12 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochters hoesten ook hun longen uit hun lijf tijdens het slapen. Maar ik doe er niks tegen. Want ze worden niet wakker door het hoesten. Het is wel echt super zielig om te horen!

één jaar geleden

Reactie op MaryamD

Mijn dochters hoesten ook hun longen uit hun lijf tijdens het slapen. Maar ...
Ja ik voel mij hulploss! Kon ik maar haar ermee helpen!

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Afgelopen nacht is mijn zoontje wel 4x wakker geworden door een hoestbui. Meteen huilen en overstuur. Hij is al door de arts nagekeken, longen zijn in orde. Maar een flink verkoudheidsvirus heeft hij wel. Het is echt uitzieken, maar de nachten gaan hier opbreken. We geven VSM tussikind hoestsiroop, verder zoutoplossing voor zijn neus en Luuf op de borst.

één jaar geleden

6 boeken onder elke poot, bij hoofdeind. ze zitten er al een jaar. bijna geen hoestbuien😊

één jaar geleden

Hier ook. Op doktersadvies vandaag natterman hoestdrank voor kids aangeraden gekregen. Ben benieuwd, misschien een tip

één jaar geleden

Reactie op lisje1609

Hier ook. Op doktersadvies vandaag natterman hoestdrank voor kids aangerade ...
En hoe was dat? Iets van hulpmiddel??

één jaar geleden

Reactie op FamkeK

6 boeken onder elke poot, bij hoofdeind. ze zitten er al een jaar. bijna ge ...
Hier vanaf de geboorte ook bedje goed schuin! Maar onze kleine hoest regelmatig haar longen uit dr lijf! 🙈

één jaar geleden

Reactie op lisje1609

Hier ook. Op doktersadvies vandaag natterman hoestdrank voor kids aangerade ...
En, werkt het?

één jaar geleden

Wij hebben net een luchtbevochtiger besteld! Mijn collega's met kleine kids zweren er bij!

één jaar geleden

Wij hebben net een luchtbevochtiger besteld! Mijn collega's met kleine kids ...
wat voor 1? gewoon een difusser?? want hier ook een kind wat al vanaf een maand of 4 hoest!

één jaar geleden

zal het niet te maken hebben met de tijd waarin ze geboren zijn? lockdown/ coronatijd? Ik hoor veel kindjes van dezelfde leeftijd als de onze die veel en vaak hoesten!

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

zal het niet te maken hebben met de tijd waarin ze geboren zijn? lockdown/ ...
M’n zwager (trauma-arts) zei dat we doordat we lange tijd minder bij elkaar in de buurt kwamen. Alle virussen en bacteriën min of meer on hold zijn gezet en waar we normaliter een soort cyclus hebben waar ze allemaal na elkaar komen. Is er nu veel te veel tegelijk weer gestart en dat geeft bij veel mensen problemen. Ons immuunsysteem ligt voortdurend onder vuur en heeft weinig adem ruimte. Hier gebruiken we ook een diffuser van Chi. Ravintsara en kamille kun je gebruiken bij kleine kinderen. 1 of misschien 2 druppels is echt genoeg. Zij ruiken echt vele malen sterker dan dat wij nog doen.. bij verkoudheid ravintsara en bij hoesten juist niet en enkel kamille. Je zou ook wat afgekoelde kamille thee (einde dag en bij ernstig hoesten en wakker worden in de nacht) kunnen proberen maar dat vinden de meeste kleine kinderen niet lekker. Beterschap allemaal ❤️‍🩹