 8. Zit al helemaal in een ritme 🥰

3 jaar geleden

Ons dochtertje slaapt al de hele week door van 21:30 tot 6/7 uur in de ochtend, wat een luxe 🥰

3 jaar geleden

Onze zoon van 11 weken slaapt nu al een paar dagen van 19:00/19:30 tot tussen 5:00 en 6:30 We genieten er maar van zolang het duurt😍💪🏻😂

3 jaar geleden

Deze nacht was minder. Zoontje werd elke twee uur krijsend wakker en was ontroostbaar. Hij zit en in een sprongetje en is verkouden… arme knul 🙃

3 jaar geleden

Onze kleine wordt toevallig altijd net wakker wanneer mijn man naar bed komt (maar dan wel echt 10 minuten daarvoor, heel bijzonder). Normaal is dat rond half 1. Gisteren was hij naar vrienden. Zij wordt wakker, ik word wakker van haar, het is 02.44. 10 minuten later komt manlief thuis. Heel gek! Maar goede nacht gehad! Zij sliep van 21.30 (Gevoed om 19.30u) tot 02.45 dus. En ik ook want ga meestal met haar mee naar bed. Gevoed, gekolft, flesjes gewassen. Rond 4.00u weer naar bed en zij werd om half acht weer wakker. Helemaal prima. Ze had wel haar slaapzak onder gepoept. Verschoond, huid op huid gevoed (doe ik alleen als ze is doorgelekt haha of voor het badje/douche, dan moet de romper toch uit.), geknuffeld, aangekleed, verder in bed geknuffeld met zn drieën. Haar weer in t wiegje gelegd rond 09.30. Zij even getukt. Wij genetflixt, en uurtje later weer gevoed. En toen toch maar de dag begonnen 😆 Chille ochtend dus!

3 jaar geleden

07:00u fles. 8:15 weer naar bed. Dan maak ik me klaar.

3 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Deze nacht was minder. Zoontje werd elke twee uur krijsend wakker en was on ...
Sterkte