1157 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Lieslieb
Dit hebben wij de laatste 2 nachten ook...ook 10 weken.
Vannacht zo'n onru ...
Ik denk een sprongetje die eraan zit te komen, toen mijn zoontje 10 weken was was ie ook een paar dagen niet te genieten, alleen maar jammeren huilen. Nu is het sprongetje voorbij en slaapt ie weer heel goed zonder te huilen😊
3 jaar geleden
Reactie op Lieslieb
Kan dat nu al? Ik dacht dat dat sprongetje later kwam?
Heb je gerekend vanaf de uitgerekende datum?
3 jaar geleden
Reactie op Yerii66
Mijn dochter heeft ook verborgen reflux, wij hebben haar matras aan het hoo ...
Hier precies hetzelfde. Mijn man gaat om 5 uur het bed maar uit om ons veilig in bed te laten slapen.
Sinds kort wel omeprazol gekregen zodat hij snachts tenminste weer in zn eigen bedje kan slapen (tot 5 uur dan).
Wanneer de huidhonger overdag overgaat...? Ik ben ook de enige die hem als hij te wakker is in slaap krijgt.. it's a 24/7 job, maar het is een fase en zal overgaan. Ik geniet maar van het knuffelen, voordat je het weet willen ze niet meer..
3 jaar geleden
Reactie op GwendoRic
Hier precies hetzelfde. Mijn man gaat om 5 uur het bed maar uit om ons veil ...
Inderdaad, ik hoop dat het zo snel mogelijk overgaat, bij meeste baby’s zal het 4/5maanden duren zo dat het klachten verminderd maar het kan ook langer duren, we gaan het zien😑 baby met verborgen reflux is erg vermoeiend..
3 jaar geleden
Goedemorgen allemaal, gisteren om 22.00 uur een flesje, toen laat van krampjes waardoor hij pas om 23.15 sliep.
Om 02:45 een flesjes en meteen weer gaan slapen. En nu net om 7.00 uur een flesje, goede nacht dus!
3 jaar geleden
Mijn nacht was best goed, gisteravond rond 21u met de laatste voeding begonnen. Ze meldde zich weer rond 2.30u. Daarna geslapen tot 5.15u net als haar grote broer. Rond 7u weer weg gelegd en ze slaapt nu nog nog. In tegenstelling tot dr grote broer die is de woonkamer al aan het verbouwen hahaha
3 jaar geleden
Zijn er ook mensen met tips voor het slapen van refluxbaby’s? Ik probeer he ...
Hier nog eentje met verborgen reflux hier slaapt ze ook op mij en dan slaapt ze super goed. Ik heb me er heel erg druk om gemaakt maar heb het losgelaten. Ik zelf slaap ook heel goed met haar op mij dat scheelt misschien ook. Soms wel erg frustrerend …
3 jaar geleden
Ze wilde gisteravond niet slapen, sliep uiteindelijk om 11 uur, meldde zich om 6 uur weer en slaapt nu om half 10 nog.
3 jaar geleden
Zoontje sliep van half vier smiddags tot half 11 savonds. Dit heeft ie nog nooit eerder gedaan. Toen had hij zijn huiluurtje die hij normaal gesproken om 5 uur middags heeft. Heb me niet vermaakt 😋 dit duurde tot 1 uur en toen kwam hij zich weer melden om half 6 en is daarna niet meer gaan slapen. Nu ligt ie eindelijk te slapen dus ik ga ook! Slaaplekker🤣
3 jaar geleden
Hier een drama nacht geweest. Om 17:45 heeft meneer een fles gehad, rond 19:00 uur naar boven maar na een heleboel geschreeuw maar weer mee naar beneden genomen, hier is hij in het voedingskussen in de box in slaap gevallen, om 23.30 uur meldde meneer zich voor een fles, toen weer geprobeerd in bed te leggen zonder succes, ik was zo moe dat ik hem maar gewoon bij ons heb gepakt, om 4:45 meldde hij zich weer voor een fles waarna hij helemaal niet meer wou slapen leek het.. omdat manlief vroeg moest werken ben ik naar beneden gegaan en hier viel meneer weer meteen in slaap in het voedingskussen..
Hopelijk komende nacht een betere nacht, ik lijk wel een zombie vandaag!
3 jaar geleden
Reactie op AngeliqueZL
Hier een drama nacht geweest. Om 17:45 heeft meneer een fles gehad, rond 19 ...
Heeft hij last van krampjes? Onze kleine meid schreeuwde vooral savonds ook zoveel. Na het geven van probiotica van orthiflor in de 1e ochtend fles ging het ongeveer na 2weekjes een stuk beter. Ze is nu 11 weken, nog weinig last en schreewt alleen nog maar om een fles😅
3 jaar geleden
Zwaar.. zoals iedere nacht 🤪 meneer van bijna 3 maanden slaapt niet in eigen bed alleen constand op de arm dag in dag uit ook snachts en dan moet ik over 2 weke weer gaan werke pff 🥸
3 jaar geleden
Wij hebben een heerlijke nacht gehad, 20.15 uur flesjes, 21.15 uur naar bed, om 4.00 uur meldde meneer zich voor een flesje, rond half 5 lag ik weer plat en nu om 7.30 uur ligt meneer nog te slapen! 🥳
3 jaar geleden
Redelijk! Mijn man doet normaal vrijdag op zaterdag nacht maar ik werd wakker omdat ons zoontje huilde. Bleek dat mijn man er niet wakker van werd dus heb nu alsnog de nacht over genomen. Ben helaas ook ziek en ben echt enorm moe dus dit is niet waar ik op gehoopt had. Na 6e slaapt ons zoontje ook niet meer. Dus heb nu baby tv aangezet en dit maakt hem redelijk rustig. Ik drink lekker wat koffie en vanavond slaapt hij een nachtje bij oma. Zo kan ik even een nacht goed doorslapen en maandag beginnen we weer met werken 😴
3 jaar geleden
Ik heb een super nacht gehad! Vanaf 9 uur tot 10 heeft ze erg last gehad van krampjes, zo erg dat ik lekker onder de douche ben gegaan met mijn dochtertje. Hierna waren de krampjes over en heeft ze goed gedronken en ging heerlijk slapen om 11 uur. En toen werd ik wakker… om 8 uur 🙈 gewoon 9 uur lang geslapen!❤️ normaal komt ze dan nog rond 4/5. Ze is 6 weekjes oud 😊