1157 Reacties

3 jaar geleden

Het ging de laatste tijd super goed, hij sliep in de nacht 6/ 7 uurtjes. Bijna een week geleden was hij snotverkouden en overdag heel erg aan het hoesten, hij voelde zich duidelijk niet zo lekker. Op advies van de huisarts en het consultatiebureau gaven we hem kleinere flesjes en gaven we het vaker. Hij is nu zo goed als beter, maar we zijn helemaal uit het ritme. Overdag om de 2,5 uur en in de nacht om de 3 uur als ik geluk heb🥲

3 jaar geleden

Alsof mijn kleine man het erom doet… als mijn vriend thuis is kan ik Jaikey in zijn bedje leggen, gaat ie tevreden slapen.. Mijn vriend rijdt internationaal op de vrachtwagen en is door de weeks niet thuis. Gisteravond bleef de kleine maar huilen, uiteindelijk schrok ik om 01:30 wakker en lag de kleine nog naasr me in bed… gelukkig sliep hij door dat ik hem in zijn bedje legde en kwam om 06;45 voor zijn voeding 😅

3 jaar geleden

Deze kleine man dronk rond 21.00, kwam 1x rond 3.00 en daarna rond 6.30. Na een paar slechte nachten, nu weer fijn een prima nachtje 👍🏼😴

3 jaar geleden

Ons zoontje is nu 2 maanden oud en slaapt sinds hij 5 weken oud is de nachten door. Slaapt nu al 2 weken van 22:30/23:00 u tot 9:00/9:30. Wordt dan meestal rond 7 uur wakker als mijn man er uit gaat en dan slaapt hij nog 2 uurtjes door in mijn armen (en ik doe lekker met hem mee). Hij krijgt flesvoeding en wordt ingebakerd, dat inbakeren helpt bij hem heel goed 😊

3 jaar geleden

Top nacht, gisteravond 19 uur fles. 20 uur in bed. En was pas 5 uur dat ze weer melde. 10 uur tussen fles is wel record. Ga er niet vanuit dat ze dat elke nacht gaat doen. Maar dit voelt zo fijn om een keer lang geslapen te hebben zonder 1 of 2 keer er uit te moeten.

3 jaar geleden

Geweldig! 2e nacht op rij dat de kleine man na de fles van 22.30 uur sliep tot 6.30u! En na dit flesje weer tot 10u.

3 jaar geleden

Ons zoontje wordt elke nacht wakker voor de nachtvoeding. Doorslapen heeft hij een nacht gedaan, dat was afgelopen weekend zaterdag op zondag. Maar tot nu toe is het niet meer voorgekomen. Begint het doorslapen met af en toe een nachtje?

3 jaar geleden

Zijn er ook mensen met tips voor het slapen van refluxbaby’s? Ik probeer het elke nacht in eigen bedje maar dat lukt max 45 min. De rest van de nacht wil ze op mij slapen. Als iemand tips heeft hoor ik het graag

3 jaar geleden

Ons zoontje van 8 weken slaapt van 9 uur tot 8 uur sochtends. Echt heerlijk dit doet hij nu al zo'n 3 weken 😍

3 jaar geleden

Zijn er ook mensen met tips voor het slapen van refluxbaby’s? Ik probeer he ...
Mijn dochter heeft ook verborgen reflux, wij hebben haar matras aan het hoofdeind ongeveer 30cm verhoogd, ze slaapt niet de hele nacht in haar eigen bed maar wel ongeveer tot 05:00 na 05:00 slaapt ze op mij,.en overdag ook 😐 het is erg vermoeiend ik weet hoe het voelt maar ik moet het volhouden

3 jaar geleden

Reactie op Alayna

Ons zoontje van 8 weken slaapt van 9 uur tot 8 uur sochtends. Echt heerlijk ...
Hier van 9 tot 3/4 maar ben je dan niet bang dat ie te weinig eet? Ik maak me daar soms wel eens zorgen om. Ze krijgt 6x130 en soms 165 als ze aangeeft meer te willen.

3 jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Hier van 9 tot 3/4 maar ben je dan niet bang dat ie te weinig eet? Ik maak ...
Ooh dat is ook heerlijk! Ja was daar in het begin wel bang voor, alleen hij meldt zich dan vaker overdag. Wij geven hem nu vaak 5x180. Daar zit zo'n 2 / 2,5 uur tussen.

3 jaar geleden

Ow maaan ik hoop dat mijn nacht beter wordt dan mijn middag en avond. 8 weekjes uit, dus waarschijnlijk een sprong ofzo. Vanaf 14u of huilen of slapen.. zat niks tussen. Ja voedingen... Eerder sliep hij 20u tot 24 in de co-sleeper, nu slaapt hij net pas en bovenop me. En nu wil ik niet meer opstaan, maar moet nog wel mijn kleren uit 😂

3 jaar geleden

Mijn baby valt normaal gesproken na de laatste fles meteen in slaap rond half9. Maar nu is ze heel onrustig en wil maar niet slapen. Huilen, mopperen... Ben nu 1 uur bezig.. Hopelijk kan ze zo slapen... Ze is 10 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Yerii66

Mijn dochter heeft ook verborgen reflux, wij hebben haar matras aan het hoo ...
Oké! En leg je haar dan op haar rug, buik of zij? Ze heeft vanavond voor het eerst van 19.45 tot 22.15 in haar eigen bed geslapen op haar zij 😃!

3 jaar geleden

Reactie op Miranda M

Mijn zoontje is nu 6 weken oud. Hij word s'nachts nog elke 3 uur wakker. He ...
geef je fles of borst?

3 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Mijn baby valt normaal gesproken na de laatste fles meteen in slaap rond ha ...
Hoe was jou nacht? Mijn ventje werd uiteindelijk 23u weer wakker met honger. Wij dachten nog, o boy dat wordt wat... Maar vervolgens pas 02u! En daarna 6u. Best wel een goeie nacht dus 😊

3 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Mijn baby valt normaal gesproken na de laatste fles meteen in slaap rond ha ...
Dit hebben wij de laatste 2 nachten ook...ook 10 weken. Vannacht zo'n onrustige nacht gehad...en wat het nou was 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Gisteravond om 19.45 uur heb ik Dylan zijn fles gegeven, tegen de tijd dat het 20:30 uur was sliep hij. Om 23.45 uur heeft hij een fles gehad en toen heeft het tot 00:30 geduurd voordat hij weer sliep. Om 2:45 meldde hij zich weer, ik heb hem toen het speentje gegeven waarna hij nog tot 4:45 uur heeft geslapen, toen een flesje gegeven en heeft hij geslapen van 5.15 uur tot 7.30. Al met al nog niet zo een hele slechte nacht.

3 jaar geleden

Laatste fles om 00.00. Eigenlijk altijd tussen 23.00 en 00.00. Hij kwam vannacht om 05.30. Meestal komt hij tussen 04.00 en 05.00 maar we hebben hem gister avond 180cc gegeven ipv 150. Misschien dat dat toch iets verschil heeft gemaakt.