1157 Reacties
3 jaar geleden
Onze zoon ruim 6 weekjes had een heerlijke nacht.
Rond 19 uur aan de borst in slaap gevallen en tot 21.15 in de wagen geslapen, toen heeft Papa hem wakker gemaakt voor zijn laatste avondvoeding, waarna hij ook weer vrij vlot in slaap viel. Toen trok hij zijn slaapje door tot half 2, voeding en schone luier. Helaas kwam hij nu minder gemakkelijk in slaap maar rond 3 uur sliep meneer weer tot ruim over 7, mama was al wakker en heeft hem half slapend aan gelegd en verschoond (stroomde bijna over 😱), rond 07.40 kon meneer weer terug zijn bedje in en is nu 07.55 nog steeds rustig/slapend. Hopelijk mag mama ook uitslapen vandaag. Tot een uurtje of 10 a half 11 zou leuk zijn 🤪.
Eigenlijk moest papa vandaag werken en zou de wekker om 8 uur gaan. Blij dat dat evenement waar hij zou werken afgelast is 😅. Kan het gezinnetje lekker uitslapen.
3 jaar geleden
Hier een top nacht naar een vreselijke dag...
Mevrouw besloot gister vanaf kwart over 7 in de ochtend tot 11 uur in de avond maar 4 haze slaapjes te doen van een 15 a max 20 min!
Helemaal overprikkeld en oververmoeid... Veel krampjes in de avond en ontroostbaar.
Om 11 uur de laatste fles gegeven en toen nog tot kwart voor 12 met haar moeten knuffelen tot ze diep genoeg in slaap was om over te leggen in haar eigen bedje.
Gebroken en totaal naar de klote ook maar gelijk gaan slapen, om half 1 wakker geworden van papa die tegen het bed aan liep half slaapdronken maar snel weer in slaap gevallen gelukkig en om half 6 pas weer geroepen om een flesje! Even lekker bij kunnen tanken en nu slaapt ze ook lekker in haar box tussen de voedingen door!
Heb alleen niet de illusie dat ze vaker door gaat slapen haha
3 jaar geleden
Die van ons, morgen 8 weken, slaapt op zich prima maar eer hij slaapt snachts.
Echt drama, we bakeren hem in, en hebben best wel een vast ritme maar helaas is dit tot nu toe allemaal niet de oplossing. Overdag slaapt hij overigens wel prima!
3 jaar geleden
Eigenlijk een hele goeie nacht gehad. Gisteravond om half acht laatste fles en half 9 in bed. En ze melde pas om half 4 weer voor een flesje. Dronk ze maar half leeg. Kreeg dr niet meer wakker. Daarna was et 5 uur voor een volle fles. En daarna nog weer uurtje geslapen. Maar die 8 uur in begin vd nacht was super goed. Ze is nu 10 week.
3 jaar geleden
Onze nacht was ook wel oke. Van 23:30 tot 03:00. Daar ben ik wel echt blij mee daarna tot 05:00 uur en besloot hij wakker te blijven en veel last van krampjes. Dus ben alsnog wel moe en weer vroeg eruit vanwege onze peuter. Nu even sinterklaas journaal terug kijken, baby aan het slapen en voor mij even rustig kopje thee.
3 jaar geleden
Mijn nacht was verrassend goed! We zijn voor het eerst uit logeren geweest. Onze kleine is 7wkn. De schoonouders wonen in Zeeland. Niet even waar je op en neer voor rijd. De avond was pittig, toch wel veel prikkels voor de kleine.
Maar de nacht was rustig! Heb haar zelfs
Wakker moeten maken voor een voeding!
3 jaar geleden
Mijn zoontje 4 weken wordt om de 3-4 uur wakker. Vannacht wel erg onrustig, dus ik zit weer suf met hem op de bank😴🥱🥱
3 jaar geleden
Ze heeft geslapen van 22.30 tot 02.00. Vervolgens gevoed en van 03.00 tot 06.00 geslapen. Nu moet ik wel zeggen dat ze op mijn borst sliep, want ze heeft verborgen reflux en in haar eigen bed is enorme strijd. Mijn man had nachtdiensten dus ik heb mezelf de ellende bespaard van het proberen in eigen bed 🤭
3 jaar geleden
Mijn zoontje van 10 weken heeft geslapen van 23 tot 4 uur, daarna wil die elk uur z’n speentje, (geen honger dit hebben we al geprobeerd) met een speentje slaapt ie meestal meteen weer. Maar daarna heeft ie dus geslapen tot 07:00, super fijn 💙
3 jaar geleden
Gisteravond om 20.30 uur is onze zoon naar bed gegaan, om 21.10 uur sliep hij, vervolgens is hij om 2.15 uur wakker geworden en ging hij weer rond 3.15/3.30 uur slapen, vervolgens was hij weer om 5.30 uur wakker en sliep hij weer rond 6.00 uur en dat tot 8.15 uur.
Op zich mogen we niet klagen maar vermoeiend is het wel dat steeds wakker worden en na de voeding niet meteen willen slapen 🙄.
3 jaar geleden
Mijn dochtertje, 9 weken, sliep van 10 tot 5 en daarna van half 6 tot kwart voor 9! Laatste week gaat t elke keer zo ze ligt alleen meestal al uurtje eerder te slapen, heel fijn!
3 jaar geleden
Reactie op Jolienve
Hier geslapen van 23u tot 4 uur, maar daarna heel moeilijk terug in slaap t ...
Het donker laten/ zitten met een lichtje op afstand en zo min mogelijk kletsen met je baby. Echt alleen een voedingsmomentje van maken, boertje laten en terug leggen. Onze slaapt binnen 10 minuten weer, zelfs nadat ze al 7u slaap erop heeft zitten😅
3 jaar geleden
Yes hier een keer gekomen kwart over 3 en nu zelf wakker gemaakt, omdat andere zoon straks naar school gebracht moet worden. 🥳